Strona 1 z 1
V runda RMPST Łask
: sob sie 25, 2007 12:36 am
autor: Toroo
Dzisiaj odbył się objazd trasy oraz badania techniczne.
Kilka fotek:
http://www.lask24.pl/galeria/displayima ... m=63&pos=0
: sob sie 25, 2007 11:32 pm
autor: Biga
Czas na te z trasy

: ndz sie 26, 2007 11:03 am
autor: Łycha fan
runda mogla sie podobac...bardzo fajnie zorganizowana..tylko troche male puchary:P:P
: ndz sie 26, 2007 11:31 am
autor: old shifty
sorki za małe puchary ale u nas w Automobilklubie duże zmiany i słowo że w roku przyszłym macie długą trasę Os - y min. 15 km. i nagrody finansowe. Puchary nie mniej niż 35 cm. wysokości.
Dzięki wszystkim za fajną zabawę.
: ndz sie 26, 2007 5:31 pm
autor: Toroo
Biga pisze:Czas na te z trasy

Proszę bardzo:
http://www.lask24.pl/galeria/displayima ... m=64&pos=0
Trochę nudno bo sędziowałem bramki 31, 32 i nie mogłem się przemieszczać.
: ndz sie 26, 2007 7:22 pm
autor: piotr-stihl
prosze tylko na transparentach dopisac godziny od - do bo jako ogladacz zdazylem tylko na piwo ale juz po impezie
: ndz sie 26, 2007 7:34 pm
autor: Misiek Bielsko
Fajnie bylo, ale sie skonczylo
Pomimo pecha-giganta, ktory ciagnal sie od tygodnia, udalo sie wystartowac, a nawet ladnie ukonczyc, co prawda na jednym biegu od polowy 2. OS i bez wydechu oraz baterii, ale zawsze
Niestety udalo mi sie tez zepsuc Studenta, ktory jechal na prawym w zastepstwie Kondzia. Biedny Student jest dzis caly w plastrach i wygladal na mecie, jakby go przelecial nosorozec

Bania w Kominku wczoraj byla super - pozdrowienia dla łaskiej ekipy wariatow!
: ndz sie 26, 2007 8:17 pm
autor: domator
Na stronce ludzi co dostarczali chipy do liczenia kolek i czasow, pod linkiem
http://www.motoresults.pl/index.php?idz ... =0&lang=pl mozna pogladac dokladne wyniki kolek, czasy i inne dokladne atrakcje (oczywiscie tylko OS2)
domator
: ndz sie 26, 2007 9:29 pm
autor: Tinex
Witam.Jeżdżę Celicą z nr. 27 W dn. 24.08.07 wykluczono mnie z rajdu za nielegalny objazd trasy.Po BT 1 pojechaliśmy Celicą z mechanikiem na łąkę, gdzie miał być ulokowany park maszyn (stał tam nasz serwis).W trakcie jazdy samochód zaczął tracić moc(znacie naszą nieustanną walkę z techniką ,która szwankuje).Okazało się ,że padła pompa paliwa.Po wymianie musiałem wypróbować nową pompę. Aby to uczynić,auto musi przejechać 2-3 km na pełnych obrotach silnika. Regulamin mówi, że"Trasa odcinka specjalnego wyznaczona jest PONUMEROWANYMI BRAMKAMI I TAśMAMI OSTRZEGAWCZYMI" Ponieważ Celicą na pełnych obrotach nie bardzo da się jechać po asfalcie,za sobą mając plażę i działki a przed sobą łąkę, która BEDZIE OS-em wybieramy z mechanikiem jazdę po łące.Nie ma na niej ani NUMEROWANYCH BRAMEK ,ANI TASM OSTRZEGAWCZYCH.Do tego na łące jeżdżą trzy samochody.Nie napiszę jakie aby kolegom nie robić problemów, podobnych naszym.Po ujechaniu kilkuset metrów gaśnie całkowicie silnik.Okazuje się że padła następna pompa.Podjeżdża do nas serwis i na linie ciągnie nas pod warsztat-naczepę.Wymieniamy kolejną pompę paliwa i ponownie ż objeżdżamy LAKE a nie OS.Zjechaliśmy spokojne pod warsztat i na luzie jedziemy biura rajdu.Tam dowiadujemy się ,że jesteśmy oszustami i wykluczono nas z rajdu.Podobno któryś z kolegów zawodników powiadomił ZSS ,że Celica ujeżdża po OS-ie.I teraz dwa pytania: 1-Czy nieoznakowana łąka jest OS-em ? 2-Czy jeśli na tym terenie jeżdziłem H-6 znam ten teren dosyć dobrze-dodatkowe 2 kółka polepszyłyby mój opis trasy? Dodam ,że na dzien dzisiejszy mam dość rajdów i bardzo poważnie myślę o wycofaniu Celicy.To miała być dobra zabawa a nie nieustanny stres. Na koniec KOLEGO DUDZIAK-DZIęKUJę JEST PAN WSPANIAłYM CZłOWIEKIEM!!!!!!!!
: ndz sie 26, 2007 9:40 pm
autor: Misiek Bielsko
Dlaczego nie probowales tego wyjasnic na miejscu?
I o co chodzi z Andrzejem?
Co do mnie, to tez raz bylem mocno rozgoryczony postawa sedziow i wladz rajdu, ale akurat w Łasku bylo pod tym wzgledem super - byla zyczliwosc i chec pomocy, a nie znudzenie i opedzanie sie od zawodnikow, jak w G.Kalwarii.
: ndz sie 26, 2007 10:40 pm
autor: Tinex
Muszę dodać ,że złożyliśmy protest jeszcze wieczorem,po przeczytaniu komunikatu,ale ZSS stwierdził ,że regulamin jest regulaminem(szkoda ,że dotyczy on tylko zawodników) i że reagują na zgłoszenie zawodników. Co do Pana Dudziaka i jego pilota Pana Sikory-to ONI namówili nas na złożenie protestu i podpisali go jako świadkowie,którzy widzieli nasze zmagania z techniką. Niestety potraktowano ich poświadczenie jako podpis "znajomków".(tak mi powiedziano)Jeszcze raz wielkie dzięki dla PANOW DUDZIAK I SIKORA!!!!!!!!!!!
: pn sie 27, 2007 6:42 am
autor: domator
Tinex pisze:Podobno któryś z kolegów zawodników powiadomił ZSS ,że Celica ujeżdża po OS-ie.
To nieprawda. Rozmawialem w sobote z Darkiem Andrzejewskim, ktory przesiadl sie w tym sezonie zza kierownicy za stolik sedziowski i wyraznie powiedzial ze po prostu ktorys z sedziow byl na trasie. Nie podejrzewam, żeby ktos z nas - zawodnikow - mial chec Cie "podkablowac".
Granica pomiedzy jezdzeniem po trasie a poza nia czyli np. obok bramek jest w RMPST bardzo cienka i obaj wiemy ze tak jest. W plaskich rajdach jest latwiej ocenic - albo jedziesz po drodze albo nie. Przeciez cala te trase mozna bylo przejechac "obok" trasy (obok bramek) i mozna twierdzic ze sie po trasie nie jezdzi. Tak niestety jest i trzeba dmuchac na zimne.
pozdr.
domator
PS. Mam nadzieje ze nie zrezygnujesz ze startow bo Celica to jednak widowiskowy samochod jest

: pn sie 27, 2007 8:47 am
autor: Kacper S
Runda podobnie jak w zeszłym roku zorganizowana bardzo dorze kibice mają na co popatrzeć i mają gdzie stanąć aby było dużo widać a nie tylko jedną prostą na której się nic nie dzieje.....
Witek nie wycofuj się bo tak jak Domator napisał że celika jest bardzo fajnym autem i popieram jego zdanie...
: pn sie 27, 2007 11:47 am
autor: Misiek Bielsko
Tinex pisze:. Co do Pana Dudziaka i jego pilota Pana Sikory-to ONI namówili nas na złożenie protestu i podpisali go jako świadkowie,którzy widzieli nasze zmagania z techniką. Niestety potraktowano ich poświadczenie jako podpis "znajomków".(tak mi powiedziano)Jeszcze raz wielkie dzięki dla PANOW DUDZIAK I SIKORA!!!!!!!!!!!

Dla Andrzeja mam wielki szacunek i podziwiam, ile mozna wycisnac z duzo slabszej maszyny sama rowna i techniczna jazda.
Co do pilota, to nie nazywa sie Sikora, tylko Krzysiek Mildner.
Co do samej sytuacji, to nie wiem, co powiedziec, po prostu mi przykro...
: pn sie 27, 2007 3:09 pm
autor: Tinex
Sorry za pomyłkę.Oczywiście podziękowania były dla pilota KRZYŚKA MILDNERA.
: wt sie 28, 2007 8:36 am
autor: Igor K
Pierwsze zdjęcia z Łasku są już do obejżenia na
www.h31.pl
Zapraszam!
: śr sie 29, 2007 1:07 pm
autor: G fan
Siema
Zapraszam wszystkich dzisiaj do TVN TURBO na program Raport Turbo w godzinach 17.30 ; 19.45 ; 21.00 ; 23.15
Pozdrawiam
G fan
Relacja w SPORRCIE za tydzień w środę
: czw sie 30, 2007 4:29 pm
autor: rally1

biawo Piotr za wygraną

: czw sie 30, 2007 8:40 pm
autor: domator
a dziekuje bardzo
domator
: czw sie 30, 2007 9:18 pm
autor: Toroo
domator pisze:a dziekuje bardzo
domator
Gratulacje dla Ciebie należą się jak najbardzej
Zawsze styl Twojej jazdy (jak dla mnie) był najefektowniejszy.
Tym razem Jechałeś najciekawiej oraz najskuteczniej

: pt sie 31, 2007 10:06 am
autor: domator
2 minutowy material z "Raport Turbo" z rundy w Łasku dostepny na naszej stronie
www.rally4x4.pl -> filmy - ZAPRASZAM.
domator
: wt wrz 04, 2007 10:13 pm
autor: Toroo