Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Moderator: Mroczny
Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Witam,
jestem tu nowy i jeszcze przecieram szlaki, wiec proszę o wyrozumiałość.
Mam pytanko - czy warto w ogóle pchać się w takie operacje, tzn. zmiana silnika z 2,5 TDI na 3.0 V6?
Czy ktoś na forum bawił się w to?
Mówię od razu, że silnik obecny jest zajechany strasznie i mam go dość, bo co chwile coś pada.
Co trzeba byłoby zmienić oprócz całej jednostki napędowej? Skrzynia? Mosty?
Dzieki za odpowiedzi z góry!
jestem tu nowy i jeszcze przecieram szlaki, wiec proszę o wyrozumiałość.
Mam pytanko - czy warto w ogóle pchać się w takie operacje, tzn. zmiana silnika z 2,5 TDI na 3.0 V6?
Czy ktoś na forum bawił się w to?
Mówię od razu, że silnik obecny jest zajechany strasznie i mam go dość, bo co chwile coś pada.
Co trzeba byłoby zmienić oprócz całej jednostki napędowej? Skrzynia? Mosty?
Dzieki za odpowiedzi z góry!
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Galop83 pisze:Witam,
jestem tu nowy i jeszcze przecieram szlaki, wiec proszę o wyrozumiałość.
Mam pytanko - czy warto w ogóle pchać się w takie operacje, tzn. zmiana silnika z 2,5 TDI na 3.0 V6?
Czy ktoś na forum bawił się w to?
Mówię od razu, że silnik obecny jest zajechany strasznie i mam go dość, bo co chwile coś pada.
Co trzeba byłoby zmienić oprócz całej jednostki napędowej? Skrzynia? Mosty?
Dzieki za odpowiedzi z góry!
Najprościej jest zmienić motor z 2.5 na 2.5 lub zmienić auto - pozostałe zmiany z ekonomicznego i zdroworozsądkowego punktu widzenia są bezsensowne.

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Tak jak pisze Eskapada albo zbyć klamota lub wymienić na 2.5TDi.
Miałem taki sam problem padł mi motor przy przebiegu 287000km ,chciałem sprzedać z uszkodzonym silnikiem ale znalazłem motor od L200 115km wymiana pompy ,kolektorów,miski olejowej ,chodzi jak nówka i jestem zadowolony.
Miałem taki sam problem padł mi motor przy przebiegu 287000km ,chciałem sprzedać z uszkodzonym silnikiem ale znalazłem motor od L200 115km wymiana pompy ,kolektorów,miski olejowej ,chodzi jak nówka i jestem zadowolony.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
a jakie mieliscie objawy padnietego motoru?
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Mi obróciło panewkę na wale 4 cylinder,silnik chodził do końca ale dziwnie klepał 
Dodam ,że było grzebane w silniku i zrobione na sztukę czyli mina przygotowana na sprzedaż.

Dodam ,że było grzebane w silniku i zrobione na sztukę czyli mina przygotowana na sprzedaż.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Mi najpierw poszedł rozrząd, wszystko się rozsypało na wałku, a kilka tygodni później poszła głowica po przegrzaniu, olej w chłodnicy itd... Kopcił na czarno rano, brak mocy i nierowne obroty.
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Kolego Galop83 Twój silnik został zamordowany tylko i wyłącznie dzięki osobie użytkującej ten samochód. Rozrząd pęka jak się go nie wymieni na czas. Głowica pęka jak się auto przegrzeje....Galop83 pisze:Mi najpierw poszedł rozrząd, wszystko się rozsypało na wałku, a kilka tygodni później poszła głowica po przegrzaniu, olej w chłodnicy itd... Kopcił na czarno rano, brak mocy i nierowne obroty.

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
No niestety po paru miesiącach mojego użytkowania rozrząd padł, natomiast co do przegrzania, to niestety moja wina.
Myślicie, że jest sens wymieniać głowicę i bawić się w regenerację silnika, czy szukać innego ?
Myślicie, że jest sens wymieniać głowicę i bawić się w regenerację silnika, czy szukać innego ?
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Cały silnik to koszt rzędu 3000 zł
Żaden ze mnie spec ale po takiej masakrze i przegrzaniu to już stary zostawiłbym sobie na części
Żaden ze mnie spec ale po takiej masakrze i przegrzaniu to już stary zostawiłbym sobie na części
Już bez terka http://www.terracan.pl
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Masz racjemigawki pisze:Cały silnik to koszt rzędu 3000 zł
Żaden ze mnie spec ale po takiej masakrze i przegrzaniu to już stary zostawiłbym sobie na części

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Tak, tylko trafić na dobry silnik, to też nie takie proste.
Może ktoś z forumowiczów posiada taki na sprzedaż? A może 2.8 od PAJERO?
Może ktoś z forumowiczów posiada taki na sprzedaż? A może 2.8 od PAJERO?
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Mam namiar na silnik od L200 2002 r 115KM mam taki w swoim galloperze i chodzi super jak coś to pisz na Priva.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
2,8 to zły pomysł musiałbyś zmienić skrzynkeGalop83 pisze:Tak, tylko trafić na dobry silnik, to też nie takie proste.
Może ktoś z forumowiczów posiada taki na sprzedaż? A może 2.8 od PAJERO?
Czwarte serce 

Re: Galloper - swap z 2,5 TDI na 3.0 V6 - czy warto?
Decyzja zapadła i obecnie zostaje zakładany inny silniczek taki sam (od Pajero I). Autko tez dostanie kilka nowych gadgetów, np. nowe buty, dystanse itd... Czas go sprawdzić w terenie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość