Strona 1 z 2

VII runda Mszczonów wyniki na żywo

: sob paź 25, 2008 10:50 am
autor: chermol

: sob paź 25, 2008 4:47 pm
autor: StArSzY
Hubert gratulacje :wink:

: sob paź 25, 2008 8:07 pm
autor: martinnus
Widząc jazde Huberta O. stałem oniemiały. Co ten chłopak bierze, że tak jeździ ?! Teraz muszę leczyć moje kompleksy. Całe szczęście, że po nim pojechał Grzesio Bee. Gość nie ma wstydu. Robi z siebie mega gwiazdę a jeździ jak pietnastolatek. Zrobienie awantury jak się zakopał było w jego stylu. Krzyki do sedziego : ...kur...niech ktoś mnie wyciągnie... były żanujące.

: pn paź 27, 2008 10:02 am
autor: pilmar
A są gdzieś wyniki KJST-u ?

: pn paź 27, 2008 11:02 am
autor: StArSzY
Tak to już jest jak się ma dupe wyzej niż głowe .... :roll:

: pn paź 27, 2008 11:10 am
autor: domator
martinnus pisze:Widząc jazde Huberta O. stałem oniemiały. Co ten chłopak bierze, że tak jeździ ?! Teraz muszę leczyć moje kompleksy. Całe szczęście, że po nim pojechał Grzesio Bee. Gość nie ma wstydu. Robi z siebie mega gwiazdę a jeździ jak pietnastolatek. Zrobienie awantury jak się zakopał było w jego stylu. Krzyki do sedziego : ...kur...niech ktoś mnie wyciągnie... były żanujące.
Hubert jezdzi w tym roku zajebiscie. To prawda.
Natomiast co do Grzeska B. to niestety pozostaje mi zapytac kolege martinnusa jakie sa jego sukcesy rajdowe? Moze juz gdzies cos wygrales? Moze chociaz z jakims pietnastolatkiem. Bo wiesz - punkt widzenia zmienia sie z punktem siedzenia.
Porownywanie RMPST-owek z T2 to jak porownywanie Imprezy WRC z wolnossaca Impreza 1.8 z salonu.
Awantura z sedziami? Bardzo slusznie - skoro nie potrafia ustawic trasy to niech chociaz wysluchaja co zawodnicy o nich sadza.
Jesli wiec kolego martinnusie przejechales chociaz 10% kilometrow OS-owych tego co Grzesiek (albo chociaz 10% tego co ja :-) to pomysle o tobie powaznie. Jesli nie - to nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz kompletnie zielonego pojecia.
domator

: pn paź 27, 2008 12:08 pm
autor: mixtura
na stronie rmpst.org kolego[quote="pilmar"]A są gdzieś wyniki KJST-u ?[/quote]

: pn paź 27, 2008 1:39 pm
autor: mirek_to
pilmar pisze:A są gdzieś wyniki KJST-u ?
I u źródła czyli na stronie PZM :wink:

: pn paź 27, 2008 8:01 pm
autor: bania
dla starszych emerytura a do głosu dochodzą piętnastolatkowie, na pewno będzie lepiej i ciekawiej...

: pn paź 27, 2008 8:08 pm
autor: Misiek Bielsko
...ale ze o co chodzi? :o

: pn paź 27, 2008 8:28 pm
autor: GOLON
chodzi o to że Zielony startując za Grześkiem dogonił go i na mecie oesu na budach staneli razem. To tak obrazując nieco sytuację. Patrol Zielonego to dość wysłużone ( delikatnie mówiąc ) autko niemal seryjne, też diesel. ( czyli jakby klasa T2 :wink: ).

: pn paź 27, 2008 8:57 pm
autor: mirek_to
Nic dziwnego, że na takim trialu Patrol na kołkach poradził sobie lepiej od T2 na BFG MT

: pn paź 27, 2008 9:14 pm
autor: Figura
Moim zdaniem to nie o opony chodzi tylko o łącznika między pedałami a kierownicą i nic więcej

: pn paź 27, 2008 9:18 pm
autor: Maciek Skura
chciałem coś napisać ale się powstrzymam :)))

co do Grześka B. to żenujące jest jego zachowanie i nie ma na to wpływu czy przejechał 10 czy zylion kilometrów na rajdach

taki był, jest , taki zostanie i nie musze się zgadzac z jego teoriami i jego zachowaniami ( no chyba że sie mieszcze w tych 10% :)))))

: wt paź 28, 2008 12:04 am
autor: Pasza
GOLON pisze:chodzi o to że Zielony startując za Grześkiem dogonił go i na mecie oesu na budach staneli razem. To tak obrazując nieco sytuację. Patrol Zielonego to dość wysłużone ( delikatnie mówiąc ) autko niemal seryjne, też diesel. ( czyli jakby klasa T2 :wink: ).
Michał...ale jaki to ma związek? Każdy jeździ jak umie i ma możliwości...
Grzesiek jest jaki jest, niezmienny od jakiegoś czasu...
Chyba nie ma sensu krytykować ...
Co do rundy...zawsze zbierała żniwo...
Budokrusz mniej fajny niż w poprzednich latach, a Budy totypówka rempstowa...

: wt paź 28, 2008 1:55 pm
autor: leziony
forum to nie jest miejsce leczenia kompleksów... jeśli ktoś ma uwagi do Grześka Barana, to niech ma śmiałość powiedzieć mu to prosto w oczy... bo on na pewno tu nie zagląda

: wt paź 28, 2008 2:46 pm
autor: martinnus
Pierwsza podstawowa sprawa to wolność słowa. Wiem, że w tym miejscu nie zawsze było można głosić swoje opinie ale... Panie Piotrze... czy ja mogę mówić to co myślę ? Moja znajomość z G.B. sięga początku lat 90-tych. Pewnie szanowny Domator jeszcze nie wiedział o istnieniu takiego zawodnika. Śledzę jego poczynania warsztatowo-zawodniczo-towarzyskie od tylu lat, że mogę dużo o nim powiedzieć. Gwarantuję, że wiem dużo więcej niż inni zgromadzeni na forum u Chermola.
Jeśli chodzi o stosunek przejechanych OS-ów do zdobytych pucharów to Grześ wypada marnie. Jeśli weźmiemy pod uwagę wyścigi to dorobek się trochę poprawi. No ale zarzut był o OS-y. Moje sukcesy w sporcie są mniej istotne i pewnie rangą nie dorastają do mega gwiazdy o której pienimy wodę. Panie Piotrze co się stało z popularnością twojego faworyta ? Większość ludzi jakich spotykam nie toleruje jego osoby. Z wielu źródeł dochodzą mnie słuchy, że się zmienił i jest teraz... tego nie mogę cytować. Czy kolega P.D. zrozumiał aluzję ? Śmieszne jest też marudzenie, że auto się psuje w czasie rajdu. Jeśli T2 nie jest stworzona do RMPST to w jakim celu się nią startuje ? Startując Unimogiem też trasy były zbyt trudne dla Barana. Co było nie tak z Mercedesem ? Dlaczego Ził i Kraz mieściły się na trasie a Grześ krzyczał, że nie mieści się na trasie ? Proszę pana Piotra o wytłumaczenie.
Przeczytałem, że wytłumaczeniem "kanciastej" jazdy Grzegorza był samochód. To iście śmieszne. Począwszy od tego, że technikę jazdy można pokazać nawet Szayowozem. Oby zbulwersować czytających mogę zaryzykować, że będac na plotach u Krzyśka Sz. widziałem dobrze jeżdżących :-)

: wt paź 28, 2008 2:51 pm
autor: martinnus
W ramach sprostowania to ja nie krytykuje zawodnika tylko wygłaszam swoje zdanie :-) To że jechał dużo wolniej niż np. Zielony to pewnie kwestia wieku i strachu. Tylko dlaczego KJST potrafił wybrać optymalny tor jazdy a T2 nie ? Na tym kończę temat i życzę zawodnikom z T1 i T2 dużo sukcesów na trasach "pozapolskich"

: wt paź 28, 2008 2:52 pm
autor: Dominika

: wt paź 28, 2008 3:29 pm
autor: Maciek Skura
taaaaaaaaaaaa........
bez komentarza.....

i na tym bym zaprzestał dyskusji przynajmniej z mojej strony

: wt paź 28, 2008 4:04 pm
autor: martinnus
Po filmikach Dominiki wnioskuję by zaliczyć do runde do mistrzostw przeprawowych. Przecież skala trudności takiego podjazdu przerasta możliwości T2. Nowy pomysł !!! Trzeba pozwolić na używanie wyciągarek w RMPST. hahahaha aż się popłakałem ze śmiechu

: wt paź 28, 2008 5:12 pm
autor: domator
G.B nie jest zadnym moim faworytem. Po prostu nie lubie jak pieprzy bez sensu ktos kto nie ma pojecia o jezdzie.
Krytykowac jest latwo.
Siadz za kierownice, panie Martinnus.
Dla mnie EOT.
domator

: wt paź 28, 2008 5:47 pm
autor: szary
O to to właśnie - krytykować jest łatwo...
bez znaczenia jest - czy Baran jechał jak baran czy Piotr odniósł to do paskudnej trasy i tedwójki i takie tam... Nie ma co drzeć kopar - jeden na drugiego , gdyż bezapelacyjnie RMPST to impreza dla najtrwardszych samochodów i najodporniejszych załóg - niestety nie mogąca wypłynąć na szerszą arenę - tj. europejskiego cyklu rajdów terenowych z prostego powodu -z niskiego poziomu organizacyjnego oraz skali trudności przekraczającej umiejętności , mozliwości i wyobrażenia o rajdach cross coutry ze strony załóg spoza naszej Ojczyzny.
Niestety coś z tym trzeba zrobić - albo wypłaszczyć i wydłużyć odcinki i ścigać się z czołówką europejską albo zamknąć tą drogę i pozostać w hardmadafaka trudnych , krótkich i powoli nudnych trasach narodowych mistrzostw.
Złotego środka nie widzę.

: wt paź 28, 2008 6:14 pm
autor: martinnus
Dokłądnie tak. Nie ma co bić piany nad moimi słowami. Z krótkiej myśli wyszla mega awantura z Piotrem. Chciałem napisac o najlepszej i najgorszej załodze. Szkoda, że tobie się urwał most. Czekałem na twój agresywny przejazd.
Wracając do przyszłości RMPST to warto się zastanowić co zrobić by więcej zawodników startowało i by te rajdy wypłynęły w mediach. Na chwilę obecną wygląda jak coroczne spotkania kolegów na pojeżdżawki po lesie. Ile lat można się ścigać na tych samych trasach ?

: śr paź 29, 2008 12:06 pm
autor: StArSzY
Tak sobie czytam i czytam i chyba już czas się wypowiedzieć w kwestii nowych zawodników...

Nie spodziewajcie się, że po zmanie przepisów i innych rzeczy przybędzie wam kilkunastu, czy wiecej zawodników.

Największym problemem jest kasa. Wiecie jaki ten sport jest drogi.
Sam od 2 lat próbuję coś wykombinować, zeby jeździć (sam robię samochód po nocach). Niestety w moim przypadku teraz już wiem, że RMPST muszę odłożyć na kilka lat bo nie da się jeździć w MP bez pieniędzy.

W kwestii "co zrobić zeby więcej zawodników jeździło" można zrobić tylko jeden ruch. Nagłośnić RMPST po to aby jeszcze więcej ludzi się tym interesowało.
Biorąc to tak marketingowo w polsce mogloby startowac i ze 100 samochodów tyle że najpierw te osoby muszą się dowiedzieć o możliwości startów :)
Niestety...medialnosc rmpst jest baaardzo niska...