Regulamin 2005 klasa POPULARNA

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » wt lis 09, 2004 9:36 pm

"Mam wrażenie że proponowane zmiany mają zwiększyć zapotrzebowanie na orginalne części zamienne do Gaza Uaza itd.A może się mylę ? " - nie bedę wdawał sie w dyskusje na poziomie przedszkolaka

"Regulamin i RMPST mam w dupie do czasu obowiązywania obecnego regulaminu." - mam nadzieję, ze utrzyma sie jak najdłużej :)2

Pozdrawiam
Maciek Skura
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » śr lis 10, 2004 7:40 am

Dlaczego regulamin dyskryminuje właścicieli suzuk patroli kia i reszty seryjnych samochodów.Czy te auta nie są popularne.Oni chcąc startować ,na wejściu przypisani są do 01 lub 02 i jakie mają szanse z Czesławem startując np. K160 3,3 td.
Dlatego olewają starty na takich zasadach. Jeżeli tego nie rozumiesz to Twój problem
Jedyny kryterium klasy popularnej powinna być zgodność auta z orginałem.Dopuszczenie montażu innych podzespołów i inne nieprecyzyjne określenia pozwalają na budowę prawdziwych potworów.

Jeżeli chce się promować jakąś marke to można w ramach mistrzostw
zorganizować Puchar.




www.pro-cross.com

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr lis 10, 2004 10:47 am

Szanowny kolego WyRC.....

A może by ci się chciało przeczytać regulamin a szególnie zapisy dotyczące "klas zamkniętych "
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Slawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 1:50 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Slawo » śr lis 10, 2004 11:21 am

Klasa popularna ma byc przeznaczona dla zawodnikow , ktorzy nie chca angazowac duzych pieniedzy w ten sport . Ma to byc klasa dla samochodow relatywnie tanich i niedrogich w utrzymaniu . Maja byc to auta , ktorych wiele mozna spotkac na amatorskich imprezach i moznaby oczekiwac , ze licznie pojawia sie na RMPST .
Realia kraju w ktorym zyjemy zmieniaja sie znacznie , natomiast regulamin RMPST klasy popularnej nie i zaczyna byc wesolo jak sie go czyta :)21
(tanie popularne rajdowki : ford GP:) , willys MA i MB , GAZ 67, ford MUTT)

Proponuje rozejzec sie po imprezach amatorskich i zobaczyc co jest popularne teraz , a nie za komuny i prosze nie patrzec na nazwy sprzetu tylko co to jest .
Wydaje mi sie , ze teraz najtansza w uzytkowaniu i zakupie jest suzuka .
Gazy i UAZy ze swoja awaryjnoscia i slaba jakoscia czesci sa drogie i klpotliwe.
Widac to na rajdach , jest ich malo i coraz mniej .

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr lis 10, 2004 4:49 pm

Co wyście się uczepili tak tej popularnej...........i w walaniem do niej Patroli, Suzuk i innych
Niech to będzie klasa dla GAZ-ów/ UAZ-ów...

Jak kilku chętnych stwierdzi ,że chce jeździć suzukami to stworzą klasę zamknietą i jeżdzą.
A jak będzie tak że chetnych do jazdy suzukami będzie np. 4-8 to można stworzyć klasę np. " S1" i też będzie dobrze.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Slawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 1:50 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Slawo » śr lis 10, 2004 5:52 pm

Maciek Skura pisze:Co wyście się uczepili tak tej popularnej...........i w walaniem do niej Patroli, Suzuk i innych
Niech to będzie klasa dla GAZ-ów/ UAZ-ów....
Bo nazwa nawet nie pasuje....
Proponuje zmienic nazwe bylej popularnej na "retro rmpst " lub "wyscigi klasy zabytkowej" i stworzyc prawdziwa klase popularna .

Powalczymy wtedy z tymi wranglarami na resorach , ktore sa najlepszymi autami i zawsze zgarniaja pierwsze miejsca na rajdach :)21 , spychajac na dalszy plan UAZy , suzuki i patrole.............

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr lis 10, 2004 7:01 pm

Jak mamy dyskutować nad tym czy klasa P ma się nazywać RETRO albo inaczej to ja wymiękam .
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr lis 10, 2004 7:08 pm

faktycznie w nazwe klasy to możemy się nie wdawać...retro troche nie pasi do pietnastoletniego uaza...nieważne zresztą...

Maćku czy możesz podać jakie są wymagania do kjs ? skoro badań lekarskich nie ma to bym wystartował w gorzowie - badań chyba nie przejde bo mam dziure w sercu :-? (druga grupa inwalidzka)

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr lis 10, 2004 7:17 pm

Maciek Skura pisze:
Jak kilku chętnych stwierdzi ,że chce jeździć suzukami to stworzą klasę zamknietą i jeżdzą.
A jak będzie tak że chetnych do jazdy suzukami będzie np. 4-8 to można stworzyć klasę np. " S1" i też będzie dobrze.
a nie lepiej zrobić ankietę lub jakąś listę z zapytaniem :

czy chciałbys wystartować , jeśli tak, to jakim samochodem ?

ankieta pokaże jakimi samochodami ludki chcieli by startować i taka

zrobic klase /jakby sie nie zwała/



:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Slawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 1:50 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Slawo » śr lis 10, 2004 7:18 pm

Maciek Skura pisze:Jak mamy dyskutować nad tym czy klasa P ma się nazywać RETRO albo inaczej to ja wymiękam .
To dotyczylo tych rajdowych willysow , fordow GP i gazow 67 , ktore tam w tym regulaminie przeczekaly zmiany po drugiej wojnie swiatowej .

Maciek , jezeli przyjada te trzy lub nawet cztery Uazy to spokojnie mozna zrobic dla nich klase GAZ-UAZ .
My tu rozmawiamy o potrzebie stworzenia prawdziwej klasy popularnej , w ktorej moglyby scigac sie rozne samochody i ktora mialaby szanse byc licznie reprezetowana .

Awatar użytkownika
Slawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 1:50 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Slawo » śr lis 10, 2004 7:22 pm

banan pisze:faktycznie w nazwe klasy to możemy się nie wdawać...retro troche nie pasi do pietnastoletniego uaza...nieważne zresztą...
Popatrz na ten regulamin i zobacz w jakim szacownym gronie te uazy i gazy sie tam znalazly :))

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr lis 10, 2004 7:36 pm

A komu to szacowne grono przeszkadza ???- zoastało to grono z czasów kiedy większośc zawodników jeździła Willysami... ( a jak komus w przypływie wielkiej radości zechce się jeździć Czapajewem z silnikiem wołgi to dlaczego ma sie scigać z innymi nowymi wydumkami lub fabrycznymi autami )

Wszyscy naokoło narzekają na regulamin i jakieś chore mity a propo niego przytaczają .
Nikomu nie chce się usiąść i spisać swoje propozycje a najlepiej jeszcze skrzyknąć grupę nowych ludzi chcących startować w jakiejs tam klasie.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr lis 10, 2004 7:41 pm

Slawo pisze: Popatrz na ten regulamin i zobacz w jakim szacownym gronie te uazy i gazy sie tam znalazly :))
no w jakim ? w gazowo uazowym...myślisz że ktoś będzie willisem albo czapajem stratować jak 15 lat temu ?
szukasz problemów na siłe...

Awatar użytkownika
Slawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 1:50 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Slawo » śr lis 10, 2004 8:02 pm

Banan

Pisze wolno i wyraznie , czytaj :

Pytasz czy gazy i uazy to wedlug mnie samochody retro .
Moja odpowiedz brzmi : NIE .

Pytasz dlaczego zazartowalem , ze klasa popularna moglaby nazywac sie klasa retro .
Moja odpowiedz brzmi :
poniewaz sa wymienione w tej klasie samochody zabytkowe .

W moim poscie pisze o tym , ze powinna powstac nowa klasa popularna w ktorej moglyby sie scigac rozne samochody , a nie tylko jedna wybrana marka.

Awatar użytkownika
Slawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 1:50 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Slawo » śr lis 10, 2004 8:10 pm

Maciek Skura pisze:A komu to szacowne grono przeszkadza ???- zoastało to grono z czasów kiedy większośc zawodników jeździła Willysami... ( a jak komus w przypływie wielkiej radości zechce się jeździć Czapajewem z silnikiem wołgi to dlaczego ma sie scigać z innymi nowymi wydumkami lub fabrycznymi autami )

Wszyscy naokoło narzekają na regulamin i jakieś chore mity a propo niego przytaczają .
Nikomu nie chce się usiąść i spisać swoje propozycje a najlepiej jeszcze skrzyknąć grupę nowych ludzi chcących startować w jakiejs tam klasie.
Maciek , prosze przestan polemizowac z moimi zartami .

Smiertelnie powazny pytam czy moze powstac klasa w ktorej moglyby sie scigac auta roznych marek , ktore licznie wystepuja na imprezach amatorskich .

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » śr lis 10, 2004 8:27 pm

Propozycja podziału na klasy.

01 auta o poj do 2500ccm (wydumki)
02 auta o poj powyżej 2500 (wydumki)
P auta seryjne plus konieczne wyposażenie(odpowiednik klasy N )
KJST zasady dotychczasowe

po dwóch latach dojście do Załącznika J odnośnie wagi aut



Gości chcący startować Czapajewem do klasy P jest to jego wybór jakim
autem chce się ścigać i co chce osiągnąć.
Tworzenie klasy zabytkowej jest bezsensowne.


www.pro-cross.com

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr lis 10, 2004 8:27 pm

Oczywiście, że mogą...
( tak na marginesie jakos nie kumam takich żartów które do niczego nie prowadzą a jedynie do rozmydlenia i zagmatwania tematu )

Jeśli zbierzesz czy ktoś zbierze grupę osób które stwierdza że chcą się ścigać w jeden klasie Patrolami. Suzukami to nie widze przeszkud żeby taka klasę stworzyc i może ona sie nazywać "Popularna - reaktywacja " ( jakoś ta reaktywacja na topie ostatnio jest )
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr lis 10, 2004 8:32 pm

" Gości chcący startować Czapajewem do klasy P jest to jego wybór jakim autem chce się ścigać i co chce osiągnąć.
Tworzenie klasy zabytkowej jest bezsensowne. "


A dlaczego ten Gośc nie może sobie jeździć w tej zabytkowej z innymi kolegami ( też z abytkowymi autami )???. - chce to niech jeździ

Tak samo jak ci co chcą jeździć Suzukami.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Slawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 1:50 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Slawo » śr lis 10, 2004 9:01 pm

Maciek Skura pisze: Jeśli zbierzesz czy ktoś zbierze grupę osób które stwierdza że chcą się ścigać w jeden klasie Patrolami. Suzukami to nie widze przeszkud żeby taka klasę stworzyc i może ona sie nazywać "Popularna - reaktywacja " ( jakoś ta reaktywacja na topie ostatnio jest )
Problem jest w tym , ze trudno jest znalezc grupe ludzi dysponujaca jedna okreslona marka auta . Na imprezach amatorskich trudno nawet znalezc auto , ktore nie byloby w jakis sposob przerobione . OFF-ROAD jest scisle zwiazany z modernizacjami sprzetu i tego raczej nie da sie zmienic ( i dobrze) .

Mamy juz w RMPST podzial na klasy uzalezniony od pojemnosci silnika . Sprawdza sie on dobrze , jest prosty , czytelny i latwo w nim znalezc swoje miejsce.

Regulamin nowej klasy popularnej powinien byc tez prosty i czytelny , wtedy przyciagnie wieksza ilosc zawodnikow .

Ja stawiam na podzial uwzgledniajacy rodzaj zawieszenia .
W klasie popularnej samochody na resorach i jeszcze jakies ograniczenia do przedyskutowania .

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » śr lis 10, 2004 9:03 pm

Pisząc że to bez sensu uwzględniłem kryterium czasu. Od kiedy zabytek
od daty produkcji? Kto doszkoli komisarzy w tym zakresie.
Nie odbieram możliwości startów tych aut ale jak to ocenić co jest a co nie jest zabytkiem.Może w tym przypadku klasa zamknięta jest rozwiązaniem.Dla organizatorów rund temat nie do przeskoczenia.





www.pro-cross.com

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 10, 2004 9:16 pm

Ludzie!! Czytajcie regulamin!Sam go nie znam na pamieć,ale główne rzeczy są oczywiste:
1/O1 i O2 to klasy profesjonalne,
2/P-klasa popularna dla profesjonalistów w zabytkach/sądzę,że mogłoby tu nie być wymogu licencji/
3/Klasy zamknięte:wyścigi danej marki/parę Navigatorów i juz jest klasa/
4/KJST:Kazdy może czym chce/tylko wymogi bezpieczeństwa/

Doprawdy nie rozumiem czego można jeszcze więcej chcieć?
Propaganda,propaganda i jeszcze raz propaganda!
Macku!Twoje wywody nic nie dadzą,bo mity sa silniejsze niż rzeczywistość.
Rozdrabnianie klas nic nie da,bo za chwile bedzie wielki problem startu samuraja z LC,albo G...w jednej,rzekomo "nowej seryjnej"klasie.
Problem leży w totalnej nieznajomości regulaminu,który daje przecież kazdemu szanse.
Chcesz debiutować?Lu do KJST!
Masz kumpli z takimi samymi furami?Lu- stworzyc klase zamknietą!
Rosną Ci ambicje?No to O1,albo O2

W czym tu problem???
Regulamin nie jest żadną przeszkodą...Przeszkodą prawdziwą to są pieniądze,bo żeby zrobić w RMPST jakiś wynik-to trzeba parę eliminacji zaliczyć,a nie jakieś 3 oesiki,piwko,puchar i do domu.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 10, 2004 9:21 pm

Moze dołączyć wyraznie do regulaminu opisy wymogów dla klas zamknietych i je nazwać?Np Suzuki 1 i Suzuki 2?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » czw lis 11, 2004 11:49 am

Propozycja

Utworzyć w ramach RMPST Puchar Terenowców PZM (albo nazwa sponsora)
Jedna "równoległa" klasyfikacja generalna dla wszystkich aut z 01 02 P i KJST.

Auta podlegają regulaminą technicznym swoich klas





www.pro-cross.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość