Sezon 2008
Moderator: Pasza
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Sezon 2008
Tak coby już lekko naświetlić temat to w przyszłym roku:
- najprawdopodobniej kilka rund w zupełnie nowych miejscach naszego pięknego kraju
- dłuższe OS-y na rundach coby być ukontentowanym z jazdy
- ogarniecie nieładu organizacyjnego ( np. kible, mapy dla kibiców, katering itd )
Jak ktoś ma genialne, innowacyjne, cudowne, praktyczne, fajne, zajebiste, wdechowe, proste, skuteczne..................... pomysły co do rund przyszłorocznych i całego sezonu 2008 proszę mi pisać na e-maila.
Pozdrawiam
Maciek
P.S. - wspólnymi siłami powinno nam się udać podnieść tą naszą dyscyplinę.
- najprawdopodobniej kilka rund w zupełnie nowych miejscach naszego pięknego kraju
- dłuższe OS-y na rundach coby być ukontentowanym z jazdy
- ogarniecie nieładu organizacyjnego ( np. kible, mapy dla kibiców, katering itd )
Jak ktoś ma genialne, innowacyjne, cudowne, praktyczne, fajne, zajebiste, wdechowe, proste, skuteczne..................... pomysły co do rund przyszłorocznych i całego sezonu 2008 proszę mi pisać na e-maila.
Pozdrawiam
Maciek
P.S. - wspólnymi siłami powinno nam się udać podnieść tą naszą dyscyplinę.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
- Patryk
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków / Warszawa
- Kontaktowanie:
1. Uwa¿am, ¿e rundy powinny byæ organizowane w cyklu sobota-niedziela, a nie pi±tek-sobota.
Argumenty:
- osoby pracuj±ce nie musz± braæ wolnego pi±tku,
- w niedzielê jest wiêcej kibiców, szczególnie na wsiach, czyli tam gdzie najczê¶ciej odbywaj± siê te rajdy,
- pomimo, ¿e rajd koñczy³by siê w niedzielê, daje to mo¿liwo¶æ dotarcia wiêkszo¶ci uczestników do domu jeszcze w niedzielê.
2. U³o¿enie trasy powinno gwarantowaæ mo¿liwo¶æ wyminiêcia zakopanego/uszkodzonego innego auta. (czyli "¶wiat³o bramki" powinno byæ szersze).
3. Bezwzlêdne respektowanie przepisu z regulaminu RMPST, ¿e kolejna bramka ma byæ widoczna z bramki poprzedzaj±cej. Nierespektowanie tej zasady (nagminne od oko³o dwóch lat) - powoduje, ¿e kto¶ kto nie mia³ mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tras±, traci praktycznie szanse na udany przejazd.
4. Odpowiedzialne przyznawanie praw do organizacji rund. Chyba nikt nie obrazi³by siê, gdyby zamiast siedmiu rund, by³o ich piêæ, albo nawet cztery, pod warunkiem, ¿e by³yby lepiej zorganizowane i d³u¿sze.
5. Skonstruowanie kalendarza RMPST uwzglêdniaj±cego co wiêksze okoliczne imprezy (zgodnie z wykazem imprez publikowanym w grudniu przez FIA). Wiem, ¿e PZM zawsze próbuje tak zrobiæ, ale nie zawsze wychodzi. Wiem, ¿e wszystkich siê nie usatysfakcjonuje. Ale wraz z lepsz± organizacj± rund mo¿e uda³oby siê czasem ¶ci±gn±æ do Polski zawodników z zagranicy, co zawsze uatrakcyjni³oby rozgrywki. A na razie to wsyd kogokolwiek zapraszaæ do Polski.
Argumenty:
- osoby pracuj±ce nie musz± braæ wolnego pi±tku,
- w niedzielê jest wiêcej kibiców, szczególnie na wsiach, czyli tam gdzie najczê¶ciej odbywaj± siê te rajdy,
- pomimo, ¿e rajd koñczy³by siê w niedzielê, daje to mo¿liwo¶æ dotarcia wiêkszo¶ci uczestników do domu jeszcze w niedzielê.
2. U³o¿enie trasy powinno gwarantowaæ mo¿liwo¶æ wyminiêcia zakopanego/uszkodzonego innego auta. (czyli "¶wiat³o bramki" powinno byæ szersze).
3. Bezwzlêdne respektowanie przepisu z regulaminu RMPST, ¿e kolejna bramka ma byæ widoczna z bramki poprzedzaj±cej. Nierespektowanie tej zasady (nagminne od oko³o dwóch lat) - powoduje, ¿e kto¶ kto nie mia³ mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tras±, traci praktycznie szanse na udany przejazd.
4. Odpowiedzialne przyznawanie praw do organizacji rund. Chyba nikt nie obrazi³by siê, gdyby zamiast siedmiu rund, by³o ich piêæ, albo nawet cztery, pod warunkiem, ¿e by³yby lepiej zorganizowane i d³u¿sze.
5. Skonstruowanie kalendarza RMPST uwzglêdniaj±cego co wiêksze okoliczne imprezy (zgodnie z wykazem imprez publikowanym w grudniu przez FIA). Wiem, ¿e PZM zawsze próbuje tak zrobiæ, ale nie zawsze wychodzi. Wiem, ¿e wszystkich siê nie usatysfakcjonuje. Ale wraz z lepsz± organizacj± rund mo¿e uda³oby siê czasem ¶ci±gn±æ do Polski zawodników z zagranicy, co zawsze uatrakcyjni³oby rozgrywki. A na razie to wsyd kogokolwiek zapraszaæ do Polski.
Samochód: Orca BMW
Wcze¶niej: Gaz 69 2,5td, Gaz 69 evo2, Orca MP05, Orca MP07
Wcze¶niej: Gaz 69 2,5td, Gaz 69 evo2, Orca MP05, Orca MP07
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
9. Profesjonalny pomiar czasu - w Łasku sie dało
10. Brak "kurwidołków" albo ich ograniczenie - w koncu komuś łeb sie urwie
- mówię tu szczególnie o rundzie w G. Kalwarii
11. Ustawienie trasy tak, aby nie było możliwości skrótów, wiem, że to trochę utopia, bo większość zawodników z nich korzysta i je zna, szczególnie na "swoim terenie", ale chciałbym, żeby tak nie było - wystarczy ustawić parę bramek więcej.
12. Zmiany w regulaminie dotyczące wyegzekwowania od organizatora ściągnięcia "utkniętej" załogi z OS. Dotknęło mnie to osobiście - przekroczony limit spóźnień. W regulaminie nie ma określonego czasu, w jakim auto ma być uwolnione...

10. Brak "kurwidołków" albo ich ograniczenie - w koncu komuś łeb sie urwie

11. Ustawienie trasy tak, aby nie było możliwości skrótów, wiem, że to trochę utopia, bo większość zawodników z nich korzysta i je zna, szczególnie na "swoim terenie", ale chciałbym, żeby tak nie było - wystarczy ustawić parę bramek więcej.
12. Zmiany w regulaminie dotyczące wyegzekwowania od organizatora ściągnięcia "utkniętej" załogi z OS. Dotknęło mnie to osobiście - przekroczony limit spóźnień. W regulaminie nie ma określonego czasu, w jakim auto ma być uwolnione...
Co prawda (nie)stety nie mieliśmy okazji w tym roku startować w pełnym cyklu RMPST, ale jako obserwator byłam na 4 rundach i
dorzucę 17 gorszy:
1. przede wszystkim traktowanie nas z nalezytym szacunkiem a nie jak bandy recydywistów, którzy przyjechali "sobie pojeżdzic"
2. zgadzam sie z Patrykiem, że lepiej zorganizować mniej rund, a zrobić je na odpowiednim europejskim poziomie, z dużą ilością OS, mała ilością dojazdówek i asfaltów (np. pomoc innego AK w organizacji, w końcu co 2 głowy to nie 1)
3. o zapleczu socjalnym nie wspomnę:((
4. ułożenie terminów w miarę możliości równomiernie biorąc pod uwagę wakacje, czasami jest runda 2 tygodnie po rundzie a nastepnie prawie 2 miesiące przerwy
5. strzeżone parki maszyn w nocy piątek/sobota,
6. przestrzeganie regulaminu, bo jak na razie to zawodnicy MUSZĄ go strzec, a organizatorzy jak im się podoba
7. prawie nagich chippendales na mecie:))) i jak się uda to masażystę hihih
8. jesli mają być objazdy trasy to w godzinach popołudniowych i dłuższe, bo z Warszawy wszędzie jest w miarę blisko a np. z Chojnic niekoniecznie:))
9. pomysł Patryka sobota-niedziela nie jest złym pomysłem
10. zadbanie o kibiców - w szczególności o odpowiednią, wyczerpującą i dostepną informację dla nich (nie jest to trudne)
11. zadbanie o media, prawda Igorku
12. zadbanie o zawodników (regulamin na czas, mapy, hotele, informacje bieżące)
13. regulaminowy zakaz pomiaru czasu stoperem - na Gorzowie były tak małe różnice czasu (czasami dziesiątki sekund) że daje to wiele do życzenia
14. układanie trasy z myślą o tym, że póżniej tędy będą jeździć istoty żywe...nie tylko samochody
15. układanie rundy tak (udaje się to) aby był czas na serwis
16. Igor już wspomniał o BK przed objazdem a nie później opier*** nas za brudne auta (mało czasu na objazd trasy a tym samym musimy mieć tempo F1 na dojaz na BK)
17. pewnie, że wszystko rozbija się o budżet, ale sponsorzy są chętni tylko trzeba im przedstawić odpowiednią ofertę a tym samym podnieść poprzeczkę i poziom organizacji RMPST
jak coś mi się jeszcze "urodzi" to dopiszę
Maćku, nie ma cudownego, idealnego, trafnego środka na zorganizowanie perfekcyjnej, idealnej rundy ale dobór odpowiednich osób i odpowiedni podział zadań wiele by pomógł:))
dorzucę 17 gorszy:
1. przede wszystkim traktowanie nas z nalezytym szacunkiem a nie jak bandy recydywistów, którzy przyjechali "sobie pojeżdzic"
2. zgadzam sie z Patrykiem, że lepiej zorganizować mniej rund, a zrobić je na odpowiednim europejskim poziomie, z dużą ilością OS, mała ilością dojazdówek i asfaltów (np. pomoc innego AK w organizacji, w końcu co 2 głowy to nie 1)
3. o zapleczu socjalnym nie wspomnę:((
4. ułożenie terminów w miarę możliości równomiernie biorąc pod uwagę wakacje, czasami jest runda 2 tygodnie po rundzie a nastepnie prawie 2 miesiące przerwy
5. strzeżone parki maszyn w nocy piątek/sobota,
6. przestrzeganie regulaminu, bo jak na razie to zawodnicy MUSZĄ go strzec, a organizatorzy jak im się podoba
7. prawie nagich chippendales na mecie:))) i jak się uda to masażystę hihih
8. jesli mają być objazdy trasy to w godzinach popołudniowych i dłuższe, bo z Warszawy wszędzie jest w miarę blisko a np. z Chojnic niekoniecznie:))
9. pomysł Patryka sobota-niedziela nie jest złym pomysłem
10. zadbanie o kibiców - w szczególności o odpowiednią, wyczerpującą i dostepną informację dla nich (nie jest to trudne)
11. zadbanie o media, prawda Igorku

12. zadbanie o zawodników (regulamin na czas, mapy, hotele, informacje bieżące)
13. regulaminowy zakaz pomiaru czasu stoperem - na Gorzowie były tak małe różnice czasu (czasami dziesiątki sekund) że daje to wiele do życzenia
14. układanie trasy z myślą o tym, że póżniej tędy będą jeździć istoty żywe...nie tylko samochody
15. układanie rundy tak (udaje się to) aby był czas na serwis
16. Igor już wspomniał o BK przed objazdem a nie później opier*** nas za brudne auta (mało czasu na objazd trasy a tym samym musimy mieć tempo F1 na dojaz na BK)
17. pewnie, że wszystko rozbija się o budżet, ale sponsorzy są chętni tylko trzeba im przedstawić odpowiednią ofertę a tym samym podnieść poprzeczkę i poziom organizacji RMPST
jak coś mi się jeszcze "urodzi" to dopiszę
Maćku, nie ma cudownego, idealnego, trafnego środka na zorganizowanie perfekcyjnej, idealnej rundy ale dobór odpowiednich osób i odpowiedni podział zadań wiele by pomógł:))
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
1. trasy odcinków przejezdne i nie po kurwidołach- nawet już nie wspominam
2. przerwy między odcinkami na serwis, nawet godzinne, na egrzech może się rajd zacząć startem honorowym w piątek a w sobote i niedzielę od 6.45 jest jezdzone - czemu nie u nas
3. zakaz zapoznania z trasą przed rajdem
reszta już została powiedziana
2. przerwy między odcinkami na serwis, nawet godzinne, na egrzech może się rajd zacząć startem honorowym w piątek a w sobote i niedzielę od 6.45 jest jezdzone - czemu nie u nas
3. zakaz zapoznania z trasą przed rajdem
reszta już została powiedziana
Runda 3dniowa - piątek(BT, zapoznanie) sobota niedziela (rajd) - ze startem o 7.00 co pozwoli nawet przy krótkich OSach na wiele przejazdów i wydłużenie dystansu rajdu.
Z uwagi na brak terenów w niedzielę można jechać te same OSy co w sobotę w kierunku przeciwnym - pracy z przygotowaniem dużo mniej a dystans wzrasta x2.
Mniej trialu i przeprawy a więcej ścigania.
Zwiększenie w regulaminie minimalnej długości odcinków specjalnych w rundzie do np. 80 lub 100km.
Czas na serwis: cała noc
Pozdrawiam
Z uwagi na brak terenów w niedzielę można jechać te same OSy co w sobotę w kierunku przeciwnym - pracy z przygotowaniem dużo mniej a dystans wzrasta x2.
Mniej trialu i przeprawy a więcej ścigania.
Zwiększenie w regulaminie minimalnej długości odcinków specjalnych w rundzie do np. 80 lub 100km.
Czas na serwis: cała noc
Pozdrawiam
T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Należy zadbać o to żeby regulaminy uzupełniajace pojawiały się odpowiednio wcześnie i zawierały prawdziwe informacje.
- Karty zgłoszeń powinny być dostępne w formie elektronicznej, żeby można było je wypełnić na komputerze i wysłać poczta e-mail.
- Organizacja czasowa na rundach powinna zostać zmieniona.
- Nie widzę sensu robienia BK na stacji diagnostycznej skoro nie bada się hamulców np. W Gorzowie BK było przy parku zamkniętym, wiec się da.
- Moim zdaniem odbiór administracyjny i BK można załatwić za jednym razem w jednym miejscu. Da to wiecej czasu na dojazd z odleglych miejsc kraju
- Objazd trasy dopiero po BK załatwi odwieczne problemy z myciem auta.
- Strzeżony park zamknięty w nocy, albo jakiś parking w pobliżu żeby nie martwic się cala noc o auto.
- Zawsze elektroniczny pomiar czasu. Przykład z Łasku daje jasny obraz, że się da.
- Sędziowie zawsze przeszkoleni przed runda.
- Trasa ustawiona tak, żeby niemożliwe były skróty.
- Na trudnych elementach trasy gdzie może ktoś utknąć, zadbanie o możliwość wyminięcia stojącej na odcinku załogi.
- OS'y nie krótsze niż 10km.
- Mniej kurwidołków, wiecej jazdy, mniej czekania.
- Po OS’ach błotnych dojazdówka przez „serwis”, umyte chłodnice = wiecej załog kończońcych zawody.
- Jeśli OS'y miały by być jechane bez zapoznania z trasa to dobrze opisane przez organizatora, bez elementów urywających pól auta.
- Możliwość połączenia OS’ów z zapoznaniem i bez zapoznania podczas jednej rundy.
- Chociaż jedna runda z jazda równoległa.
- Skasowanie OS’ów negatywnie ocenianych przez wiekszość zawodników
- Normalne miejsce dla serwisów.
- Nie urągające człowieczeństwu zaplecze socjalno-bytowe. Toalety i catering.
Teraz BARDZO WAZNE !
- Odpowiednio wcześnie należy informować media o terminie i miejscu zawodów, z podaniem mapki dojazdowej, miejsc foto itd.
- Zapewnienie jakiegoś zaplecza na choćby niewielkie biuro prasowe z prądem i możliwością majstrowania ze sprzętem pod jakimkolwiek dachem.
- Mapki dojazdowe dla kibiców. Jest przecież gdzie je pokazywać! Jest www.rmpst.org są www.rajdy4x4.pl z cala sekcja o RMPST.
- Dlaczego na http://www.pzm.pl/Komunikaty_prasowe_Bi ... Marketingu
nie ma ani słowa
o RMPST ? Czy aż tak trudno napisać 10 zdań przed i po rundzie ? Tylko większe zainteresowanie mediów przyciągnie sponsorów, wiec jest to bardzo ważny element w organizacji. Przykład powinien iść z góry!
- Przykład aktualności http://www.pzm.pl/Sporty_samochodowe/Ra ... unda_RMPST
Opis powala na kolana, ilość zdjęć jeszcze bardziej
Wydanie wizy dla danego AK powinno byc możliwe dopiero PO spełnienu określonych wymagań co do trasy, jej przejezdności i dlugości a takze przedstawieniu kompletu materiałów informacyjnych dla prasy i kibiców.
- Karty zgłoszeń powinny być dostępne w formie elektronicznej, żeby można było je wypełnić na komputerze i wysłać poczta e-mail.
- Organizacja czasowa na rundach powinna zostać zmieniona.
- Nie widzę sensu robienia BK na stacji diagnostycznej skoro nie bada się hamulców np. W Gorzowie BK było przy parku zamkniętym, wiec się da.
- Moim zdaniem odbiór administracyjny i BK można załatwić za jednym razem w jednym miejscu. Da to wiecej czasu na dojazd z odleglych miejsc kraju
- Objazd trasy dopiero po BK załatwi odwieczne problemy z myciem auta.
- Strzeżony park zamknięty w nocy, albo jakiś parking w pobliżu żeby nie martwic się cala noc o auto.
- Zawsze elektroniczny pomiar czasu. Przykład z Łasku daje jasny obraz, że się da.
- Sędziowie zawsze przeszkoleni przed runda.
- Trasa ustawiona tak, żeby niemożliwe były skróty.
- Na trudnych elementach trasy gdzie może ktoś utknąć, zadbanie o możliwość wyminięcia stojącej na odcinku załogi.
- OS'y nie krótsze niż 10km.
- Mniej kurwidołków, wiecej jazdy, mniej czekania.
- Po OS’ach błotnych dojazdówka przez „serwis”, umyte chłodnice = wiecej załog kończońcych zawody.
- Jeśli OS'y miały by być jechane bez zapoznania z trasa to dobrze opisane przez organizatora, bez elementów urywających pól auta.
- Możliwość połączenia OS’ów z zapoznaniem i bez zapoznania podczas jednej rundy.
- Chociaż jedna runda z jazda równoległa.
- Skasowanie OS’ów negatywnie ocenianych przez wiekszość zawodników
- Normalne miejsce dla serwisów.
- Nie urągające człowieczeństwu zaplecze socjalno-bytowe. Toalety i catering.
Teraz BARDZO WAZNE !
- Odpowiednio wcześnie należy informować media o terminie i miejscu zawodów, z podaniem mapki dojazdowej, miejsc foto itd.
- Zapewnienie jakiegoś zaplecza na choćby niewielkie biuro prasowe z prądem i możliwością majstrowania ze sprzętem pod jakimkolwiek dachem.
- Mapki dojazdowe dla kibiców. Jest przecież gdzie je pokazywać! Jest www.rmpst.org są www.rajdy4x4.pl z cala sekcja o RMPST.
- Dlaczego na http://www.pzm.pl/Komunikaty_prasowe_Bi ... Marketingu
nie ma ani słowa

- Przykład aktualności http://www.pzm.pl/Sporty_samochodowe/Ra ... unda_RMPST
Opis powala na kolana, ilość zdjęć jeszcze bardziej
Wydanie wizy dla danego AK powinno byc możliwe dopiero PO spełnienu określonych wymagań co do trasy, jej przejezdności i dlugości a takze przedstawieniu kompletu materiałów informacyjnych dla prasy i kibiców.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
pomysł z 2 dniowymi rundami niezbyt trafny - w poniedziałek trzeba pracować , nie każdy ma mozliwość zamykania firmy od piatku do poniedziałku.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
A kto ci broni wracać w niedzielę wieczorem, w najgorszym wypadku jesteś o północy w domu.szary pisze:pomysł z 2 dniowymi rundami niezbyt trafny - w poniedziałek trzeba pracować , nie każdy ma mozliwość zamykania firmy od piatku do poniedziałku.
Na rozegranie rundy gdie jeździmy 20-40km potrzeba jednego dnia.
Jeśli chcemy jeździć 100km lub więcej na rundzie to potrzeba na to więcej czasu. Nie od razu będziemy mieli baja z odcinkami po 150km. Przy OSach po 10-20km (co już by było niezłe) jast szansa rozegrania np.: 6 w sobotę i 4 w niedzielę, cała runda 150km OSowych i jest miodzio.
T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
pomysł z dwudniowymi rundami jest do bani.
jak się jedzie po przekątnej kraju na rundę, robi rajd, po rajdzie adrenalina siada, to nie sposób wrócić.
ćwiczyliśmy z pawłem przez lata różne wariany. jezdziliśmy z lawetą, jezdziliśmy ciągnikiem z naczepą, czasem w kilku lokalizacjach na kołach...tak czy siak ciężko wrócić po sciganiu się...
zazwyczaj kończyło się na przydrożnym parkingu w kabinie.
lepiej zarwać jeden dzień tygodnia niż dwa.
poza tym w dawnych, lepszych czasach po rajdzie był zawsze tzw wieczorek terenowca i bania integracyjna...
jak się jedzie po przekątnej kraju na rundę, robi rajd, po rajdzie adrenalina siada, to nie sposób wrócić.
ćwiczyliśmy z pawłem przez lata różne wariany. jezdziliśmy z lawetą, jezdziliśmy ciągnikiem z naczepą, czasem w kilku lokalizacjach na kołach...tak czy siak ciężko wrócić po sciganiu się...
zazwyczaj kończyło się na przydrożnym parkingu w kabinie.
lepiej zarwać jeden dzień tygodnia niż dwa.
poza tym w dawnych, lepszych czasach po rajdzie był zawsze tzw wieczorek terenowca i bania integracyjna...
#noichuj
Przy rundzie mającej 30km jak najbardziej nie ma sensu rozciągać imprezy do dwu dni. Ale chcemy rund po 100, 150 km OeSowych a na to trzeba czasu. Osobiście wolę zarwać dwa dni w pracy i dwa dni jeździć niż zarwać jeden dzień i jeździć jeden. Chcąc pojechać na baję za granicę trzeba zarwać ze 3 dni.
W ogóle dla mnie to dziwne dylematy. Wydawało mi się wszystkim chodzi oto żeby sobie jak najwięcej pojeździć a nie odwalić jak najszybciej imprezę bo to raczej podejście działaczy
W ogóle dla mnie to dziwne dylematy. Wydawało mi się wszystkim chodzi oto żeby sobie jak najwięcej pojeździć a nie odwalić jak najszybciej imprezę bo to raczej podejście działaczy

T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Upalanie w niedziele jest bez sensu. Jak runda sie konczy w sobote to mozna albo zostac i sie napic albo wracac do domu na niedzielny obiad z rodzinka - jest wybor przynajmniej. C&J ma racje co do powrotow - jak czsem wracam w soboote ale prowadzi Janusz - ja napewno po rundzie sie nie czuje na wracanie 400 km po polskich drogach...
Poza tym czytajac ten watek mam wrazenie ze wpadliscie w jakas niezdrowa podniete ze naprawde sie cos zmieni.... Uwazam ze jesli w przyszlym sezonie zrealizuja 25% tych postulatow to bedzie super-zajebiscie i malinowo. A wiec na razie o dwudniowych rundach to bym zapomnial
Poza tym czytajac ten watek mam wrazenie ze wpadliscie w jakas niezdrowa podniete ze naprawde sie cos zmieni.... Uwazam ze jesli w przyszlym sezonie zrealizuja 25% tych postulatow to bedzie super-zajebiscie i malinowo. A wiec na razie o dwudniowych rundach to bym zapomnial

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
mirek jest świeży - trza to wziąc pod uwagę ... - w niedziele koniec rajdu - rozdanie i takie tam i wyjazd wieczorem poniedziałek dla mnie ma być dniem pracy a nie przedłużeniem weekendu.
nie raz wracałem z rajdów które konczyły sie w niedzielę i nie wiele razy udało mi się w poniedziałek zacząć to co skończyłem w czwartek...
nie raz wracałem z rajdów które konczyły sie w niedzielę i nie wiele razy udało mi się w poniedziałek zacząć to co skończyłem w czwartek...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
Nic dodac nic ujac Mistrzuszary pisze:mirek jest świeży - trza to wziąc pod uwagę ... - w niedziele koniec rajdu - rozdanie i takie tam i wyjazd wieczorem poniedziałek dla mnie ma być dniem pracy a nie przedłużeniem weekendu.
nie raz wracałem z rajdów które konczyły sie w niedzielę i nie wiele razy udało mi się w poniedziałek zacząć to co skończyłem w czwartek...

Po przeczytaniu kilku ostatnich postów też zaczynam to czarno widzieć, przy takiej postawie zawodników którzy nie mają ciśnienia i ochoty żeby jeżdzić dwa dni i wystarcza im jeden, ciężko będzie coś zmienić. Skończy się na narzekaniu a żeby pojeździć, to tylko baja za granicą.



T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
tryska entuzjazmem, jest pełen zapału, optymizmu...szary pisze:mirek jest świeży - trza to wziąc pod uwagę ...

drugi, trzeci, czwarty raz pojedzie te same odcinki w Górze K. przejdzie ci

Pan Romek powie że trasa była zajebista tylko spadł deszcz, Pan Edek powie że trasa była od zawsze zajebista, jest zajebista i będzie zajebista, Pan Tomek powie ci że nie da wyników "bo są sprawy ważniejsze", a potem trafisz na Łysego i Chińczyka...

Ostatnio zmieniony sob paź 13, 2007 7:45 pm przez chermol, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość