Strona 1 z 2
Nowości w regulaminie!
: pn gru 24, 2007 11:45 pm
autor: mirek_to
Z nowości:
wpisowe - 400zł, KJST - 300zł jeśli wpłacone wcześniej niż 10dni przed BK-1
jak później to +50%
spóźnienie na BK-1 - 50% wpisowego
Od 2009 we wszystkich klasach ważenie i zwężki

: wt gru 25, 2007 12:14 pm
autor: bystry
NO to idzie ku lepszemu, wyraźnie to widać

ps. a co ma dać to ważenie

: wt gru 25, 2007 12:19 pm
autor: bystry
zwęzka w OI + błoto jak w Chojnicach lub Gdowie lub piasek jak w Łasku. Ładne kuku ktoś tu robi

: wt gru 25, 2007 12:34 pm
autor: mirek_to
Też mi się wydaje że trochę za wcześnie, najpierw trasy trzeba mieć.
Ciekawe kto im będzie jeździł

: wt gru 25, 2007 3:30 pm
autor: Misiek Bielsko
Skąd macie to info?

: wt gru 25, 2007 6:51 pm
autor: mirek_to
Ze strony
www.rmpst.org 
w regulaminie na rok 2008
: wt gru 25, 2007 6:56 pm
autor: Szupryk46
Hmm ciekawe czy to na pewno wejdzie w życie ?

: śr gru 26, 2007 4:09 am
autor: Biga
W doopie mam regulamin ktory w punkcie 1.5. Ma ! zamiast 1

i "kratka" nazywana jest "klatką"
Tak na serio to doopa
O1 jest do 1800

, co zabija klase Suzuki i powoduje wyrzucone pieniadze na dwa samochody do tej klasy
Fajna jest tez koncowka punktu 3.3.
Plus taka sama szykana szelestowa w 3.4.1 za spoznienie na BK.
Generalnie wyglada na to, ze kasy szukaja i gowno nie zmiany som.
: śr gru 26, 2007 6:01 am
autor: klos
Klasa do 18oo cm to odpowiedź za sezon 2007 gdzie w klasie do 1600 cm wystartował jeden samochód i od razu widać że panowie czytają forum temat "Jest mozliwosc podniesienia klasy o1 do 1800cm3,jesili jest" i od razu odpowiedź czyżby przypadek?
: śr gru 26, 2007 9:23 am
autor: pajero.v60
Witam
Przy zwężce i wadze rośnie znaczenie klasyfikacji generalnej.
I to jest piękne -PIĘKNE-
Wreszcie zobaczymy ile warte są łączniki między gazem a fajerą.
Pozdrawiam świątecznie
: śr gru 26, 2007 10:20 am
autor: mirek_to
pajero.v60 pisze:Witam
Przy zwężce i wadze rośnie znaczenie klasyfikacji generalnej.
I to jest piękne -PIĘKNE-
Wreszcie zobaczymy ile warte są łączniki między gazem a fajerą.
Pozdrawiam świątecznie
Ta i z klas otwartych zrobią się ograniczone, średnia prędkość na OEsach spadnie do 15km/h a na podjazdach trzeba będzie redukować do jedynki. Po prostu zajebiście
Weź se facet wsadź 400kg ołowiu do bagażnika, załóż zwężkę do swojego samochodu, wyjedź w teren i zobaczysz co jest PIĘKNE
Miejmy nadzieję że w chalangu nie wprowadzą ograniczeń bo nie będzie gdzie pojeździć
: śr gru 26, 2007 12:46 pm
autor: Biga
Ludzie pisza co im przyjdzie w danej chwili do glowy, bez sensu i podstawowych wiadomosci na temat regulaminow FIA.
Np. artykul 281 wogole nie przewiduje klasy 1800 ccm

: śr gru 26, 2007 8:29 pm
autor: szary
ano nie przewiduje...
ciekawe jak to szybko doszło do podwyższenia pojemności w O1 ...
ciekawe kto startnie w tej klasie ...
ciekawe jak to szybko zmiany wchodzą w życie - ja napierdalałem giezem przygotowanym do P klasy w 02 bo żadna z nich nie potrafiła sie zebrać a nikomu nie chciało się wprowadzić klas zamknietych , potem wprowadzili ale mało kto tam startował.... a tu - pyk i post nawołujacy do podniesienia klasy i pyk a na nowy sezon klasa gotowa... pyk i pyk i gotowe.

: śr gru 26, 2007 9:26 pm
autor: Igor K
Oj Szary, trza iść z duchem czasu! Wiesz, internet, konto w banku. itp...
W teorię spiskową to bym raczej nie wierzył. Można się tylko cieszyć, że pzmłot tak szybko działa i wsłuchuje się w głos narodu...
Szkoda tylko, że słuch ma tak wybiórczy!

: śr gru 26, 2007 9:31 pm
autor: Biga
Golym okiem widac, ze szyte grubymi nicmi jest

Do tego cofamy sie w stosunku do idei unifikacji z regulaminem FIA
Kary zamiast udogodnien
Totalny bezsens jeszcze bardziej kolidujacy z coddzienna praca i zarabianiem szelestow na starty. Chyba nikt nie widzi, ze chetnych jest na tyle malo zeby osiagnac "normalna" punktacje na rundach. Od 2009 trzeba bedzie pewnie miec z pol miliona polskich zlotych, zeby wystartowac

: śr gru 26, 2007 10:13 pm
autor: chermol
ale przeżywacie

: śr gru 26, 2007 10:23 pm
autor: Biga
chermol pisze:ale przeżywacie

to takie odreagowanie po problemach z czujnikiem w disco3 i zalaczaniem reduktora
Chyba nie twierdzisz, ze jest normalnie i OK

: śr gru 26, 2007 10:39 pm
autor: Igor K
Zastanawia mnie punkt w regulaminie 4.7.1 f oraz 4.7.1.n Chodzi o przewrócenie bramki...
Wczytajcie się i powiedzcie czy mi się coś w mózgu pier.. czy tak było?
W końcowych punktach regulaminu jest po staremu=strącenie choragiewki to punkty karne a nie pomylenie trasy.
: śr gru 26, 2007 10:39 pm
autor: pajero.v60
Ale pie---cie
Rok 2008 poświęcić na budowę i dotarcie aut zgodnie z założeniami regulaminu na 2009(waga zwężka)
Liczyć się będzie tylko klasyfikacja generalna a podklasy będą tłem, więc nie ma o co kruszyć kopii.
poz
: śr gru 26, 2007 10:50 pm
autor: chermol
Nie, nie uważam że jest to normalne, chcecie to się szarpcie

runda specjalna w Olszynie tylko mnie w tym utwierdziła, najpierw BK potem próba dyskwalifikacji za zjazd z trasy pod prąd, pyskówki, głupie uwagi itp.
Dlatego sobie odpuściłem i dopóki RMPST nie będą normalnymi zawodami tak jak za granicą raczej nie będę w nich startować.
Czy będzie to rok 2008 i czy 2009.
Zamiast pojechać na 7 rund dookoła śmietnika jakie by one wspaniałe nie były według zapewnień organizatorów przed rundą (Gdów) nie mam ochoty być zniesmaczony i za tą samą kasę wolę wystartować na Węgrzech i Litwie.
Radze się wam nad tym zastanowić czy jest sens ścigać się o pietruszkę wydając 2-3 tysiące na każdą rundę czy nie lepiej za 8 tyś zł pojechać np. na Węgry, współczynnik kilometrów oesowych do wydanych pieniędzy jest ponad pięciokrotnie niższy.
: śr gru 26, 2007 10:55 pm
autor: szary
zjazd faaset...
w innych tematach pyskuj i wyzywaj
: czw gru 27, 2007 1:19 am
autor: mirek_to
pajero.v60 - może się przedstaw jak chcesz dawać dobre rady typu: zezłomujcie samochody i wybudujcie sobie nowe bo będzie fajnie jak będziecie mieli zwężki..
: pt gru 28, 2007 6:50 pm
autor: klos
: pt gru 28, 2007 7:42 pm
autor: Dominika
Ja tez uwazam ze lepiej pojechac na 1 Baje niz 5 rund.
Aczkolwiek szkoda ze NAsze rajdy sie nie rozwiaja jak Europa...bo każdy z checia pojezdzilby sobie na fajnych, dłuzszych OS-ach...
Niestety np. na Baja Italia nie ma klasy na nasze smietniki:(((
: pt gru 28, 2007 9:29 pm
autor: Biga
Chyba zacme masz

Wlasnie wprowadzono klase pojemnosci nieistniejaca w przepisach FIA i ty piszesz, ze czegos nie rozumiemy
Przeczytaj najpierw wszystkie zalaczniki prosze.