Jak to jest z Terrano I :)
Moderator: Misiek Bielsko
Jak to jest z Terrano I :)
Witam...nie wiem czy to jest prawda,ale kogo spotkam to śmieje się ze mnie że chcę się z Wami gdzieś "zlecieć" i pojeździć w terenie moim Terrano I 3.0 V6.5 door.Śmieją się dlatego ze takim "Goownem" nie mam co wjeżdżac w teren bo patrole.....to są auta w teren...kiedyś jechałem po górniczych hałdach (Bytom) terrano I 2,4b krótkim od kumpla a inny znajomy jechał patrolem 4.2 diesel pick-up i na samym szczycie on się powiesił a ja śmigłem ,nie wiem jakie to ma odwzorowanie w prawdziwym terenie??.....nie zostanę w pierwszym lepszym błocie sam sobie na takiej przeprawie?Czy terrano dają sobie radę w terenie?Pozdrawiam-Olo
Olo - Terrano 5d, 3.0 V6, 1991r.
- Wehrmacht
- jestem tu nowy...
- Posty: 18
- Rejestracja: wt lut 19, 2008 11:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
sam mam terrano I V6 i nie mam mu nic do zarzucenia. trzeba to auto tylko nieco przystosowac.
- założyc progi żeby sie slizgał a nie wieszał
-guma MT 32' (trzeba przyciać nadwozie i liftowac j.n)
- lift 5-8 cm- przód podkrecic na drążkach, tyl podkladki pod sprężyny.
- snorkel itd...
- Nie zapominaj ze masz w tylnym moście blokade wiskozową LSD. jesli nie działa to ją uruchom.
przy okazji remontu zawieszenia polecam poli-bushe
w razie jakichkolwiek pytan pisz do mnie na wehrmacht@trumna.pl jak chcesz to mam podrecznik warsztatowy do tego żelastwa w pdf
- założyc progi żeby sie slizgał a nie wieszał
-guma MT 32' (trzeba przyciać nadwozie i liftowac j.n)
- lift 5-8 cm- przód podkrecic na drążkach, tyl podkladki pod sprężyny.
- snorkel itd...
- Nie zapominaj ze masz w tylnym moście blokade wiskozową LSD. jesli nie działa to ją uruchom.
przy okazji remontu zawieszenia polecam poli-bushe
w razie jakichkolwiek pytan pisz do mnie na wehrmacht@trumna.pl jak chcesz to mam podrecznik warsztatowy do tego żelastwa w pdf
w pełni się z tobą zgadzamhajdi pisze:A moze od progow do slizgania lepsze beda łyżwy?
A jak ci nie działa blokada (wiskozowa)to już jest po niej.
A moze bys sie przedstawił ? przywitał ?
A pozatym nie podoba mi sie twój nick![]()

Co do głównego tematu,
pamiętaj że oprócz przygotowania auta, liczą się jeszcze umiejętności kierowcy

w pełni się z tobą zgadzamhajdi pisze:A moze od progow do slizgania lepsze beda łyżwy?
A jak ci nie działa blokada (wiskozowa)to już jest po niej.
A moze bys sie przedstawił ? przywitał ?
A pozatym nie podoba mi sie twój nick![]()

Co do głównego tematu,
pamiętaj że oprócz przygotowania auta, liczą się jeszcze umiejętności kierowcy

Jako samochód wyprawowy i do średniego terenu ok
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 7:50 pm przez krzysdl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Terrano I jest bardzo fajnym autkiem, z oczywista wada, jaka jest IFS.
TI nie ma wersji dlugiej i krotkiej, a wersje 3d i 5d, nie rozniace sie dlugoscia, ani rozstawem osi, tylko wygladem. Ma krotszy tylek od TII i jest nizszy, ma wieksze wneki na kola, dzieki czemu jest duzo lepszy do motania niz TII
Silniczek 3.0V6 bajeczka
Zeby wsadzic 32" wystarczy lift 2" budy i daje duzo, 31" nic nie trzeba motac.
IFS ma tez jedna zalete, czesto w koleinach bo 33", przednie kola wpadaja glebiej, mimo suniecia brzuchem po gruncie, przez co lapia podloze i ciagna. Pare razy zdarzylo mi sie dac rade tam, gdzie parch na 33 juz sie wieszal, a przynajmniej oral grucha mostu. Niestety to jedyna zaleta w terenie takiego zawieszenia. Na czarnym mozna ich znalezc wiecej.
TI ma calkiem przyzwoity wykrzyz tylnej osi, tzn wystarczajacy dla poczatkujacych.
TI nie ma wersji dlugiej i krotkiej, a wersje 3d i 5d, nie rozniace sie dlugoscia, ani rozstawem osi, tylko wygladem. Ma krotszy tylek od TII i jest nizszy, ma wieksze wneki na kola, dzieki czemu jest duzo lepszy do motania niz TII
Silniczek 3.0V6 bajeczka

Zeby wsadzic 32" wystarczy lift 2" budy i daje duzo, 31" nic nie trzeba motac.
IFS ma tez jedna zalete, czesto w koleinach bo 33", przednie kola wpadaja glebiej, mimo suniecia brzuchem po gruncie, przez co lapia podloze i ciagna. Pare razy zdarzylo mi sie dac rade tam, gdzie parch na 33 juz sie wieszal, a przynajmniej oral grucha mostu. Niestety to jedyna zaleta w terenie takiego zawieszenia. Na czarnym mozna ich znalezc wiecej.
TI ma calkiem przyzwoity wykrzyz tylnej osi, tzn wystarczajacy dla poczatkujacych.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
-
-
- Posty: 181
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 5:10 pm
- Lokalizacja: w-wa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość