
Orca - ten samochód jednak istnieje?
Moderator: Pasza
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Piękna furka rośnie wchermol pisze:
Ja z autem jestem na takim etapie:
http://rajdy4x4.pl/samochody/nissan/pat ... g_6630.jpg
http://rajdy4x4.pl/samochody/nissan/pat ... g_6631.jpg


- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Orca - ten samochód jednak istnieje?
to pewnie przez tą nazwę...Patryk pisze:Chwilowo próbujemy wypędzić z auta chochlika, bo działo się już wszystko

ale obrany kierunek rozwoju jest słuszny-popieram. no i przypomina samochód. przyjadę na jego debiutancką rundę...i nawet będę pomagał...wpychać na lawetę...

#noichuj
- Patryk
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków / Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Orca - ten samochód jednak istnieje?
z tym jest akurat problem, bo jak siê przy³o¿yæ, to obrywa siê ca³e nadwozieczes³aw&jarz±bek pisze:...i nawet bêdê pomaga³...wpychaæ na lawetê...

Czy kierunek jest dobry? Nie wiem. Moim zdaniem kierunkiem do sukcesu w generalce RMPST (dla tych co nie wiedz± - moje auto jest do klasy O1, st±d ten s³aby silnik) s± auta przygotowane do autocrossu, je¿d¿±ce np. na Ukrainie czy w Holandii, czyli niezale¿ne zawieszenie, 800kg wagi, silnik np. BMW V8.
My¶my natomiast chcieli zbudowaæ ca³e auto od podstaw. Bezpieczne (klatka jest bardzo rozbudowana) i z zamkniêtym, ale lekkim nadwoziem. Rama rurowa da³a pe³n± dowolno¶æ rozmieszczania elementów. Mieli¶my te¿ swobodê w projektowaniu nadwozia, wiêc stworzyli¶my co¶ co jest nasz± wizj± sportowej terenówki. Przyda³oby siê jeszcze zawieszenie niezale¿ne, ale takiego nie umieli¶my wtedy jeszcze zrobiæ. Teraz tylko, ¿eby zaczê³o to jako¶ sensownie je¼dziæ



- Patryk
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków / Warszawa
- Kontaktowanie:
Dziêki uprzejmo¶ci Piotrka Domownika zdjêcia s± na Jego stronce www.rally4x4.pl
Dwa zdjêcia z treningu na Psiej Górce:
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_01.jpg
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_02.jpg
Ze zdjêtym nadwoziem (na Maxi Crossach, kole¶ na miejscu kierowcy to Patryk):
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_03.jpg
Szef zespo³u oraz g³ówny konstruktor samochodu - Tomek:
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_04.jpg
Dwa zdjêcia z treningu na Psiej Górce:
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_01.jpg
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_02.jpg
Ze zdjêtym nadwoziem (na Maxi Crossach, kole¶ na miejscu kierowcy to Patryk):
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_03.jpg
Szef zespo³u oraz g³ówny konstruktor samochodu - Tomek:
http://www.rally4x4.pl/foto/Orca_04.jpg
Jeszcze w zwiazku z takimi konstrukcjami
obejrzyjcie sobie filmik z British RMPST....
http://www.rally4x4.pl/foto/Borc.wmv
To 1,5 minutowa relacja z jednej z eliminacji.
Numery 2, 17 i 1 sa podobne do auta Patryka. I jezdza lepiej niz inne.
A w szczegolnosci nr. 1 (co zreszta oznacza ze wygrywa jak chce od lat) ma niezalezny zawias. (2 chyba tez a 17 tez ale tylko z przodu) Nawet na tym krotkim filmiku widac roznice w zachowaniu sie tych samochodow.
Pojechalem na jedna z eliminacji by go obejrzec i niestety nie wystartowal akurat
. Ale byly inne dwie sztuki tez na niezaleznym zawiasie...
No w kazdym razie filmik jest fajny.
domator
PS. Wszytkie trzy samochody o ktorych pisze czyli 1, 2 i 17 maja silnik z tylu.

http://www.rally4x4.pl/foto/Borc.wmv
To 1,5 minutowa relacja z jednej z eliminacji.
Numery 2, 17 i 1 sa podobne do auta Patryka. I jezdza lepiej niz inne.
A w szczegolnosci nr. 1 (co zreszta oznacza ze wygrywa jak chce od lat) ma niezalezny zawias. (2 chyba tez a 17 tez ale tylko z przodu) Nawet na tym krotkim filmiku widac roznice w zachowaniu sie tych samochodow.
Pojechalem na jedna z eliminacji by go obejrzec i niestety nie wystartowal akurat

No w kazdym razie filmik jest fajny.
domator
PS. Wszytkie trzy samochody o ktorych pisze czyli 1, 2 i 17 maja silnik z tylu.
Ostatnio zmieniony śr maja 18, 2005 11:57 am przez domator, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie te oczka co kiedys, nie te...WyRC pisze:Zobaczyłem filmik i nie widzę tam aut z motorem z tyłu.
Może moje oczka już nie te?



Ja te samochody widzialem na wlasne oczy.
Oto bialy (nr 2) sfotografowany w parku serwisowym przeze mnie wlasnorecznie:
http://www.rally4x4.pl/foto/bialy_01.jpg (widzisz z przodu silnik

O! Znalazl sie z tylu: http://www.rally4x4.pl/foto/bialy_02.jpg
Zdjec numeru 1 nie mam z dokladnie tego auta ale z innego egzemplarza. Silnika z przodu nie ma:
http://www.rally4x4.pl/foto/matt_01.jpg
http://www.rally4x4.pl/foto/matt_02.jpg
Ten pomaranczowy (numer 17) tez ma z tylu - zdjecia mam w gazetce. W poniedzialek zeskanuje i wstawie.
Czas na okulary (i suwmiarke).
domator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości