Witajcie,
nakreślę w skrócie co mnie do was sprowadza. Podczas ostatniej wyprawy udało mi się urwać pół oś w tylnym moście. Strzeliła zaraz za wieloklinem. Wieloklin siedzi dalej w moście... pozostała część została już wyjęta i na tym etapie rozważamy regeneracje tego mostu lub wymianę go na inny sprawny. W tym przekładkę mostu z Pajero 2 4.625 z Diff-lockiem.
Mój Galloper to egzemplarz długi z motorem 3.0 i skrzynią automatyczną. Pojawiły się wątpliwości co do przełożenia jakie posiada nasz obecny tylny most. Z tego co się orientuje fabrycznie przełożenia mostów powinny być równe. Mój przedni most posiada naklejkę z oznaczeniem: 6-F-4.625. Na grupie FB jednak takie przełożenie wzbudziło wątpliwości jako nietypowe dla długiego gallopera. Natomiast pewności nikt nie ma. Mój tylny most most nie posiada niestety naklejki z przełożeniem. Posiada jedynie oznaczenie dot. obecności LSD oraz zieloną naklejkę z japońskimi znaczkami i liczbą 199. Na froncie ma wybity numer 9840.
Dotarłem do zapisu w instrukcji serwisowej dot. przełożeń w różnych konfiguracjach.
Galloper 3.0 Long
Differential gear size N.07(N0.6:TIRE215)
Reduction Gear type: Hypoid gear
Reduction ratrio: 4.875(4.625:N.06)
Pinion gear type: 2 pinion or 4 pinion* (w/LSD)
Pytanie co oznaczają zapisy w nawiasach: Reduction ratrio: 4.875(4.625:N.06). Czy to wersja z Automatem?
Chciałbym uniknąć przeszczepu mostu o innym niż obecne przełożeniu. Chyba, że z jakiegoś powodu taka modyfikacja może mieć jakieś plusy? Czy jest możliwe by Galloper 3.0 V6 AT Long 1998 roku posiadał fabryczne przełożenie 4.625 dla obu mostów?
Pozdrawiam Konrad
Galloper przełożenia mostów
Galloper, Terracan itd.
Moderator: Mroczny
Galloper przełożenia mostów
Post autor: condorado » pn paź 07, 2019 9:47 am
A ty jesteś GOTOWY NA JUTRO???
WWW.GOTOWYNAJUTRO.PL
WWW.GOTOWYNAJUTRO.PL
Przejdź do
- REGULAMIN FORUM
- I M P R E Z Y
- ↳ Przeprawowo-turystyczne
- ↳ Turystyczno-sportowe
- ↳ RMPST
- ↳ RMPST zawodnicy
- ↳ Zloty
- ↳ Podróże i Wyprawy niekomercyjne
- ↳ Podróże i Wyprawy zorganizowane
- ↳ Turystyczne niekomercyjne
- ↳ Turystyczne zorganizowane
- ↳ Wycieczki
- ↳ Sportowe
- ↳ Off-Road PL Trophy 4x4
- ↳ Ogólnopolska Terenowa Integracja
- ↳ Magam Trophy
- ↳ Inne imprezy
- S A M O C H O D Y
- ↳ Gaz
- ↳ Uaz
- ↳ Nissan
- ↳ Suzuki
- ↳ Jeep
- ↳ Toyota
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Mercedes
- ↳ Land Rover, Range Rover
- ↳ Łada Niva
- ↳ Isuzu
- ↳ Opel
- ↳ Tarpan
- ↳ Daihatsu
- ↳ Ford
- ↳ VW
- ↳ Chevrolet
- ↳ Aro
- ↳ Kia
- ↳ Hyundai
- ↳ Samochody ciężarowe
- ↳ Pojazdy militarne
- ↳ Inne samochodziki
- ↳ UWAGA ! Skradziono !
- ↳ działanie FORUM
- ↳ działanie STRONY
- ↳ Archiwum
- T E C H N I C Z N E
- ↳ Jazda w terenie
- ↳ Wyposażenie
- ↳ Opony
- ↳ Felgi
- ↳ Farby i lakiery
- ↳ Wyciągarki
- ↳ GPS
- ↳ CB radio
- ↳ Elektryka
- ↳ Inne techniczne
- ↳ Literatura
- R O Z R Y W K A P O Z A T E R E N E M
- ↳ Spotkania
- ↳ Filmy
- ↳ Gry
- K L U B Y
- ↳ Yellow Dream
- ↳ Wawa 4x4
- R E G I O N Y
- ↳ 4x4 Wrocław
- ↳ 4x4 Łódź
- ↳ 4x4 Małopolska
- ↳ 4x4 Warszawa
- ↳ 4x4 Szczecin
- ↳ 4x4 Lubelskie
- ↳ 4x4 Śląsk
- ↳ 4x4 Wielkopolska
- ↳ 4x4 Rzeszów
- ↳ 4x4 Kujawsko - Pomorskie
- ↳ 4x4 Gdańsk
- ↳ 4x4 Świętokrzyskie
- ↳ 4x4 Opole
- ↳ 4x4 Warmińsko - Mazurskie
- O F F - T O P I C
- ↳ Ludzie ludziom
- ↳ Przepisy
- ↳ Inne
- ↳ Towarzyskie
- ↳ Giełda - testowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości