Regulamin 2005 klasa POPULARNA
: pn lis 08, 2004 6:01 pm
Temat skierowany do teraźniejszych i przyszłych REMPST-owców......
Co powiecie ( bez bicia piany ) na poniższe zapisy w regulaminie 2005?
2.2 Podział na klasy
3. „P1” ( popularna pierwsza ) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ ( z wyłączeniem zawieszenia na sprężynach )
- Tarpan, Honker
W klasie „P1“ dopuszcza się:
- stosowanie silników S-21 ( ŻUK)
- wymianę podzespołów napędowych ( skrzyń biegów, reduktorów, mostów, silników ) pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3
- montaż dowolnej przekładni kierowniczej ( ze wspomaganiem lub bez ) oraz dowolnego osprzętu silnika ( gażniki, alternatory, rozruszniki, kolektory, aparaty zapłonowe ) z wyłączeniem elektronicznego sterowania zasilania silnika i wtrysku mechanicznego
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3 oraz ich modyfikacje ( zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki )
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia pomiędzy markami wymienionymi w pkt. 3 ( zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki )
- zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa
4. „P2” ( popularna druga ) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ
- Tarpan, Honker
- VW Iltis
- DKW Munga
- LUAZ
- Ford Mutt
- Łada Niva
W klasie „P2“ dopuszcza się:
- dowolny silnik bez względu na system zapłonu (ZS i ZI ) o ile nie zastosowano w nim elektronicznego modułu sterującego pracą silnika, z wyjątkiem silników doładowanych o zapłonie iskrowym.
- dowolną skrzynię biegów i skrzynie rozdzielcze oraz przekładnie kierowniczą.
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 4 oraz ich modyfikacje ( zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki )
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia ( w tym mostów) pomiędzy markami wymienionymi w pkt 4 ( zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki )
- zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa.
2.4 Jeżeli do pierwszej lub drugiej rundy w danym roku zostanie zgłoszone minimum 3 jednakowe pojazdy, mogą powstać klasy „zamknięte” (Z) na zasadach preferencyjnych klasyfikacji rocznej dotyczącej klasy P1 oraz P2 obowiązujących dla tych klas w roku 2005.
Uściślenia dotyczące klasy „Z” zgodnie z załącznikiem nr 21
5.5.2 Indywidualna w klasach
UWAGA: Na sezon 2005 tworzy się klasy promocyjne „P1” oraz „P2”.
W przypadku zaistnienia sytuacji nie zebrania się klas „P1” i „P2” w trakcie dwóch pierwszych eliminacji następuje automatyczne połączenie klasy „P1” oraz „P2” na zasadach klasy wyższej czyli „P2”.
Co powiecie ( bez bicia piany ) na poniższe zapisy w regulaminie 2005?
2.2 Podział na klasy
3. „P1” ( popularna pierwsza ) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ ( z wyłączeniem zawieszenia na sprężynach )
- Tarpan, Honker
W klasie „P1“ dopuszcza się:
- stosowanie silników S-21 ( ŻUK)
- wymianę podzespołów napędowych ( skrzyń biegów, reduktorów, mostów, silników ) pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3
- montaż dowolnej przekładni kierowniczej ( ze wspomaganiem lub bez ) oraz dowolnego osprzętu silnika ( gażniki, alternatory, rozruszniki, kolektory, aparaty zapłonowe ) z wyłączeniem elektronicznego sterowania zasilania silnika i wtrysku mechanicznego
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3 oraz ich modyfikacje ( zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki )
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia pomiędzy markami wymienionymi w pkt. 3 ( zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki )
- zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa
4. „P2” ( popularna druga ) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ
- Tarpan, Honker
- VW Iltis
- DKW Munga
- LUAZ
- Ford Mutt
- Łada Niva
W klasie „P2“ dopuszcza się:
- dowolny silnik bez względu na system zapłonu (ZS i ZI ) o ile nie zastosowano w nim elektronicznego modułu sterującego pracą silnika, z wyjątkiem silników doładowanych o zapłonie iskrowym.
- dowolną skrzynię biegów i skrzynie rozdzielcze oraz przekładnie kierowniczą.
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 4 oraz ich modyfikacje ( zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki )
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia ( w tym mostów) pomiędzy markami wymienionymi w pkt 4 ( zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki )
- zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa.
2.4 Jeżeli do pierwszej lub drugiej rundy w danym roku zostanie zgłoszone minimum 3 jednakowe pojazdy, mogą powstać klasy „zamknięte” (Z) na zasadach preferencyjnych klasyfikacji rocznej dotyczącej klasy P1 oraz P2 obowiązujących dla tych klas w roku 2005.
Uściślenia dotyczące klasy „Z” zgodnie z załącznikiem nr 21
5.5.2 Indywidualna w klasach
UWAGA: Na sezon 2005 tworzy się klasy promocyjne „P1” oraz „P2”.
W przypadku zaistnienia sytuacji nie zebrania się klas „P1” i „P2” w trakcie dwóch pierwszych eliminacji następuje automatyczne połączenie klasy „P1” oraz „P2” na zasadach klasy wyższej czyli „P2”.