Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Galloper, Terracan itd.

Moderator: Mroczny

Terrorr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Gdańsk

Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Terrorr » śr lut 19, 2014 2:29 pm

Hej wszystkim !

stałem się posiadaczem krótkiego Galloperka :) Mam do wymiany bak paliwa (a na rynku ich mało, chyba tylko do dostania w ASO) i tu pytanie do posiadaczy, czy bak od pajero II podejdzie lub może coś innego kombinować?

P.S. Galloper II to tak w ogóle wierna kopia Pajero II i więcej części pasuje ?

Pozdrowienia !

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » śr lut 19, 2014 4:21 pm

Terrorr pisze:Hej wszystkim !

stałem się posiadaczem krótkiego Galloperka :) Mam do wymiany bak paliwa (a na rynku ich mało, chyba tylko do dostania w ASO) i tu pytanie do posiadaczy, czy bak od pajero II podejdzie lub może coś innego kombinować?

P.S. Galloper II to tak w ogóle wierna kopia Pajero II i więcej części pasuje ?

Pozdrowienia !
Na allegro widziałem zbiorniki od 300 do chyba 700zł. Czy pasuje w 100% od Pajero nie mam pojęcia, szukałbym raczej oryginału w dobrym stanie.
A co stało się z Twoim, dziurawy ?? , diesel benzyna ?? , jeśli dziurawy można pospawać/zacynować (w Transicie spawaliśmy) i będzie latał dalej.

Czy pasują części z Pajero, pewnie że pasują. Zaczynając od zawieszenia (jest różnica w górnych wahaczach) kończąc na przedniej szybie (wstawiałem u siebie czołową kupioną do Pajero). Jest ogólnie wiele zamiennych części wystarczy poszukać w katalogach.

politolog16
 
 
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: politolog16 » śr lut 19, 2014 8:07 pm

Terrorr pisze: P.S. Galloper II to tak w ogóle wierna kopia Pajero II i więcej części pasuje ?
Dużo części pasuje, z tym zastrzeżeniem, że Galloper II jest kopią Pajero I, a nie Pajero II.

Pochwal się zakupem w odpowiednim wątku :D
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » śr lut 19, 2014 9:36 pm

politolog16 pisze:
Terrorr pisze: P.S. Galloper II to tak w ogóle wierna kopia Pajero II i więcej części pasuje ?
Dużo części pasuje, z tym zastrzeżeniem, że Galloper II jest kopią Pajero I, a nie Pajero II.

Pochwal się zakupem w odpowiednim wątku :D
Tak się mocniej zastanawiając to Galloper jest spokrewniony po równi z Pajero I i II. Ja pisząc o zawieszeniu myślałem o PII że pasuje, niektóre źródła nawet podają że Galloper I to kopia Gallopera I, Galloper II ma już więcej wspólnego z Pajero II, jednak wszystkie te modele mają ze sobą bardzo dużo współzamiennych części.

politolog16
 
 
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: politolog16 » śr lut 19, 2014 9:44 pm

Marcingalloper pisze:Tak się mocniej zastanawiając to Galloper jest spokrewniony po równi z Pajero I i II. Ja pisząc o zawieszeniu myślałem o PII że pasuje, niektóre źródła nawet podają że Galloper I to kopia Gallopera I, Galloper II ma już więcej wspólnego z Pajero II, jednak wszystkie te modele mają ze sobą bardzo dużo współzamiennych części.
Pewnie racja. Ja do tej pory byłem przekonany, że jak wchodziło Pajero 2, bo Mitsubishi sprzedało licencję do Hyundaja i Pajero I po drobnych zmianach zaczęło wychodzić jako Galloper II. Ale możliwe, że zmiany nie były tak kosmetyczne jak mi się wydawało i stąd sporo punktów wspólnych również z Pajero 2.

A swoją drogą też się możesz pochwalić swoim autem w temacie: Nasze Hyundaie :D
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » śr lut 19, 2014 9:57 pm

politolog16 pisze:
....A swoją drogą też się możesz pochwalić swoim autem w temacie: Nasze Hyundaie :D
Wstydliwy jestem :oops: i raczej skromny, żeby tego było mało to nie mam nawet sztuki zdjęcia z ubłoconym samochodem, zresztą jest używany jako grzybno-rybno-plażowo-wyjazdowo traktowany a nie do bełtania po klamki w błocie bo nie jest do tego stworzony (chyba).
Trafi się jakiś wyjazd z wartą wspomnienia historią to coś wstawię :wink: .

politolog16
 
 
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: politolog16 » śr lut 19, 2014 10:03 pm

No :D I wtedy to już obowiązkowo jedno zdjęcie poświęcone stoliczkowi w tylnej klapie :lol:
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » śr lut 19, 2014 10:06 pm

politolog16 pisze:No :D I wtedy to już obowiązkowo jedno zdjęcie poświęcone stoliczkowi w tylnej klapie :lol:
A będzie, będzie na 100%, w sumie to chyba czas zacząć działać :roll: .

Terrorr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Terrorr » śr lut 19, 2014 11:53 pm

hello,

ceny zbiorników widziałem na all... ( co prawda tylko 3 sztuki dostępne), po największych firmach z częściami dzwoniłem i nie posiadają w swojej ofercie. ASO 1320zł.

Bak jest nieszczelny na łączeniu górnej i dolnej części z lewej strony, przy kupnie nie było widoczne (po kupnie zalaliśmy 20 litrów) i był szybki powrót na Pb bo leciało ostro :P wyjeździłem większość i teraz nie leci, ale czuć benzynę co mnie irytuję (poziom Pb tak na pograniczu rezerwy, raz się zapali raz nie, w zależności od pochyłości).

Autkiem się pochawlę, ale wymaga jeszcze dopieszczenia technicznego. Jeździła nim bardzo pozytywna 64 letnia babka, w terenie 100km/h poganiała (jak za nią jechaliśmy) i jak to sama stwierdziła - duży silnik to i duże obroty lubi !!! ;-) Pomimo rachunków widać mechanicy ją oszukiwali, za taką cenę kupna jaką uzyskałem jestem baaaardzo zadowolony (nie dostałbym nawet połowy pajero II). Do zrobienia pozostał bak, zbieżność bo czasem lubi ściągać w lewo (choć nie zawsze), pewno regulacja LPG i wkręcanie się na obroty (na Pb czy LPG jak dla mnie ciągnie tylko do 4tyś i później jakoś mu się odechciewa - sprawdziłem miernikiem przepływomierz i reaguje nawet na podmuch z ust, filtr powietrza wymieniony...może czujnik przepustnicy ale to pewnie jutro).

P.S. Banana na twarzy od kupna mam jak tylko na niego spojrzę, strasznie pozytywny kiosk :D

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » czw lut 20, 2014 12:16 am

Terrorr pisze:hello,

ceny zbiorników widziałem na all... ( co prawda tylko 3 sztuki dostępne), po największych firmach z częściami dzwoniłem i nie posiadają w swojej ofercie. ASO 1320zł.

Bak jest nieszczelny na łączeniu górnej i dolnej części z lewej strony, przy kupnie nie było widoczne (po kupnie zalaliśmy 20 litrów) i był szybki powrót na Pb bo leciało ostro :P wyjeździłem większość i teraz nie leci, ale czuć benzynę co mnie irytuję (poziom Pb tak na pograniczu rezerwy, raz się zapali raz nie, w zależności od pochyłości).

Autkiem się pochawlę, ale wymaga jeszcze dopieszczenia technicznego. Jeździła nim bardzo pozytywna 64 letnia babka, w terenie 100km/h poganiała (jak za nią jechaliśmy) i jak to sama stwierdziła - duży silnik to i duże obroty lubi !!! ;-) Pomimo rachunków widać mechanicy ją oszukiwali, za taką cenę kupna jaką uzyskałem jestem baaaardzo zadowolony (nie dostałbym nawet połowy pajero II). Do zrobienia pozostał bak, zbieżność bo czasem lubi ściągać w lewo (choć nie zawsze), pewno regulacja LPG i wkręcanie się na obroty (na Pb czy LPG jak dla mnie ciągnie tylko do 4tyś i później jakoś mu się odechciewa - sprawdziłem miernikiem przepływomierz i reaguje nawet na podmuch z ust, filtr powietrza wymieniony...może czujnik przepustnicy ale to pewnie jutro).

P.S. Banana na twarzy od kupna mam jak tylko na niego spojrzę, strasznie pozytywny kiosk :D

Czyli powiadasz że to Pb, ale myślę że i tak da radę pospawać, z drugiej strony jak lata na gazie to czy bak aż tak ważny :roll:.
My mieliśmy przetarty w Transicie którym lataliśmy do pracy, w pierwszym warsztacie w którym zapytaliśmy powiedzieli że zrobią, pospawają i zrobili to w ciągu kilku godzin, my w tym czasie byliśmy "na robocie". Bak był od góry przetarty i na dole uderzony/wgięty tak że się dość mocno pociło - powiedzmy przez 10h nakapało tego koło szklanki. Ogarneli to moment i bak żył do samego końca - może warto popytać i gdzieś pospawają, nie wiem czy różnicę robi to że Ty masz Pb, my w Fordzie diesla.

PS: my też kupiliśmy samochód od kobiety z tego samego miasta co my i o samochodzie zanim go wzięliśmy dowiedziałem się co i kiedy było w nim robione. Tak prawdę mówiąc to i teraz Gallopek jest w użytkowaniu kobiety, moja dziewczyna i powiem szczerze że kobiety chyba przez to że mają troszkę mniejszą wyobraźnie :D czasami dają mocniej popalić furkom niż my :oops: , mi przynajmniej czasami przez łeb przeleci myśl że coś może się nie udać (podjazd, zjazd = rolka), u kobiet chyba to nie występuje i idą na żywioł :lol: . W pierwszym tygodniu jak kupiliśmy samochód i pojechaliśmy się przejechać w lekki teren, trafił się rowek z wodą, zanim powiedziałem "poczekaj wyjdę zobaczyć jaka głębokość" to kantem oka sięgnąłem tylko ruch ręki na 4H i w wodę :o , która od razu wlała się na maskę - po chwili dywaniki się uniosły i zaczęło "niepierda***" z tyłu, to była jedyna rzecz na którą zwróciła uwagę - tłumik pod wodą wydaje ciekawe dźwięki - mnie też to przeraziło :)21 . Dobrze tylko że silnik nie złapał wody, ja w życiu nie wjadę w nieznaną wodę, tym bardziej że szerokość tego strumyka była ze 20m i jedynym znakiem że jest przejezdny były koleiny po jego obu brzegach - stanu wody nawet się nie domyślałem. Później przez chyba dwa tygodnie schły wykładziny - poranne pierwsze otwarcie drzwi witało jakże radosnym świeżym zapachem gnijących wykładzin :roll: .

Terrorr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Terrorr » czw lut 20, 2014 11:30 am

Marcingalloper pisze:
PS: my też kupiliśmy samochód od kobiety z tego samego miasta co my i o samochodzie zanim go wzięliśmy dowiedziałem się co i kiedy było w nim robione.
Na szczęście babka nie wykorzystywała jego umiejętności, bardziej polne dojazdówki do domu. Nawet nie chciała siedzieć w aucie jak jej powiedzieliśmy że będziemy go testować w polu :-) sama przyznała że nawet nie była świadoma że autko takie rzeczy potrafi pokonywać.

Co do baku to wiem że praktycznie nie będzie używany, ale żonka będzie nim jeździć i musi być niecieknący :P

politolog16
 
 
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: politolog16 » czw lut 20, 2014 8:24 pm

Terrorr pisze: Do zrobienia pozostał bak, zbieżność bo czasem lubi ściągać w lewo (choć nie zawsze).
Ciekawi mnie co się okaże w Twoim przypadku. Mam od kupna ten sam problem i jeszcze go nie zwalczyłem. Skasowałem wszystkie luzu, ustawiłem zbieżność, a auto cały czas ściąga w lewo. Myślę, że może to być zapieczony zacisk hamulcowy, bo mam wrażenie, że się to nasila to przy hamowaniu. Sprawdzę na wiosnę, ale jeśli to nie będą hamulce, to nie mam za bardzo pomysłu co...

W każdym razie po zrobieniu pakietu startowego na pewno będziesz zadowolony - Galloper to super auto :D
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » czw lut 20, 2014 9:08 pm

politolog16 pisze:
Terrorr pisze: Do zrobienia pozostał bak, zbieżność bo czasem lubi ściągać w lewo (choć nie zawsze).
Ciekawi mnie co się okaże w Twoim przypadku. Mam od kupna ten sam problem i jeszcze go nie zwalczyłem. Skasowałem wszystkie luzu, ustawiłem zbieżność, a auto cały czas ściąga w lewo. Myślę, że może to być zapieczony zacisk hamulcowy, bo mam wrażenie, że się to nasila to przy hamowaniu. Sprawdzę na wiosnę, ale jeśli to nie będą hamulce, to nie mam za bardzo pomysłu co...

W każdym razie po zrobieniu pakietu startowego na pewno będziesz zadowolony - Galloper to super auto :D
Założysz opony 31 cali to dopiero napiszesz coś o ściąganiu. Przy szerokości opon 265 jazda w naszych Polskich koleinach to czysta "przyjemność". W lato jechaliśmy taką w miarę równą trasą i chciałem sprawdzić ile poleci Galloper, przy 120km/h myślałem że w asfalt nie trafię - i to nie przez luzy bo na tej samej trasie kilka miesięcy później jechałem czteroletnią Q7 na jakiś nienormalnie szerokich oponach i też ściągało, sporo mniej ale też :lol: . Taki już urok szerokich kapci :roll: .

politolog16
 
 
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: politolog16 » czw lut 20, 2014 9:50 pm

Może trochę potęgują efekt, ale jeśli mnie ściąga, to zawsze w lewo. Gdyby wszystko było ok i tylko szerokie kapci by uprzykrzały życie, to pewnie raz ściągałoby w lewo, a raz w prawo. A tu zawsze lewo...
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » czw lut 20, 2014 10:06 pm

Mojego też trochę ściąga, raz w lewo, raz w prawo, a już jak wieje z boku i są koleiny to tylko spoglądam na św.Krzysztofa przyklejonego koło kierownicy :)21 .
Nauczyliśmy się już jeździć nim przepisowo, więcej jak 90km/h staram się nie jeździć z dwóch powodów, jeden już napisałem w poprzednim poście a drugi to spalanie rosnące mocno w górę (koło 100 do 110km/h mam też drgania). Zresztą po rozpędzeniu pozostaje jeszcze jeden mały problem - hamowanie które porównując do nawet słabo hamujących plaskatych trwa wieki i setki metrów.

politolog16
 
 
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: politolog16 » czw lut 20, 2014 10:12 pm

Marcingalloper pisze:Mojego też trochę ściąga, raz w lewo, raz w prawo, a już jak wieje z boku i są koleiny to tylko spoglądam na św.Krzysztofa przyklejonego koło kierownicy :)21 .
Nauczyliśmy się już jeździć nim przepisowo, więcej jak 90km/h staram się nie jeździć z dwóch powodów, jeden już napisałem w poprzednim poście a drugi to spalanie rosnące mocno w górę (koło 100 do 110km/h mam też drgania). Zresztą po rozpędzeniu pozostaje jeszcze jeden mały problem - hamowanie które porównując do nawet słabo hamujących plaskatych trwa wieki i setki metrów.
Panie, ja tym do Albanii chce w tym roku dojechać :D

Na razie największym sukcesem, który poprawił komfort było zlokalizowanie co mi stuka jak jadę pod górę lub zjeżdżam w dół. Dosłownie cały samochód wpadał w rezonans przy określonym zakresie obrotów. Okazało się, że tłumik stuka o bak - bak jest źle zaizolowany, a końcówka tłumika jakby od innego auta - za szeroka. Na wiosnę sobie dospawam zwykłą rurę na końcu tłumika i nie będzie stukać. Mam nadzieję :D
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » czw lut 20, 2014 10:27 pm

politolog16 pisze:
Panie, ja tym do Albanii chce w tym roku dojechać :D

Na razie największym sukcesem, który poprawił komfort było zlokalizowanie co mi stuka jak jadę pod górę lub zjeżdżam w dół. Dosłownie cały samochód wpadał w rezonans przy określonym zakresie obrotów. Okazało się, że tłumik stuka o bak - bak jest źle zaizolowany, a końcówka tłumika jakby od innego auta - za szeroka. Na wiosnę sobie dospawam zwykłą rurę na końcu tłumika i nie będzie stukać. Mam nadzieję :D
A my na Słowację i trochę w górach się pokręcić i jeszcze standard - morze nasze zimne Polskie. Będzie gites, trochę dbałości o "kobyłkę" a zawiezie i wróci o swoich siłach :)2 .

Terrorr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Terrorr » pt lut 21, 2014 9:28 pm

politolog16 pisze: Ciekawi mnie co się okaże w Twoim przypadku. Mam od kupna ten sam problem i jeszcze go nie zwalczyłem. Skasowałem wszystkie luzu, ustawiłem zbieżność, a auto cały czas ściąga w lewo. Myślę, że może to być zapieczony zacisk hamulcowy, bo mam wrażenie, że się to nasila to przy hamowaniu. Sprawdzę na wiosnę, ale jeśli to nie będą hamulce, to nie mam za bardzo pomysłu co...
W sumie to nie wiem już sam czy ściąga, to moja pierwsza terenówka i może tak ma być, czasem znosi w lewo czasem w prawo (choć częściej w lewo), zauważyłem że pochylenie drogi ma znaczny wpływ, czasem leci jak po sznurku :)
politolog16 pisze:...Galloper to super auto :D
Jestem w nim zakochany ! :D Wcześniej miałem Mondeo II i Mondeo III (tym mała kolizja była, ale z AC dobrze wypłacili) + masa różnych służbowych ktorymi jeździłem. Takiej frajdy z jazdy jak galloperkiem nigdy nie miałem, aż żal wysiadać :P Całkiem przypadkowo kupiłem galloperka, pojechałem zobaczyć co to za auto bo nigdy go na oczy nie widziałem (szukałem początkowo cherokee, z racji braku ofert na rynku zacząłem się rozglądać za terrano II lub vitarką - wszystkie oglądane to były gratami w stosunku do galloperka i to za o wiele większą kasę) i po 3 godzinnym sprawdzaniu auta nie było innej opcji żebym nim nie wrócił (dodatkowo urwane z ceny wyjściowej prawie 20%) :)

robertb3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 24, 2012 10:01 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: robertb3 » pn lut 24, 2014 4:22 pm

aprpops zbiornika. kiedys jak mialem samurajka zbiornik leciał sito pod spodem. wiec spuszzone paliwo oczyszczone miejsce i osmiorniczka .po 12 h paliwo zalane- trzymalo do konca

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » pn lut 24, 2014 5:08 pm

robertb3 pisze:aprpops zbiornika. kiedys jak mialem samurajka zbiornik leciał sito pod spodem. wiec spuszzone paliwo oczyszczone miejsce i osmiorniczka .po 12 h paliwo zalane- trzymalo do konca
Ja nie bardzo rozumiem przekaz, możesz to jakoś przetłumaczyć :)21

Terrorr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Terrorr » pn lut 24, 2014 10:34 pm

gdzieś wyczytałem (ale nie mogę sobie przyponieć gdzie), że ludzie montują w pajero mniejsze zbiorniki np. od matiza. W sumie to tak na prawdę przy LPG większy zbiornik niepotrzebny i chyba pójdę tym tropem :)

P.S. nie wiecie może jak to wygląda w przypadku przeglądu z innym bakiem ? Na rok to mam spokój, (dziś przegląd zrobiłem) choć przez chwilę była chwila grozy. Diagnosta nie mógł znaleźć nr ramy (jakiś nowy przepis jest że to musi być czytelne etc., można na 3 kołach przyjechać, ale w papierach się musi zgadzać), ja nawet nie wiedziałem gdzie szukać bo myślałem że jest tylko tabliczka, później pogrzebałem w necie druciak i jechane...bardzo słabo widoczny, ja tam się dopatrzyłem wszystkiego i diagnosta w sumie poszedł na rękę, ale za rok może być problem. Bałem się mocniej drapać bo nie chciałem żeby go naruszyć (koreańce tak słabo go nabili że szok) - dziwne w sumie że końcówka ramy ruda (taki rudy nalot jakby) a reszta ramy do samego przodu jak nówka...

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Marcingalloper » pn lut 24, 2014 10:47 pm

Terrorr pisze:gdzieś wyczytałem (ale nie mogę sobie przyponieć gdzie), że ludzie montują w pajero mniejsze zbiorniki np. od matiza. W sumie to tak na prawdę przy LPG większy zbiornik niepotrzebny i chyba pójdę tym tropem :)

P.S. nie wiecie może jak to wygląda w przypadku przeglądu z innym bakiem ? Na rok to mam spokój, (dziś przegląd zrobiłem) choć przez chwilę była chwila grozy. Diagnosta nie mógł znaleźć nr ramy (jakiś nowy przepis jest że to musi być czytelne etc., można na 3 kołach przyjechać, ale w papierach się musi zgadzać), ja nawet nie wiedziałem gdzie szukać bo myślałem że jest tylko tabliczka, później pogrzebałem w necie druciak i jechane...bardzo słabo widoczny, ja tam się dopatrzyłem wszystkiego i diagnosta w sumie poszedł na rękę, ale za rok może być problem. Bałem się mocniej drapać bo nie chciałem żeby go naruszyć (koreańce tak słabo go nabili że szok) - dziwne w sumie że końcówka ramy ruda (taki rudy nalot jakby) a reszta ramy do samego przodu jak nówka...
Dopasować, ba nawet można uspawać mały np.10l i włożyć go w stary bak rozcinając go uprzednio od góry.

Cholera, tylko że to Pb, musi wejść pompa, trzeba w nowym zrobić odpowietrzenie i przymocować do starego tak by diagnosta się nie dopatrzył.

Pany, robicie takie cudne zmoty, jak postępujecie ze zbiornikami?, da rade coś takiego małego zrobić ??

spitfiremkV
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: czw paź 07, 2010 7:53 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: spitfiremkV » wt lut 25, 2014 9:54 am

Z własnego doświadczenia: Przerabiałem wartburga na pikapa, potrzebowałem zmniejszyć zbiornik paliwa i zamontować go w innym miejscu. Paliwo potrzebne było tylko do odpalania przed załączeniem gazu. Pociąłem oryginalny zbiornik (1/3) zostawiając smoka i wskaźnik poziomu i dospawałem na płasko kawał blachy. Spawnie migomatem wymagało kilku (nastu) poprawek ale ostatecznie uzyskałem szczelność i autko jeździło przez ponad dwa lata, a potem "poszło do ludzi". Zrobić się da, diagnosta się nie czepiał, ale robota wredna.
riezat' budu !

Perun
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:11 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Perun » czw paź 30, 2014 1:39 pm

Mam ten sam problem w 2.5TDI logu. To jak wyszło z tym zbiornikiem ? Pasuje od Pajero ? Ceny używek na necie zabójcze a do pojarki można nowego chińczyka za 350 stówy kupić.
XJ 4.0, 4,5 RC, 31''MT

Radson
 
 
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 08, 2011 8:41 pm

Re: Zbiornik paliwa Galloper II 3.0 V6

Post autor: Radson » sob lis 01, 2014 4:51 pm

Mam to samo.Zbiornik się mi poci tylko, ale się już rozglądałem.Ceny na necie, za tak samo nieszczelne zbiorniki są nie normalne.Odjebało im. Coś tam musi podejść bo miejsca dużo jest...
Pozdrawiam ,Radek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyundai”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość