Post
autor: historyk75 » pt wrz 11, 2009 10:39 am
REGULAMIN ZLOTU ” Jesienny Sprint ” 2009
SPIS TREŚCI :
I. TERMINOLOGIA I DEFINICJE
II. INFORMACJE OGÓLNE I ORGANIZACYJNE
III. ORGANIZACJA WSPÓŁZAWODNICTWA IMPREZY (TRASY PRZEJAZDU)
IV. PUNKTACJA I KLASYFIKACJA TRASY PRZEJAZDU
V. RUCH DROGOWY
VI PRZEPISY KOŃCOWE
VII ZGŁOSZENIA, OPŁATY, FORMALNOŚCI
VIII PRZEPISY PRZEJŚCIOWE
I. TERMINOLOGIA I DEFINICJE
1. TUR: oznaczenie klasy samochodowej TURYSTYK.
2. ADV: oznaczenie klasy samochodowej ADVANCE.
3. QUAD: oznaczenie klasy QUAD .
4. CROSS : oznaczenie klasy motocyklowej
5. Piknik Terenowa Byczyna wraz z elementami współzawodnictwa, organizowana przy Urzędzie Miejskim w Byczynie zwana dalej również „Imprezą „
6. Punkt Kontroli Przejazdu : Specjalnie oznaczone miejsce na Trasie Przejazdu, w którym załogi muszą potwierdzić przejazd poprzez odbicie pieczęci sędziowskiej na PUNKTCIE KONTROLI PRZEJAZDU.
PUNKT KONTROLI PRZEJAZDU ( pieczęć sędziowska) może być zamocowany linką i zabezpieczony plombą. Celowe zerwanie linki PUNKTU KONTROLI PRZEJAZDU lub zniszczenie urządzenia przez uczestnika Imprezy skutkuje dyskwalifikacją załogi oraz wykluczeniem z IMPREZY.
7. Badanie Kontrolne: sprawdzenie zgodności stanu pojazdu i wyposażenia z wymogami opisanymi w Warunkach Technicznych Regulaminu.
W przypadku wątpliwości, co do stanu technicznego pojazdu, Sędzia ma prawo w każdym momencie wycofać załogę z uczestnictwa. Zaliczenie BADANIA KONTROLNEGO jest obowiązkowe, pod rygorem niedopuszczenia załogi do Imprezy. Podczas BADANIE KONTROLNE wymagana jest obecność członka załogi.
8. Odprawa zawodników: spotkanie zawodników z Komandorem Rajdu i Sędzią Głównym, odbywające się przed startem do Imprezy.
9. Obca Pomoc: fizyczna pomoc udzielona załodze w jakiejkolwiek formie (fizyczna pomoc przy obsłudze lub naprawie samochodu/quada/motocykla, wyciągarek, dostarczeniu 1części, narzędzi, paliwa, olejów, płynów, użyczenie elementów wyposażenia np. taśm, lin, bloków itp. i inne rodzaje pomocy fizycznej), w tym również pomoc przy pokonywaniu trasy przejazdu, przy mocowaniu taśm, lin, bloków, stawianiu przewróconych pojazdów, itp., przez osoby nie będące zawodnikami startującymi w Imprezie.
10.Strefa Serwisowa: strefa wyznaczona przez Organizatora do napraw pojazdów uczestników na trasie.
11.Punkt Kontroli Czasu: punkt pomiaru czasu znajdujący się na starcie oraz na mecie do etapu.
12. Karta Kontroli Przejazdu ,Karta Drogowa):, zawiera nr startowy, miejsce na PUNKT KONTROLI PRZEJAZDU ( odcisk pieczęci). Karta Drogowa to dokument wręczony w Biurze Imprezy przed startem przez Organizatora jednemu z członków załogi lub bezpośrednio przed rozpoczęciem próby.
13. Trasa Przejazdu: wyznaczony odcinek przejazdu terenowego przez Organizatora, od Startu do Mety, z elementami postoju, punktami PUNKT KONTROLI PRZEJAZDU, próbami sprawnościowymi
II. INFORMACJE OGÓLNE I ORGANIZACYJNE
1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Zlot- Impreza „Jesienny Sprint” organizowana przez Auto Klub „Terenowa Byczyna” jest imprezą o charakterze integracyjnym z elementami współzawodnictwa. Celem jest rozwijanie kultury motoryzacyjnej, propagowanie bezpiecznych zachowań w ruchu drogowym, doskonalenie technik jazdy.
1.2. Impreza odbędzie się w dniach od 10.09.2009 do 11.09.2009r. nad Zalewem Brzózki koło Byczyny.
2. WYTYCZNE ORGANIZACYJNE MISTRZOSTW
2.1. Organizatorem Imprezy jest :
Auto Klub „Terenowa Byczyna”
Urząd Miejski w Byczynie
2.2. Ustanawia się osoby:
a) Krzysztofa Wieczorka - Komandorem Imprezy
b)Tomasza Dworniczaka - Zastępcą Komandora Imprezy
c) Michała Kureczko - Sędzią Głównym
zwanymi dalej również Organizatorem lub Organizatorami
2.3.Opiekę nad Imprezą sprawuje Komandor Imprezy zwany dalej Komandorem
2.4.Załączniki do niniejszego Regulaminu, są jego integralną częścią.
Lista załączników:
Załącznik nr 1 Karta Badania Kontrolnego.
Załącznik nr 2 Oświadczenie Opiekuna Prawnego Osoby Nieletniej dotyczące jej udziału w Imprezie.
Załącznik nr 3 Zgłoszenie do Nagrody Fair Play.
Załącznik nr 4 Oświadczenie Uczestnika Imprezy.
Załącznik nr 5 Formularz zgłoszenia Protestu- Zawiadomienia
2.5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy bez podania przyczyn.
2.6. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za koszty poniesione przez uczestników
(przygotowanie pojazdu, przejazd, zakwaterowanie, wyżywienie) chyba ,że stanowi to odrębna umowa.
3. UCZESTNICY
3.1 Załogi w Imprezie, w przypadku załóg samochodowych (ADV ) składają się z kierowcy i drugiego kierowcy (pilota)
3.2 Do udziału w Imprezie, jako kierowca, będzie dopuszczona każda osoba fizyczna posiadająca odpowiednie prawo jazdy.
3.3. Osoby niepełnoletnie, jednak nie młodsze niż 10 lat w dniu startu w Imprezie, muszą posiadać pisemną zgodę opiekunów prawnych na udział w Imprezie (Załącznik nr 2).
3.4. Załogi w klasie QUAD są jednoosobowe. Dopuszczona zostanie każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca prawo jazdy odpowiedniej kategorii, osoby niepełnoletnie dopuszczone są pod warunkiem zgody opiekuna (Załącznik nr 2) do jazdy wyłącznie po torze.
3.5. Załogi CROSS są jednoosobowe. Dopuszczona zostanie każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca prawo jazdy odpowiedniej kategorii osoby niepełnoletnie dopuszczone są pod warunkiem zgody opiekuna (Załącznik nr 2) do jazdy wyłącznie po torze.
3.6. Każdy uczestnik biorący udział w Imprezie musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową OC pojazdu .
3.7. Załogi/zawodnicy zobowiązani są do posługiwania się numerem startowym (nadanym
przez Organizatora przed Imprezą )w celu ich identyfikacji podczas trwania Imprezy, a w szczególności załatwiając wszelkie formalności w Biurze Imprezy.
3.8. Pojazdy niezarejestrowane, posiadające aktualną polisę OC, zawodnicy niepełnoletni (wyłącznie w klasie CROSS i QUAD) dopuszczone WYŁĄCZNIE do poruszania się w obrębie wyznaczonego toru.
3.9 Zawodnicy w klasach MINIQUAD, QUAD, CROSS startują wyłącznie w kaskach, pod rygorem niedopuszczenia do współzawodnictwa.
4. OSOBY OFICJALNE i KIEROWNICTWO IMPREZY
4.1. Komandor odpowiedzialny jest za organizację Imprezy Terenowej
4.2. Sędzia Główny, któremu podlega cały zespół sędziowski, odpowiedzialny za przestrzeganie Regulaminu przez zawodników oraz za nadzór sportowy na trasie Imprezy, jest odpowiedzialny za organizację Badań Kontrolnych, werdykt Sędziego jest niepodważalny.
5. ODBIÓR ADMINISTRACYJNY NA IMPREZIE
5.1. Uczestnicy, których zgłoszenia zostały przyjęte do zawodów, zobowiązani są do przedłożenia w Biurze Imprezy następujących dokumentów do weryfikacji przez Organizatora : praw jazdy i dowodów rejestracyjnych oraz polis ubezpieczeniowych, celem identyfikacji i kontroli aktualności i kompletności wpisów.
Po pozytywnym odbiorze administracyjnym uczestnicy otrzymują pakiet startowy, w skład którego wchodzą: Karta Drogowa, numery startowe, naklejki sponsorskie.
5.2. W Biurze Imprezy będzie znajdowała się oficjalna tablica ogłoszeń. Publikowane na niej
będą: Regulaminy, Komunikaty, Listy Startowe, Wyniki, itp.
5.3 Członkowie Imprezy zgadzają się na oklejenie samochodów materiałami reklamowymi
III. ORGANIZACJA WSPÓŁZAWODNICTWA IMPREZY (TRASY PRZEJAZDU)
1. Impreza ma charakter pokonania wyznaczonej trasy, czyli TRASY PRZEJAZDU od początku
( STARTU) do METY wyznaczoną droga w kierunku ustalonym przez Organizatora.
1.1 Załogi biorące udział w Imprezie dostają Karty Drogowe na których będą odbijać pieczęcie sędziowskie (PUNKT KONTROLI PRZEJAZDU) na punktach rozmieszczonych na Trasie Przejazdu.
1.2. Załoga niezwłocznie, po zakończeniu udziału w Imprezie Terenowej zobowiązana jest do zwrotu Karty Drogowej w wyznaczonym przez Organizatora miejscu. Zerwanie linki lub uszkodzenie plomby skutkuje dyskwalifikacją załogi z klasyfikacji oraz wyeliminowaniu z Imprezy.
2. Początek trasy oznaczony jest tablicą START, koniec trasy oznaczony jest
tablicą META.
3. Początek pomiaru czasu następuje po przejechaniu linii STARTU przez pojazd, lub na polecenie Sędziego
4. Organizator przewiduje możliwość Startu Równoległego.
5. Pojazd wyjeżdżający poza obręb wyznaczonej trasy jest dyskwalifikowany, wyjątek stanowi trasa przejazdu bez wyznaczonego toru.
6. Obowiązuje zakaz poruszania się w kierunku przeciwnym do kierunku pokonywania trasy wyznaczonym przez Organizatora na odcinku dłuższym niż 50 metrów. W przypadku toru wyznaczonego taśmami zakaz dotyczy 5 metrów .Nie przestrzeganie zakazu skutkuje punktami karnymi.
7. Unieruchomiony pojazd na trasie przejazdu kontaktuje się telefonicznie z Organizatorem, Komandorem, Sędzią i zostaje ściągnięty z trasy przejazdu. Zaliczone zostaną wszystkie dotychczas zebrane punkty oraz punkty karne. Nieukończenie przejazdu skutkuje p. karnymi w wysokości zgodnie z tabelą punktacyjną.
8. Obca pomoc na trasie przejazdu wyznaczonego taśmami skutkuje punktami karnymi.
9. Dozwolona jest pomoc innych załóg biorących udział w Imprezie i znajdujących się jeszcze
na jego trasie.
10. Załogi zobowiązane są do używania taśm ochronnych na drzewa, jeżeli używają wyciągarek. Brak taśmy skutkuje punktami karnymi wg tabeli oraz możliwością kary pieniężnej do 1000zł.
11. O czasie trwania Imprezy (trasy przejazdu) Organizator poinformuje na odprawie przed startem.
IV. PUNKTACJA I KLASYFIKACJA TRASY PRZEJAZDU
1. Klasyfikacja dla załóg samochodów prowadzona będzie w klasie:
Klasie zaawansowanej ( ADV) – trasa trudniejsza, z elementami błotnych przejazdów, podjazdów,
2. Klasyfikacja w klasie dla quadów (QUAD)
Trasa przejazdu po torze z taśmami taka jak dla samochodów w klasie ADV.
QUAD mini- krótsza trasa przejazdu , pojazdy o pojemności silnika do 250cm3
3. Klasyfikacja w jednej klasie dla motocykli (CROSS)
Trasa przejazdu po torze z taśmami taka jak dla samochodów w klasie ADV.
4. Trasa przejazdu po torze wyznaczonym taśmami składa się z przejazdu na czas , czas mierzony z dokładnością do 1 sekundy, czas liczony będzie od chwili sygnału do Startu do jego upłynięcia w zależności od klasy: miniquady 1/2godz., quady, crossy 1godz., samochody 2godz.
5. Na Trasie przejazdu znajduje się PUNKT KONTROLI PRZEJAZDU, potwierdzające pieczęcią przejazd.
6. Przeszkody załogi będą pokonywać według kolejności w jakim zjawiły się na punkcie
7. Klasyfikacją końcową objęte zostaną załogi, które nie zostały zdyskwalifikowane.
8. Nie oddanie na mecie KARTY DROGOWEJ skutkuje dyskwalifikacją.
9. Jazda poza trasą wyznaczoną przez organizatora skutkuje dyskwalifikacją.
10. Zabrania się jazdy w towarzystwie, samochodu nie zgłoszonego na Starcie.
11. Klasyfikacja generalna załogi następuje po podliczeniu punktów, w przypadku zebrania przez załogi takiej samej liczby punktów, o lepszym miejscu w klasyfikacji decyduje krótszy czas przejazdu.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania startu dowolnej z klas. Informacja o
tym fakcie zostanie podana do wiadomości w BIURZE IMPREZY.
16. Każda z klas rywalizuje na trasie osobno.
17. W trakcie trwania Imprezy Organizator nie dopuszcza wymiany pilota lub kierowcy oraz zmiany klasy.
18. W trakcie trwania Imprezy nie dopuszcza się zmiany pojazdu.
19. Kary Regulaminowe: punkty karne, dyskwalifikacja ( ich wysokość zawarta w tabeli punktacji ),
IV.I. Współzawodnictwo próby Trial:
a) odliczanie czasu zaczyna się po przejechaniu linii START i polega na jak najkrótszym czasie pokonaniu przejazdu
b) bramki są ponumerowane, należy pokonywać je w kolejności rosnącej
c) bramkę pokonujemy od strony z umieszczonym numerem, zaliczenie następuje po przekroczeniu obu kół jednej osi linii pomiędzy słupkami bramki
d) Podczas rozgrywania TRIALU, na terenie mogą przebywać poza startującą załogą tylko sędziowie.
e) Przerwanie próby może nastąpić w dowolnym momencie. Nalicza się wtedy punkty karne otrzymane na danej próbie do momentu rezygnacji , oraz 10pkt za niepokonanie pozostałych do przejechania bramek, ( za każdą pozostałą do końca) oraz nalicza się czas limitowy dla przejazdu.
f) Zawodnicy otrzymują punkty karne za:
falstart, (10pkt)
dotknięcie słupka bramki, (2pkt)
zrzucenie słupka, (10pkt)
zrzucenie granicy pola, (10pkt)
opuszczenie pojazdu przez załogę,( 3pkt)
dotknięcie słupka innej bramki niż tej, którą aktualnie się przejeżdża,(3pkt)
przewrócenie słupka innej bramki niż tej, którą aktualnie się przejeżdża, (5pkt)
powtórny przejazd przez bramkę (nawet częściowy),( 10pkt)
dotknięcie drzewa, (10pkt)
pomylenie kolejności bramek ( 5pkt)
opóźnianie procedury startu, (10pkt)
g) Klasyfikacja generalna obejmuje zsumowanie punktów karnych oraz czasów , im mniej punktów karnych, tym korzystniejsze miejsce. Przy równej liczbie punktów karnych o lepszej pozycji decyduje krótszy czas przejazdu.
V. RUCH DROGOWY
1. Na terenie Imprezy wszystkie załogi muszą przestrzegać przepisów polskiej ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z pózn. zm.). Kierowca pojazdu jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie sprawy związane z ruchem pojazdu, którym kieruje.
2. Na terenie Imprezy, oraz podczas Trasy Przejazdu należy przestrzegać zasad ostrożności mających na celu uniknięcie niebezpieczeństwa, bądź też nie narażenia na niebezpieczeństwo załóg znajdujących się na Trasie Przejazdu, Sędziów, Organizatorów oraz widzów.
3. ZABRANIA SIĘ KIEROWANIA POJAZDAMI BĘDĄC POD WPŁYWEM ALKOHOLU LUB PO UŻYCIU INNYCH ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH.
4. Organizator zastrzega sobie prawo usunięcie z Imprezy osoby( osób), które w rażący sposób naruszają postanowienia tego Regulaminu.
VI. PRZEPISY KOŃCOWE
1. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia badania załogi (przy pomocy alkomatu)
na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu oraz przy pomocy narkotestów na obecność narkotyków w organizmie. Kierowcy lub piloci, u których podczas trwania Edycji stwierdzi się zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu powyżej 0,1 mg/dm3 i/lub obecność narkotyków w organizmie nie zostaną dopuszczeni do startu w Imprezie, jeżeli badanie zostanie dokonane przed startem. Odmowa poddania się badaniu alkomatem i/lub narkotestem jest także równoznaczna z dyskwalifikacją.
2. Za nie sportowe zachowanie Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji załogi z Edycji lub niedopuszczenia załogi do następnych Edycji. Jako nie sportowe zachowanie traktowana jest też jazda, która stanowi zagrożenie dla zdrowia, życia i mienia innych uczestników Imprezy. O nie sportowym zachowaniu Organizator może być powiadomiony przez sędziego, innego uczestnika , osoby biorącej udział w organizacji Imprezy, wyłącznie pisemnie. Powiadomienie musi zawierać opis nie sportowego zachowania załogi, która się dopuściła takiego zachowania, jej numer i klasę, dane załogi składającej powiadomienie i telefon kontaktowy. Powiadomienie składane jest na drukach protestów dostępnych w Biurze Imprezy i tam musi być przekazane. Sędziowie składają powiadomienie bezpośrednio do Komandora Imprezy lub Sędziego Głównego, w terminie niezwłocznym. Powiadomienia złożone po ww. terminie są nieważne i Organizator nie będzie ich rozpatrywał.
3. W przypadku, gdyby któryś z uczestników postanowił zrezygnować z kontynuowania udziału w Imprezie jest on zobowiązany do jak najszybszego powiadomienia Organizatora przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych mu środków oraz jak najszybszego dostarczenia Karty Drogowej do Biura Imprezy.
4. W czasie całej Imprezy uczestnicy muszą stosować się do Regulaminu Imprezy, poleceń Organizatora, Sędziów i innych osób wskazanych i upoważnionych przez Organizatora. Wszelkie naruszenie wydanych rozporządzeń może spowodować konsekwencje, od nałożenia kary po dyskwalifikację i wykluczenie z Edycji włącznie. Załogom zdyskwalifikowanym i/lub wykluczonym z Imprezy nie zwraca się żadnych wniesionych opłat.
5. Uczestnicy są zobowiązani do: unikania i zapobiegania sytuacjom mogącym sprowadzić niebezpieczeństwo na uczestników, Organizatorów lub osoby trzecie, jak również ich mienie, udzielania wzajemnej pomocy w razie wypadków lub wystąpienia innych niebezpiecznych sytuacji, powiadomienia o zaistniałych zdarzeniach Organizatorów oraz służb ratowniczych/medycznych, dbałości o środowisko naturalne.
6. Protesty wszelkiego rodzaju (dotyczące sędziowania, wyników, pozycji w klasyfikacji)
muszą być składane na piśmie skierowanym do Sędziego Głównego najpóźniej 20
minut po zakończeniu przejazdu. Protest zostanie rozstrzygnięty przez Organizatora (Komandora) oraz Sędziego Głównego) po wysłuchaniu zainteresowanych stron. Rozpatrzenie protestu następuje najdalej w czasie 1/2 godzin od wpłynięcia protestu do Biura Imprezy. Werdykt
zostaje podany do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń w Biurze Imprezy. Skargi
związane z uszkodzeniem, zagubieniem, stratami osobistymi nie będą rozpatrywane.
Wyniki ogłoszone po rozstrzygnięciu ewentualnych protestów są ostateczne i oficjalne.
6.1. Nie będą rozpatrywane żadne wnioski, uwagi, protesty zgłoszone po ogłoszeniu wyników oficjalnych.
7. Organizatorzy nie przyjmują na siebie żadnej odpowiedzialności za problemy wynikłe ze
złego stanu zdrowia uczestników.
8. Impreza i Trasa Przejazdu przebiega również po miejscach, na których odbywa się normalny ruch drogowy i na terenach, gdzie prowadzona jest gospodarka leśna i rolna.
9. Uczestnictwo może być niebezpieczne. Uczestnik bierze udział w Imprezie na własne ryzyko. Każdy uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność cywilną i karną za wszelkie straty, jakie spowoduje sam lub używany przez niego pojazd. Składając swój podpis pod treścią niniejszego Regulaminu uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko Organizatorom, sponsorom, pomocnikom, właścicielom terenu. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie wobec wszystkich zainteresowanych stron przy oddaniu formularza rejestracyjnego oraz złożeniu podpisu pod Oświadczeniem Uczestnika, co jest równoznaczne z oświadczeniem o zwolnieniu Organizatorów z odpowiedzialności, przez co pomiędzy uczestnikami Imprezy, w tym wszystkimi osobami należącymi do zespołu (kierowca, pilot, osoby towarzyszące), a Organizatorem , w tym wszystkimi osobami działającymi w imieniu Organizatora, zostaje zawarta umowa. Wszyscy uczestnicy Mistrzostw zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem, potwierdzenia swoim podpisem akceptacji jego postanowień oraz wyrażenia pisemnej zgody na zrzeczenie się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, poprzez podpisanie Oświadczenia. Nie podpisanie Oświadczenia skutkuje niedopuszczeniem uczestnika w danej Edycji Imprezy.
10. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo dokonywania wszelkich koniecznych zmian dotyczących Imprezy, wynikających z działania siły wyższej, wystąpienia sytuacji związanych z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub nakazanych przez uprawnione organy, a także do całkowitego odwołania Imprezy, jeżeli będzie to konieczne ze względu na nieprzewidziane okoliczności. W powyższej sytuacji Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty poniesione przez jakiekolwiek osoby.
12. Koszt uczestnictwa w Edycji określony jest przez Organizatora Edycji i podany do wiadomości
uczestników nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem Edycji.
VII. ZGŁOSZENIA, OPŁATY, FORMALNOŚCI
1. Wpisowe obejmuje: prawo wjazdu na trasę i udział w rywalizacji; okolicznościowe upominki od Organizatora lub sponsorów.
2. Gość: goście specjalni którym Organizator może przyznać ograniczoną ilość zgłoszeń startowych – bez wpisowego: prawo wjazdu na Trasę Przejazdu i udział w rywalizacji; okolicznościowe upominki
od Organizatora lub sponsorów.
3. Wysokość wpisowego w poszczególnych klasach oraz dodatkowych opłat określa Organizator
i podaje na stronie internetowej.
4. Zgłoszenie uczestnictwa i opłata wpisowego jest jednoznaczna z przyjęciem warunków tego Regulaminu.
5. W przypadku odmowy przyjęcia zgłoszenia Organizator, w ciągu 10 dni od daty wpływu wpisowego na konto poinformuje o tym Zgłaszającego.
8. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w Imprezie (potwierdzonej pisemnym zgłoszeniem), wpisowe jest zwracane jeżeli rezygnacja nastąpi do 14 dni przed rozpoczęciem Edycji.
VIII. PRZEPISY PRZEJŚCIOWE
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego ogłoszenia.
2. Niniejszy Regulamin obowiązuje podczas Imprezy, Trasy Przejazdu.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie, w uzasadnionych przypadkach, w trakcie trwania Imprezy. Wszelkie zmiany zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez opublikowanie nowej wersji Regulaminu na stronach internetowych .
.........................................................................................................................................................
wyprawówka na disco 300