WyRC pisze:T1 to autka seryjne trochê d³ubniête.
T2 to wydumki
Wiêkszo¶c zg³asza auta w specyfikacji T2
Jednak wszystkie musz± byæ zgodne z FIA
WyRC, widzê, ¿e siê zatrzyma³e¶ na przepisach sprzed trzech lat... Teraz T1 to klasa wydumek, a T2 to samochody seryjne. Nie ma ju¿ T3, a T4 to ciê¿arówki.
WyRC pisze:Regulamin dopuszcza maksymalne skoki zawiasu.
sztywnego 300mm
niezale¿nego 250 mm
mierzone w punktach podparcia amora
Zgadza siê, ale z dwoma zastrze¿eniami... Te warto¶ci s± rzeczywi¶cie dla sztywnego i niezale¿nego zawieszenia, ale tylko w samochodach
czteronapêdowych. 2wd nie maj± ograniczeñ.
Nie wiem co to s± Twoim zdaniem punkty podparcia amora - ale dla u¶ci¶lenia, ww. parametry skoku mierzy siê jako "pionow± drogê ko³a" mierzon± od dolnego metalowego ogranicznika (w przypadku mostu mo¿e to byæ ta¶ma ograniczaj±ca) do górnego metalowego ogranicznika. Mierzy to siê po zdemontowaniu amortyzatorów i sprê¿yn.
Poza tym, zajrza³em na naj¶wie¿sze przepisy. Jest mnóstwo ciekawych zmian. Id± w dobr± stronê, czyli uproszczenia budowy aut
Najciekawsza dla mnie zmiana - zabronione jest monotowanie silników z ty³u (w skrócie pisz±c) w samochodach czteronapêdowych. Autko Domatora nie kwalifikowa³oby siê (wiem, wiem, ¿e nie zamierza³o, ale jednak).
Znacznie upraszcza siê systemy zawieszeñ. Nie mo¿na stosowaæ regulowanych z kabiny amortyzatorów, ani stosowaæ "po³±czeñ" miêdzy amortyzatorami. Ciekawe co na to Mitsubishi?
Swoj± drog± to by³ pomys³ WyRCa jeszcze sprzed dwóch lat, ale chyba nie zrealizowany?
Poza tym zmiany wagowe - równie¿ w dobr± stronê, czyli obni¿enie limitu wagi dla najs³abszych czteronapêdówek.
Zakaz stosowania aktywnych dyfrów
