Strona 1 z 2
RMPST 2011 - co dalej ?
: ndz sty 30, 2011 12:23 pm
autor: kaczor127
Witam;
Jak będą wyglądać rajdy w 2011 i w latach następnych ? Co sądzicie - czy warto budować samochód do T1 lub T2 ? Jakoś to wszystko dziwnie wygląda; większość rund zagranicą, wymagania techniczne bardzo wysokie (T1,T2) klasa otwarta w roku ubiegłym prawie nie istniała.
Ile załóg planuje starty w tym roku ?
Łza w oku się kręci gdy wracają wspomnienia z RMPST z przed paru lat; dużo załóg, prawie dowolność samochodów, małe obciążenia finansowe , dobra zabawa itp.Tamte rajdy były dostępne prawie dla wszystkich.
Jak widzicie przyszłość ? bo nawet forum prawie umarło ! Mam nadzięję, że temat rozrusza forum i wszystkie zmoty i samochody znów wyruszą na OS-y
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: ndz sty 30, 2011 12:44 pm
autor: Maciek Skura
taaa chciałbym uwierzyć w twoja tezę ale jestem pesymistą:(
a wspomnienia wracaja, wracaja - chetnie w tamtych rmpst mimo ich też wad bym pojeździł
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: ndz sty 30, 2011 1:37 pm
autor: Darek T1
witam
do rangi mistrzowskiej stare REMSTY już chyba nie powrócą ale są imprezy w podobnej admoswerze co na starych rmpst
tytułów nie dają ale nagrody i puchary na pewno lepsze

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: ndz sty 30, 2011 1:39 pm
autor: mirek_to
kaczor127 pisze:Witam;
...Łza w oku się kręci gdy wracają wspomnienia z RMPST z przed paru lat; dużo załóg, prawie dowolność samochodów, małe obciążenia finansowe , dobra zabawa itp.Tamte rajdy były dostępne prawie dla wszystkich.
Jak widzicie przyszłość ? bo nawet forum prawie umarło ! Mam nadzięję, że temat rozrusza forum i wszystkie zmoty i samochody znów wyruszą na OS-y
Za czym tu płakać

Za Górą Kalwarią

Rund w Polsce zostało może mniej ale za to jakie

Długość tras i poszczególnych odcinków specjalnych na europejskim poziomie. Dwie rudy a do przejechania tyle co w przez dwa lata w przeszłości.
Koszty? Nie przymusu startu w T1 czy T2, została klasa Otwarta i TH a tam poza wpisowym nic się nie zmieniło - dalej dostępne dla wzystkich.
Nie ma co marudzić, szykować zmoty i na start. Jak wzrośnie liczba startujących to i przybędzie rund w Polsce.
Szczerze: lepiej pojechać na jedną baję niż na 10 popierdułek.
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: ndz sty 30, 2011 3:45 pm
autor: kogucik2
zapraszamy do szczecina na baje

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: ndz sty 30, 2011 4:48 pm
autor: kaczor127
.........Nie przymusu startu w T1 czy T2, została klasa Otwarta i TH a tam poza wpisowym nic się nie zmieniło - dalej dostępne dla wzystkich.
Nie ma co marudzić, szykować zmoty i na start. Jak wzrośnie liczba startujących to i przybędzie rund w Polsce.
Szczerze: lepiej pojechać na jedną baję niż na 10 popierdułek.[/quote]..........
Tylko ile startowalo w roku 2010 załóg w klasie O lub TH ?
Napewno lepsza baja niz '" popierdulka " tylko koszty też lepsze........
Problem polega na odtworzeniu klasy otwartej i czym zachęcic byłych zawodników do startu w O lub TH? Przecież tych starych RMPST -owskich samochodów jest dużo ale jakoś nie chca wyjeźdzać z garażu........
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: ndz sty 30, 2011 7:23 pm
autor: kogucik2
niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: pn sty 31, 2011 2:11 pm
autor: kaczor127
kogucik2 pisze:niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie

Tu nie chodzi o marudzenie

tylko musze sobie odpowiedzieć czy budować auto do T1 czy dać sobie spokój i kupić wędkę na karpie..... albo szachy
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: pn sty 31, 2011 5:22 pm
autor: GrzesiekG13
Mi też tęskno zrobiło się i chyba wyciągnę wynalazka na te dwie polskie baje.
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: pn sty 31, 2011 6:12 pm
autor: DamnIt!
kogucik2 pisze:niemarudzic tylko skrecac graty i startowac
jakos bedzie 
mam wrażenie że jest to oficjalne stanowisko PZM w temacie RMPST

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: pn sty 31, 2011 7:35 pm
autor: kogucik2
oficjalne nieoficjalne ale staniem nic sie niewygra

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: wt lut 01, 2011 6:39 pm
autor: mirek_to
GrzesiekG13 pisze:Mi też tęskno zrobiło się i chyba wyciągnę wynalazka na te dwie polskie baje.
Wyciągaj, wyciągaj

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: wt lut 01, 2011 7:29 pm
autor: kaczor127
Analizowałem dzisiaj załącznik " J " do klasy T1. Jest dużo sprzeczności i przekłamań ( oczywiście to tylko moja prywatna opinia ), ale uważam że niejasności mogą być problemem do uzyskania paszportu. Może ktoś, kto w ubiegłym sezonie dostał paszport wypowie sie o skali trudności oraz o tym, na co trzeba zwrócić uwagę podczas budowy samochodu. Takie wskazówki były by bardzo pomocne. Tym, którzy zgodzą się uchylić rąbek " tajemnicy " z góry dziękuje za pomoc.
Chociaż ankieta pokazuje, iż może więcej będzie samochodów w klasie "O"
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: wt lut 01, 2011 8:28 pm
autor: Darek T1
Nowe T 1 od 2010 są bardzo trudne do zrobienia , lub bardzo proste jeżeli zrobisz T 1.2 to jest T2 z wygaśniętą homologacją
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: wt lut 01, 2011 8:50 pm
autor: kaczor127
Darek T1 pisze:Nowe T 1 od 2010 są bardzo trudne do zrobienia , lub bardzo proste jeżeli zrobisz T 1.2 to jest T2 z wygaśniętą homologacją
Co masz na myśli ? Jeżeli możesz to rozwiń temat.
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: wt lut 01, 2011 10:11 pm
autor: Darek T1
Aby to rozwinąć trzeba przepisać regulamin i to kilkukrotnie T 1.2 od tego roku to T 3
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 7:45 am
autor: kaczor127
wg regulaminy PZM T3 to pojazdy typu „Buggy”
http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/ ... T_2011.pdf Strona 9
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 7:47 am
autor: domator
Dokladnie. T3 to klasa dla buggy Mcrae

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 9:48 am
autor: mixtura
A gdzie w ankiecie podziała się klasa TH?
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 12:43 pm
autor: kaczor127
Traktuj TH na równo z O , mój błąd

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 12:59 pm
autor: GrzesiekG13
Z ankiety wnioskuję, że przynajmniej sześć załóg ma zamiar wystartować w klasie TH.
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 2:16 pm
autor: kaczor127
Klasa T1 ----- po rozmowach na „samym szczycie” wnioski ( są to wyłącznie moje spostrzeżenia, które nie muszą polegać na prawdzie );
- w roku 2011 prawie niemożliwym jest zbudowanie samochodu w klasie T1 , dokładnie uzyskanie paszportu
- przepisy techniczne są nie przejrzyste
- klasa T1 w roku 2011 i latach następnych opierać będzie się na samochodach już posiadających paszport T1, co docelowo może doprowadzić do zaniku tej klasy
- jedynie sensownym wydaje się budowa samochodu w klasie T2
- najlepszym rozwiązanie była by reaktywacja klasy TH, dokładnie wzrost liczby startujących ( czyli co ? - budować samochód do TH ?)
-jest jeszcze temat klasy zamkniętej do której FIA nie może się wtrącać – ale czy to ma sens ?
Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 5:05 pm
autor: domator
kaczor127 pisze:Klasa T1 ----- po rozmowach na „samym szczycie” wnioski ( są to wyłącznie moje spostrzeżenia, które nie muszą polegać na prawdzie );
- w roku 2011 prawie niemożliwym jest zbudowanie samochodu w klasie T1 , dokładnie uzyskanie paszportu
E tam, od razu niemozliwe
No chyba ze na "samym szczycie" to jest na samym szczycie PZM a to faktycznie
domator
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 10:06 pm
autor: Darek T1
Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
ps.
po Dzisiejszych informacjach ze szczecina przyszłość w różowych kolorach się rysuje
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
: śr lut 02, 2011 11:28 pm
autor: mirek_to
kaczor127 pisze:...Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
Czytając co piszesz, mam wrażenie że wydaje Ci się, że budowa T1 poza pewnymi zawiłościami regulaminowymi to pikuś. Pomijając wiedzę i doświadczenie konstruktorskie, jak nie widzisz w portfelu 100-200 tyś Eurasów - szkoda czasu, a jak widzisz, to też lepiej kupić coś używanego z paszportem za granicą.
Najmniej kasy wtopisz i czasu stracisz, zaczynając od startu w Polsce w klasie TH lub Open, zobaczysz o co biega, a potem pomyślisz czym chcesz jeździć i na co Cię stać.
Wróbelki ćwierkają, że TH i Open odradza się w tym roku
