runda V
Moderator: Pasza
runda V
wiadomo juz dokładnie gdzie ?
Z tego co ja się orientuję, to wszystko zależy od liczby zgłoszeń. Jeśli zgłoszeń będzie więcej niż rok temu (pewnie satysfakcjonująca ich liczba to powyżej 20) wtedy rajd zorganizują w okolicach Żyrardowa. Jeśli nie, to wtedy będzie na starych terenach w Słomczynie bo wtedy im wygodniej i mniej to ich kosztuje. Tak mi powiedział Marcin Tonderski z Rzemieślnika. Z kolei Pan. H. Rokicki mówił jakiś czas temu, że rajd będzie w Żyrardowie.
Więc ja proponuję spokojnie czekać na rozwój wydażeń.
Więc ja proponuję spokojnie czekać na rozwój wydażeń.

- Patryk
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków / Warszawa
- Kontaktowanie:
Te¿ nie wiem na 100% (jak chyba jeszcze nikt na tym etapie), ale "w okolicach ¯yrardowa", znaczy w okolicach Mszczonowa, na terenach Wojtka Koziñskiego and Co. By³em tam kiedy¶ na jakim¶ grillu. Tereny fajne, choæ nie wiem jak mog³yby tam wygl±daæ odcinki. Chyba by³oby to co¶ podobnego jak w Górze Kalwarii.
Kiedy były robione ostatnie zdjęcia???Patryk pisze:chermol pisze:może wreszcie wystartuje....
[/quote]
Tydzień temu
niskie nie jest, z tyłu spręzyny absolutnie do wymiany na normalne z przodu pewnie tez.... ale to się okaże jak się złoży do qpy i się pojezdziPatryk pisze: Jaka będzie nazwa auta - Green Monster![]()
![]()
![]()
![]()
Strasznie to to wysokie. Może Paweł nie należy do wielkoludów, ale auto ma chyba nieźle ponad 2m?
Pojawił się formularz zgłoszenia http://rally.rsc.pl/Rzemieslnik_web/tekst.php?id=76. Rajd chyba w Żyrardowie.
V Runda Mistrzostw Polski
W dniu 03.09.2005r. Automobilkub Rzemieślnik organizuje kolejną rundę zmagań Mistrzostwo Polski w Rajdach Terenowych. Tym razem zawody odbędą się w okolicach Żyrardowa, pod patronatem Starosty Powiatu Żyrardowskiego.
Uroczysty start najlepszych polskich kierowców terenowych odbędzie się przed budynkiem Urzędu Miasta na Placu Jana Pawła II .
Rozegranych zostanie siedem odcinków specjalnych, na których zawodnicy będą walczyć o kolejne punkty do rankingu Mistrzostw Polski, co na pewno zagwarantuje kibicom możliwość obejrzenia niezwykłych, brawurowych popisów, w najlepszym wykonaniu.
Organizatorzy zaplanowali także poza sportowe atrakcje dla zgromadzonych kibiców, jak występ lokalnych zespołów muzycznych, tanecznych, a także piknikową rodzinną atmosferę do spędzenia pierwszej soboty września.
Uroczysty start najlepszych polskich kierowców terenowych odbędzie się przed budynkiem Urzędu Miasta na Placu Jana Pawła II .
Rozegranych zostanie siedem odcinków specjalnych, na których zawodnicy będą walczyć o kolejne punkty do rankingu Mistrzostw Polski, co na pewno zagwarantuje kibicom możliwość obejrzenia niezwykłych, brawurowych popisów, w najlepszym wykonaniu.
Organizatorzy zaplanowali także poza sportowe atrakcje dla zgromadzonych kibiców, jak występ lokalnych zespołów muzycznych, tanecznych, a także piknikową rodzinną atmosferę do spędzenia pierwszej soboty września.
YJ 2,5
Re: V Runda Mistrzostw Polski
czyli jezeli nie jestem najlepszym kierowcą nie wystartuje pod budynkiem urzędu miasta ?oskierek pisze: Uroczysty start najlepszych polskich kierowców terenowych odbędzie się przed budynkiem Urzędu Miasta na Placu Jana Pawła II .



żeber z bigą skończył już, pieniek wygrał z jego wachaczem, i przy tej okazji most stoczył nierówną ale równiez zakończoną zwycięstwem walkę z reduktorem.
przykre
my z albertem jedziemy.. nery odbite ale resory jeszcze wytrzymały
trasa, hmm.. kurzy sie paskudnie, dwa OSy po 7km, twardo, jedna tylko woda na piaskarni ale twarde dno. Dwie dziury kopane specjalnie 'dla nas' na piaskarni które były dodatkowo zalane wodą z beczki po objeździe (i w jego trakcie) zostały przemodelowane fadromą na bardziej przejezdne, bo po przejechaniu kilku aut przestały byc przejezdne całkowicie zarówno dla suki na 30" kółkach, jak i patrola na 35" (ze o kołkach nie wspomne)
start jutro o 9 z rynku w żyrardowie, pierwsza załoga na OS1 9:30
czas spac
przykre

my z albertem jedziemy.. nery odbite ale resory jeszcze wytrzymały
trasa, hmm.. kurzy sie paskudnie, dwa OSy po 7km, twardo, jedna tylko woda na piaskarni ale twarde dno. Dwie dziury kopane specjalnie 'dla nas' na piaskarni które były dodatkowo zalane wodą z beczki po objeździe (i w jego trakcie) zostały przemodelowane fadromą na bardziej przejezdne, bo po przejechaniu kilku aut przestały byc przejezdne całkowicie zarówno dla suki na 30" kółkach, jak i patrola na 35" (ze o kołkach nie wspomne)
start jutro o 9 z rynku w żyrardowie, pierwsza załoga na OS1 9:30
czas spac

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
z nieoficjalnych informacji od jarząbka wynika że:
-Chermol the prezes swoim noworozdziewiczonym pokrakiem wygrał kjs
-szaremu na 300metrów przed metą ostatniego sczezły pompy paliwa. taryfa wywaliła go z pierwszego na trzecie w klasie
-pierwsze w o1 andrzej dudziak
-pierwsze w o2 i generalce andrzejewski/skura
jakoś tak to szło
generalnie dużo taryf i wypadniętych aut
no

-Chermol the prezes swoim noworozdziewiczonym pokrakiem wygrał kjs
-szaremu na 300metrów przed metą ostatniego sczezły pompy paliwa. taryfa wywaliła go z pierwszego na trzecie w klasie
-pierwsze w o1 andrzej dudziak
-pierwsze w o2 i generalce andrzejewski/skura
jakoś tak to szło
generalnie dużo taryf i wypadniętych aut
no

#noichuj
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Albercik ze mną czwarte w KJST 
ale nie ostatnie z tych do dojechali
ps. niech mi ktoś wytłumaczy 'uśrednienie czasów przez danie taryfy' chodziło o zablokowanie trasy i brak mozliwosci jazdy przez 15 minut (załoga zakopała sie w swetle bramki i nie było ich jak objechac, wiec stalismy i czekaliśmy), wg. informacji na mecie odcinka mieli nam uśrednić czas z 'najlepszymi czasami' (czyli tymi którzy wogole przejechali, bo bylo ich trzech), a dali taryfe. miejsca to nie zmienia, wiec zlew, ale cholera, nie rozumiemy tego ustrojstwa. Aha, oczywiscie jak tamto auto wyciągneli to trase dokończylismy już bez przeszkód

ale nie ostatnie z tych do dojechali

ps. niech mi ktoś wytłumaczy 'uśrednienie czasów przez danie taryfy' chodziło o zablokowanie trasy i brak mozliwosci jazdy przez 15 minut (załoga zakopała sie w swetle bramki i nie było ich jak objechac, wiec stalismy i czekaliśmy), wg. informacji na mecie odcinka mieli nam uśrednić czas z 'najlepszymi czasami' (czyli tymi którzy wogole przejechali, bo bylo ich trzech), a dali taryfe. miejsca to nie zmienia, wiec zlew, ale cholera, nie rozumiemy tego ustrojstwa. Aha, oczywiscie jak tamto auto wyciągneli to trase dokończylismy już bez przeszkód
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Rajd całkiem udany. Trasa nieporównywalna z tą ze Slomczyna. Kumple z mojej ekipy jechali jako przecieraki i było fajnie.
Na OSie w Budokruszu wyciągalismy 3 rajdówki z klasy KJS, a jedną stawialiśmy na koła.
I tu mam kilka przemysleń na temat jednego z nich, oraz jeszcze jednego co nie chciał żeby go wyciągać. Pewnie komuś mogę się narazić.
Wiadomo, że jadąc w KJSie jest sie powiedzmy amatorem. Jednak dla świętego spokoju powinno chyba się poczytać ogólne przepisy i zasady jak taki rajd funkcjonuje.
Zakopana załoga czarnego Samuraja rękami próbowała się odkopywać. Słysząc pytanie czy ich wyciągnąć wrzeszczeli, że zostaną zdyskwalifikowani. Za co? Ludzie tłumaczyli im, że dostaną tylko taryfę (za obcą pomoc). Ciężko powiedzieć ile to trwało, bo jak dotarliśmy do niego to za nim stała kolejna już Suzuka, nie mogąc przejechać. Na miejscu pojawił się jeszcze "Gawron" z Rzemieślnika, tłumacząc mu, że dostanie tylko taryfę i że niech go wyciągają i jadą. Gość chciał od niego żeby mu to na piśmie podpisał czy jakoś tak. Wkońcu poradził sobie jak daliśmy mu łopatę.
Klasę KJST obowiązują jakieś zasady i brak ich podstawowej znajomości, chyba jest nie na miejscu decydując się na start w takiej imprezie.
Kolejna sprawa to załoga białej Gelendy. Goście walneli dacha ale ja się im nie dziwie. Ten samochód miał 0 amortyzatorów. Na asfalcie ich nieźle gibało. No i skończyło się jak skończyć się musiało, walnęli hopę, przelecieli przez przód, auto zniszczyli i poleżeli na dachu. Są albo odwarzni ale desperaci, bo w tym aucie poza wspomnianymi amorami nie ma nawet klatki i pasów szelkowych. ja na taką jazdę bym się nie zdecydował.
Pozdrawiam resztę wyciąganych, szczególnie załogę niebieskiego Samuraja. Pękała lina, zebrało się jeszcze kilka osób, wiec po podkopaniu szpadlem prawie 10 osób niemal ręcznie wyciągnęło ich. Oni mieli poprostu pecha, ale chłopaki kupcie mocniejszą linę czy taśmę na następny rajd
.
Na OSie w Budokruszu wyciągalismy 3 rajdówki z klasy KJS, a jedną stawialiśmy na koła.
I tu mam kilka przemysleń na temat jednego z nich, oraz jeszcze jednego co nie chciał żeby go wyciągać. Pewnie komuś mogę się narazić.
Wiadomo, że jadąc w KJSie jest sie powiedzmy amatorem. Jednak dla świętego spokoju powinno chyba się poczytać ogólne przepisy i zasady jak taki rajd funkcjonuje.
Zakopana załoga czarnego Samuraja rękami próbowała się odkopywać. Słysząc pytanie czy ich wyciągnąć wrzeszczeli, że zostaną zdyskwalifikowani. Za co? Ludzie tłumaczyli im, że dostaną tylko taryfę (za obcą pomoc). Ciężko powiedzieć ile to trwało, bo jak dotarliśmy do niego to za nim stała kolejna już Suzuka, nie mogąc przejechać. Na miejscu pojawił się jeszcze "Gawron" z Rzemieślnika, tłumacząc mu, że dostanie tylko taryfę i że niech go wyciągają i jadą. Gość chciał od niego żeby mu to na piśmie podpisał czy jakoś tak. Wkońcu poradził sobie jak daliśmy mu łopatę.
Klasę KJST obowiązują jakieś zasady i brak ich podstawowej znajomości, chyba jest nie na miejscu decydując się na start w takiej imprezie.
Kolejna sprawa to załoga białej Gelendy. Goście walneli dacha ale ja się im nie dziwie. Ten samochód miał 0 amortyzatorów. Na asfalcie ich nieźle gibało. No i skończyło się jak skończyć się musiało, walnęli hopę, przelecieli przez przód, auto zniszczyli i poleżeli na dachu. Są albo odwarzni ale desperaci, bo w tym aucie poza wspomnianymi amorami nie ma nawet klatki i pasów szelkowych. ja na taką jazdę bym się nie zdecydował.
Pozdrawiam resztę wyciąganych, szczególnie załogę niebieskiego Samuraja. Pękała lina, zebrało się jeszcze kilka osób, wiec po podkopaniu szpadlem prawie 10 osób niemal ręcznie wyciągnęło ich. Oni mieli poprostu pecha, ale chłopaki kupcie mocniejszą linę czy taśmę na następny rajd

REGULAMIN
RAJDOWYCH MISTRZOSTW POLSKI
SAMOCHODÓW TERENOWYCH
NA ROK 2005
4.1.4. START, PKP,PKC META rajdu
4.1.5 Pod rygorem wykluczenia z zawodów załoga zobowizana jest do zgłoszenia si na wszystkie próby
sportowe i punkty kontrolne w kolejnoci ich odbywania, zawartej w Karcie Drogowej i z właciwego
kierunku wjazdu podawanego w Karcie Drogowej 4.1.6. Na całej trasie Rajdu (w czasie jazdy) obowizuje
pod rygorem wykluczenia, obecno w samochodzie obu członków załogi.
4.1.7 W trakcie odbywania jazdy na całej trasie rajdu obowizuje załog bezwzgldny wymóg zapicia
pasów bezpieczestwa pod rygorem wykluczenia z rajdu. W przypadku zbicia przedniej szyby na trasie
zawodów, załog obowizuje do koca rundy, jazda w kaskach typu "pełnego" z opuszczon zasłon, lub
zastpczo, uywanie okularów typu ochronnego. Za ich nie zastosowanie zostanie nałoona na załog kara
20 pkt.
4.1.8 Obca pomoc dozwolona jest na trasie dojazdowej i Odcinkach Specjalnych (z wyjtkiem oznaczonych
stref) tylko w szczególnych przypadkach, takich jak: ugrznicie, rozruch silnika, powrót na drog po
wypadniciu z trasy, postawienia na koła przewróconego samochodu i musi by przerwana natychmiast po
ustaniu powodu jej stosowania. Pomoc na OS ogranicza się jedynie do wykorzystania siły mięśni ludzkich.
Tak więc holowanie samochodu jest zabronione pod rygorem wykluczenia.
ps.dzięki za pozdrowienia.
RAJDOWYCH MISTRZOSTW POLSKI
SAMOCHODÓW TERENOWYCH
NA ROK 2005
4.1.4. START, PKP,PKC META rajdu
4.1.5 Pod rygorem wykluczenia z zawodów załoga zobowizana jest do zgłoszenia si na wszystkie próby
sportowe i punkty kontrolne w kolejnoci ich odbywania, zawartej w Karcie Drogowej i z właciwego
kierunku wjazdu podawanego w Karcie Drogowej 4.1.6. Na całej trasie Rajdu (w czasie jazdy) obowizuje
pod rygorem wykluczenia, obecno w samochodzie obu członków załogi.
4.1.7 W trakcie odbywania jazdy na całej trasie rajdu obowizuje załog bezwzgldny wymóg zapicia
pasów bezpieczestwa pod rygorem wykluczenia z rajdu. W przypadku zbicia przedniej szyby na trasie
zawodów, załog obowizuje do koca rundy, jazda w kaskach typu "pełnego" z opuszczon zasłon, lub
zastpczo, uywanie okularów typu ochronnego. Za ich nie zastosowanie zostanie nałoona na załog kara
20 pkt.
4.1.8 Obca pomoc dozwolona jest na trasie dojazdowej i Odcinkach Specjalnych (z wyjtkiem oznaczonych
stref) tylko w szczególnych przypadkach, takich jak: ugrznicie, rozruch silnika, powrót na drog po
wypadniciu z trasy, postawienia na koła przewróconego samochodu i musi by przerwana natychmiast po
ustaniu powodu jej stosowania. Pomoc na OS ogranicza się jedynie do wykorzystania siły mięśni ludzkich.
Tak więc holowanie samochodu jest zabronione pod rygorem wykluczenia.
ps.dzięki za pozdrowienia.
No kurde niefart strasznyKrecik pisze:żeber z bigą skończył już, pieniek wygrał z jego wachaczem, i przy tej okazji most stoczył nierówną ale równiez zakończoną zwycięstwem walkę z reduktorem.
przykre![]()

Musialem za gosposie w serwisie Marcina i Arka robic, ale sie choc na cos przydalem

Chyba, albo taryfa, albo usrednienie. Taryfa to wiadomo. Nie dales rady przejchac w czasie o 50% wiekszym od najlepszego, albo obca pomoc miales. Usrednienie to jak niezaleznie od Ciebie musiales sie zatrzymac, albo zrobil to sedzia. Wtedy za czas przyjmuje sie srednia z pozostalych twoich przejazdow na tym OSie. Tak to chyba dziala.Krecik pisze:...'uśrednienie czasów przez danie taryfy' ...
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
bystry no więc ja się popisałem nieznajomością przepisów. Ale nie jestem zawodnikiem to nie muszę ich dokładnie znać. Za to może mi sie coś wydawać.
Jednak stwierdzam, że ten przepis jest zły i powinien zostać zastąpiony karą taryfy.
Są już pierwsze fotki z rajdu na stronie Rzemieślnika http://www.rallycross.pl/Rzemieslnik_we ... .php?id=86

Są już pierwsze fotki z rajdu na stronie Rzemieślnika http://www.rallycross.pl/Rzemieslnik_we ... .php?id=86
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość