Strona 1 z 6
nowe idzie...
: sob sty 22, 2005 4:31 pm
autor: czesław&jarząbek
: sob sty 22, 2005 4:55 pm
autor: leszek
drżyj

: sob sty 22, 2005 5:03 pm
autor: MOC
co sie cieszysz przeciez napisal ze nie startuje z powodu zmiany pilota w O2 tylko dalejk w KJSTach ae kto wie czy wam pucharu ktoregos pieknego sezonu nie odbierze.....

: sob sty 22, 2005 5:09 pm
autor: leszek
ponoć oleszczaka opyci bo pilota zmienił na lżejszego niż ma paweł

: sob sty 22, 2005 5:59 pm
autor: MOC
ponoc oleszczak jak sie o tym dowiedzial to swojego pilota na przymusowa diete wyslal....

: sob sty 22, 2005 6:12 pm
autor: czesław&jarząbek
nie kasztanić głąby
tak na serio to problem jest poważny.
takie tanie cwaniacto z jezdzeniem w kjst autem klasowym drugi rok powoduje zniechęcenie nowych zawodników
bo kto pojedzie sie scigać giezem czy inną suką z bucem co sie chwali w gazetach że ma zylion koni i umiejętnści mistrza i wogóle jest skazany na sukces...
jestem za wprowadzeniem zapisu w regulaminie że zwycięzcy kjst licencja rt będzie wydawana obligatoryjnie i obligatoryjnie będzie przenoszony w następnym sezonie do klas otwartych.
: sob sty 22, 2005 6:29 pm
autor: MOC
gadaj zdrow i tak zrobia jak beda chcieli....

: sob sty 22, 2005 6:31 pm
autor: czesław&jarząbek
jestes w mylnym błędzie
ostatnie lata pokazały ze zawodnicy mogą mieć wpływ na regulamin
także myśle że i to spokojnie przepchamy na ten sezon
: sob sty 22, 2005 6:34 pm
autor: Big-Unimog
MOC pisze:ponoc oleszczak jak sie o tym dowiedzial to swojego pilota na przymusowa diete wyslal....

To se to wytnij

: sob sty 22, 2005 6:35 pm
autor: czesław&jarząbek
Big-Unimog pisze:MOC pisze:ponoc oleszczak jak sie o tym dowiedzial to swojego pilota na przymusowa diete wyslal....

To se to wytnij

ciebie wytne jak mi tu bedziesz buraczył

jak masz coś konstruktywnego do dodania to prosze bardzo...
a pierdy bedą eksterminowane
no.
: sob sty 22, 2005 6:37 pm
autor: MOC
czesław&jarząbek pisze:jestes w mylnym błędzie
ostatnie lata pokazały ze zawodnicy mogą mieć wpływ na regulamin
także myśle że i to spokojnie przepchamy na ten sezon
zawodnicy moze i maja ale jak onma przykladowo silnik 3.5 a w otwartej O2 maja po 5 litrow to jak on ma z wami konkurowac, jezeli bedzie tak jak mowisz to nikt kto wygra KJst nie bedzie dalej tego kontynulowal ze wzgledow np. czysto finansowych....

: sob sty 22, 2005 6:39 pm
autor: czesław&jarząbek
MOC pisze:czesław&jarząbek pisze:jestes w mylnym błędzie
ostatnie lata pokazały ze zawodnicy mogą mieć wpływ na regulamin
także myśle że i to spokojnie przepchamy na ten sezon
zawodnicy moze i maja ale jak onma przykladowo silnik 3.5 a w otwartej O2 maja po 5 litrow to jak on ma z wami konkurowac, jezeli bedzie tak jak mowisz to nikt kto wygra KJst nie bedzie dalej tego kontynulowal ze wzgledow np. czysto finansowych....

znowu nie masz racji
ma auto mocniejsze i lepsze niż spora część startujących w o2
a koszty startów są bardzo zbliżone
: sob sty 22, 2005 6:47 pm
autor: MOC
ja nie mowie o doslownie jego przypadku tylko o zawodnikach ktorzy teoretycznie wygrywajacy KJST przykladowo z motorkiem 3.0 i wowczas co zostaja przenoszeni do klasy O2 w ktorej nie maja zadnych szans badz czeka ich przezbrajanie maszyny, wiec o ile nie maja zaplecza finansowego lub sponsora mimowolnie poddaja sie wlasnie ze wzgledow ekonomicznych...

: sob sty 22, 2005 6:55 pm
autor: czesław&jarząbek
mogą sie przenieść do o1
chodzi o obligatoryjne nadanie zwycięzcy kjst licencji i zrobienie miejsca innym
: sob sty 22, 2005 6:58 pm
autor: MOC
z tego co sie orientuje to do O1 nie moga cie przeniesc z silnikiem powyzej 2.5
co do obligatoryjnego nadania licencji jestem na TAK

: sob sty 22, 2005 6:59 pm
autor: czesław&jarząbek
mozna se silnik zmienić...szary tak robił...kupił pipa 4.0 i wymienił piec na 2.5
o1 to bardzo fajna klasa
: sob sty 22, 2005 7:01 pm
autor: MOC
ale ja nie mowie ze nie tylkoo tym decyduja jak juz pisalem powyzej wzgledy ekonomiczne....

: sob sty 22, 2005 7:05 pm
autor: czesław&jarząbek
eee tam...teoretyzujesz
kup tą gele co to sie koło niej kręcisz i zacznij startować w kjst

: sob sty 22, 2005 7:22 pm
autor: MOC
czesław&jarząbek pisze:eee tam...teoretyzujesz
kup tą gele co to sie koło niej kręcisz i zacznij startować w kjst

ponoc tak ja skrytykowales, ze od razu mi ochota na nia przeszla ale nie mowie nie.....

: sob sty 22, 2005 8:10 pm
autor: czesław&jarząbek
jak sie ktoś bardzo uprze to nawet gie-wagenem pojedzie...

: sob sty 22, 2005 8:12 pm
autor: MOC
jezdzic kazdy moze tylko pytanie czy jest sens....

: sob sty 22, 2005 8:23 pm
autor: 2wd
Podczas ostatniej imprezy w Ostravie było obiektywnie widać różnicę pomiędzy Gibonem a Zibim. Zibi na okrążeniach kwalifikacyjnych tracił po 3-4 sekundy na okrążeniu do Gibona.
Wnioski niech każdy sobie wyciągnie jakie chce. Szkoda, że nie pościgali się podczas wyścigu.
2wd
: sob sty 22, 2005 8:37 pm
autor: czesław&jarząbek
gibon jechał góra na 3/4 swoich możliwości
a mataczący ciśnienia nie utrzymał...
koniecznie chciał sie z gibonem scigać już od pierwszego okrążenia, na drugim wyrżnął w krawężnik, potem nie trafił w trase, a w efekcie tych akcji "udoskonalony" drążek sczezł
i dupa...popierdółki nie ukończył
i to są właśnie te opisane w cytowanym artykule "mistrzowskie umiejętności"

: sob sty 22, 2005 8:51 pm
autor: 2wd
Zibi nie skończył pierwszego okrążenia...

Więc coś z Twoją relacją jest nie tak...

:D:D
2wd
: sob sty 22, 2005 8:52 pm
autor: 2wd
Drugiego okrążenia już nie jechał...
2wd