simex 33" galloper

Galloper, Terracan itd.

Moderator: Mroczny

Dave88
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 11, 2013 8:57 am

simex 33" galloper

Post autor: Dave88 » pn lut 24, 2014 7:55 am

Witam mam pytanie odnośnie opon simex 33" do gallopera. Mam go podniesione o 2" powinny wejść jednak czy przedni polmost to wytrzyma?? Czy konieczne są jakieś wzmocnienia??

Awatar użytkownika
Tatuś
Posty: 681
Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: simex 33" galloper

Post autor: Tatuś » pn lut 24, 2014 8:51 pm

:)21
Wzmocnienie musiałoby polegać na zastosowaniu mostów np.z Patrola.
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: simex 33" galloper

Post autor: rudypajero.koszalin » pn lut 24, 2014 8:55 pm

Mosty z parcha są przereklamowane :)21
Paherowe/Galloperowe wytrzymają i 35" (testowane organoleptycznie)
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Dave88
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 11, 2013 8:57 am

Re: simex 33" galloper

Post autor: Dave88 » wt lut 25, 2014 5:18 pm

Dzięki za pomoc:) ostatecznie jednak zaopatrzenie się w 33" lub 31" myślicie że będzie ok? I bardziej chodzi mi o przedni polmost.

politolog16
 
 
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: politolog16 » wt lut 25, 2014 7:56 pm

Dave88 pisze:Dzięki za pomoc:) ostatecznie jednak zaopatrzenie się w 33" lub 31" myślicie że będzie ok? I bardziej chodzi mi o przedni polmost.
31, a 33 to spora różnica. 31 na pewno będzie ok. Na takim rozmiarze wychodziła benzyna w standardzie.
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » wt lut 25, 2014 8:33 pm

politolog16 pisze:
Dave88 pisze:Dzięki za pomoc:) ostatecznie jednak zaopatrzenie się w 33" lub 31" myślicie że będzie ok? I bardziej chodzi mi o przedni polmost.
31, a 33 to spora różnica. 31 na pewno będzie ok. Na takim rozmiarze wychodziła benzyna w standardzie.
I diesel :)21 .


@rudypajero.koszalin masz może jakieś linki do zdjęć z 35 calowymi oponami w Pajero/Galloper. Lubię oglądać zdjęcia z tymi samochodami bo mnie to podbudowuje że się da radę w błoto wjechać i bez trykającego łańcucha wyjechać.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: simex 33" galloper

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lut 25, 2014 8:41 pm

Niestety fotek brak :( Ale @adaś ma dużo fotek swojego misia, a też na 35" latał po rajdach wszelakich i to z sukcesami :)2
Swojego mam tylko na 33" uwiecznionego, bo najczęściej na takich kulałem. Pięć lat i żadnego wybuchu typu wysrany most czy zerwana półoś nie zanotowałem, a lekko nie miał :wink:
Obrazek
O i znalazłem Gallopera na 33"
Obrazek
Dla osłody mam za to pajero na 37"
Obrazek
Obrazek
Tylko że to już niewiele z pajero miało wspólnego :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » wt lut 25, 2014 11:14 pm

Super, dzięki za foto, Twojego już oglądałem na zdjęciach chyba z linku w Twoim podpisie i chyba gdzież z jakiejś relacji rajdu.

@Adaś jak zwęszy temat to i tak zaraz napisze że można latać na 35, jedynie łańcuch się wyciąga :)21 , ale z tego co czytam to u niego łańcuch się wyciąga zawsze - przynajmniej tak każdemu pisze :)21 .

Nabieram pomału ochoty na 33, tylko ja na 100% będę kupował jakieś AT, mniej lub bardziej agresywne (pewnie BFG) i czy jest sens pchać 33 czy lepiej wybrać 31. W terenie dużo nie latam, żeby nie napisać w ogóle, bo teren dla mnie to dojazd na ryby i takie rekreacyjne (ale długie) przejażdżki po szeroko pojętych okolicach z jak najmniejszym udziałem dróg asfaltowych. Na lato planuję Słowację, a i nad Bałtyk pewnie nie raz zajrzę więc tych kilometrów zjadę sporo i MT myślę że raczej niezbyt rozsądny wybór.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: simex 33" galloper

Post autor: Misiek Cypr » wt lut 25, 2014 11:38 pm

Jak chcesz zostac na AT, to zapodaj 31, bedziesz mial serie i to calkiem sprawna, a na asfalcie bedziesz jezdzil jak osobowka. Daj spokoj z liftami i modami, jesli chcesz sie na AT kulac.

4 lata tak jezdzilem po Cyprze i zrobil bym tak samo i dzis
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: simex 33" galloper

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lut 26, 2014 7:55 am

@Misiek Cypr dobrze prawi, większe koła to zysk tylko w terenie (prześwit pod autem) no i aspekt optyczny. Poza tym to same minusy-> większe spalanie, gorsza dynamika, szybsze zużywanie elementów układu napędowego, gorsze prowadzenie. Jeśli nie są ci tak naprawdę potrzebne duże gumy, to nie zakładaj, bo nie będziesz zadowolony. Galoperek na 31" jest już bardzo dzielny terenowo, na dojazd na ryby wystarczy spokojnie.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Dave88
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 11, 2013 8:57 am

Re: simex 33" galloper

Post autor: Dave88 » śr lut 26, 2014 8:12 am

No to teraz już się zdecydowałem;) chcę się pobawić też trochę w offroad a od 33" to już inna liga. Dzięki za pomoc i za fotki!

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » śr lut 26, 2014 11:17 am

Chyba mnie przekonaliście, od czerwca do tej pory zrobiliśmy mnóstwo wypadów dalszych i bliższych po przeróżnych trasach i tylko kilka razy stanęliśmy, ale i tak tylko dlatego bo pokusił głos zza pleców "nie dasz rady :)21 ". Na ryby to najgorsza pora wiosna kiedy opada rozlana woda z łąk, no i na jesieni kiedy dłuższy czas mocno pada i wtedy też widuję i Parchy na ogromnych kołach stojące po klamki w błocie - więc tym bardziej Galloper na 33 tam nie pojedzie.
W "mocniejszy" ofrołd też nie zamierzam się bawić bo przyznam szczerze że szkoda mi samochodu, po zakupie dostał spory pierwszy wkład w rzeczy, które w terenie nie tyle co przeszkadzają co może nie są potrzebne - klimatyzacja.

Tak więc na chwilę obecną zarzucam pomysł montażu kół większych jak 31, myślę że na nowych BFG AT 31 też tam gdzie chcę dojadę a, i czasem jak głos zza pleców podkusi to też (może) dam radę.

PS: Ale nad delikatnym liftem i tak myślę :wink: .

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: simex 33" galloper

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lut 26, 2014 8:36 pm

Lepiej pomyśl nad windą, jakie byś koła nie założył to i tak kiedyś staniesz. Mając wyciągarkę się wyciągniesz i pojedziesz dalej. To taki substytut traktora z pobliskiej wiochy :wink:
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » śr lut 26, 2014 9:12 pm

rudypajero.koszalin pisze:Lepiej pomyśl nad windą, jakie byś koła nie założył to i tak kiedyś staniesz. Mając wyciągarkę się wyciągniesz i pojedziesz dalej. To taki substytut traktora z pobliskiej wiochy :wink:
Dziś byłem bez zajęcia i większą część dnia siedziałem i analizowałem różne opcje poczynając od większych kół 33, przez lift 2cale do właśnie wspomnianej windy. Zacznę od ostatniego, po pierwsze posiadanie wyłącza myślenie, po drugie jak ktoś wspomniał i spora część przyklasnęła tej odpowiedzi cyt: "nieużywany organ obumiera" i taka nieużywana wciągarka najzwyczajniej po jakimś czasie staje i już nie działa. Mam Gallopera od czerwca i tak szczerze mówiąc to przydałaby się raz jedyny, i to w sumie zaraz po zakupie kiedy jeszcze żyłem w przekonaniu tego że posiadając napęd 4X4 mogę wszystko :)21 , życie zweryfikowało i nauczyło że nawet z mocno rozjebanej ale jednak ubitej drogi nie zjeżdża się na podmokłą łąkę. Żeby było śmieszniej to droga to przede mną jechał jakiś plaskacz i przejechał, ja nie chciałem błotem ubrudzić umytego samochodu - czujesz to jaki ubaw mieli ze mnie.
Przejdę teraz do liftu a opony pominę bo już wcześniej napisałem że chyba pozostanę przy pomyśle BFG AT w rozmiarze 31. Lift, teraz mam, muszę przyznać że rozjechane życiem zawieszenie nadające się do mniejszego bądź większego przeglądu i wymiany. Jeżdżę tak bo zbieram fundusze żeby zrobić to kompleksowo a nie tylko wymienić zużyte np. sworznie w wahaczu zostawiając pozostałe tuleje takie jakie są - nie, nie chcę tak i wymienię wszystko. I po takim remoncie domyślam się że samochód będzie już jeździł poprawnie, i tak sobie dziś siedziałem że lift może i by się jednak przydał przy takim remoncie. Już tu na forum w "moim" temacie dostałem z grubsza co i jak zrobić, z tyłu zamontować springi od Patrola Y60 przed liftem (kupiłem po i nie pasowały bo były dużo wyższe i grubsze), albo zdecyduje się na jakiegoś znanego producenta, do tego kpl. nowych amortyzatorów np. Blinstein - wytrzymam cenowo. Przód natomiast podkręcę w miarę rozsądku na starych drążkach i w ten sposób może uda się złapać te 2cale liftu, z takim zrobionym zawieszeniem i już z tym liftem myślę że samochód i tak będzie się prowadził lepiej i stabilniej niż teraz dodatkowo nabierze trochę wyglądu. Myślę jeszcze o podniesieniu budy krążkami o te 2 cale - operacja prosta, tania a zawsze buda wyżej i groźniej wygląda :)21 . Co Ty/Wy na to, przypomnę że samochód traktowany jest rekreacyjnie nie do jebania po klamki w błocie ale z takim pakietem będzie mógł zawsze więcej, no zawsze jeszcze można pomyśleć o jakimś pakiecie naklejków, wtedy to już będzie potwór bagienny. Na masce wynaklejowałbym nazwę sportowego filtra powietrza, snurkela, na okrasę napis dwaipół turbointercooler 100ps. Na błotniki przylepiłbym Ferrodo, Brembo oczywiście nie zapominając o sportowo czerwonym kolorze zacisków hamulcowych. Co jeszcze, o na drzwiach może numer mojego buta i rozmiar stanika mojej pilotki :roll: a z tyłu przez bok ofroład :)21 . Dobra bo sam zaczynam kasztanić, udziela mi się od Was, ale na soją kobyłkę pomysł już mam - oby tylko provident nie odmówił to wyszpejuje furę że mucha nie siada.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: simex 33" galloper

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lut 26, 2014 9:27 pm

Marcingalloper pisze:
Zacznę od ostatniego, po pierwsze posiadanie wyłącza myślenie, po drugie jak ktoś wspomniał i spora część przyklasnęła tej odpowiedzi cyt: "nieużywany organ obumiera" i taka nieużywana wciągarka najzwyczajniej po jakimś czasie staje i już nie działa.
Jak zasuwałem z tiforem, to też tak mówiłem :)21
Teraz mam windę i wiem że z myślenia nie zwalnia, tylko poszerza horyzonty :D A serwisowana regularnie nie zawodzi :)2
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » śr lut 26, 2014 9:36 pm

rudypajero.koszalin pisze:
Marcingalloper pisze:
Zacznę od ostatniego, po pierwsze posiadanie wyłącza myślenie, po drugie jak ktoś wspomniał i spora część przyklasnęła tej odpowiedzi cyt: "nieużywany organ obumiera" i taka nieużywana wciągarka najzwyczajniej po jakimś czasie staje i już nie działa.
Jak zasuwałem z tiforem, to też tak mówiłem :)21
Teraz mam windę i wiem że z myślenia nie zwalnia, tylko poszerza horyzonty :D A serwisowana regularnie nie zawodzi :)2
Nie będę wchodził na grząski grunt i pisał jak to się naczytałem w dziale Nissan o tym że Pajero a już Galloper to się do niczego nie nadają i nawet nie ma do czego sensownie wciągarki przymocować i chodzę i żyję w takiej nieświadomości że może jednak warto :)21 . Zobaczę jak będzie mi szło w tym roku, ile razy przydałaby się wyciągarka - latając po ciągnik. Zawsze to lekko ponad dwa tysie w kieszeni a to już sporo paliwa i jazdy. Sam nie wiem, tak czy tak pomysł musi długo poczekać, nie piszę że do tematu nie wrócę wcześniej :wink: .

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: simex 33" galloper

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lut 26, 2014 9:48 pm

Pojeździj sam ocenisz, generalnie słuszne podejście, nie wszystko trzeba mieć na raz.
Ja mam i sobie chwalę, tobie morze być zbędna.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: simex 33" galloper

Post autor: Misiek Cypr » śr lut 26, 2014 10:53 pm

31" sa seryjnym rozmiarem. Nie potzrebuja liftu. Jak zapodasz lift budy i do tego lift zawiechy 2", to zrobisz potwora na kolkach od deskorolki. Nie bedzie to wygladalo wcale. To wyglada ladnie na seryjnej wysokosci, ko,la 31" bez jakiegokolwiek liftu. Jak dasz dwa cale budzie, to 32" wsadzaj, bo 31 juz beda glupio wygladaly.

Do twoich celow, lift jest zupelnie zbedny, wrecz bedzie przeszkadzal troche.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » śr lut 26, 2014 10:58 pm

Misiek Cypr pisze:31" sa seryjnym rozmiarem. Nie potzrebuja liftu. Jak zapodasz lift budy i do tego lift zawiechy 2", to zrobisz potwora na kolkach od deskorolki. Nie bedzie to wygladalo wcale. To wyglada ladnie na seryjnej wysokosci, ko,la 31" bez jakiegokolwiek liftu. Jak dasz dwa cale budzie, to 32" wsadzaj, bo 31 juz beda glupio wygladaly.

Do twoich celow, lift jest zupelnie zbedny, wrecz bedzie przeszkadzal troche.
Gdzieś tu czytałem że typowe to 31 i 33cale ale już 32 takim typowym rozmiarem nie jest i czy nie będzie problemu z dostępnością opon na np. zapas czy jeśli gdzieś uszkodzę oponę i trzeba będzie kupić używkę to takową bez problemu dostanę ?? . Nie wiem czy dobrze piszę bo robię to na szybko bez sprawdzania ale czytałem coś o kłopotach z niektórymi rozmiarami opon.

PS: widuję często Patrola Y61 w longu wydaje mi się że po lifcie na 31 calowych kołach - to naprawdę dziwnie wygląda.

Ale dobrze że to napisałeś, trzeba rozważyć.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: simex 33" galloper

Post autor: Misiek Cypr » śr lut 26, 2014 11:06 pm

32" jest malo popularne, bo niewiele daje w stosunku do 31" bo tylko 1.25cm wiecej przeswitu. Stad niska popularnisc, ale nie jest bialym krukiem. Jest dostepna, ale nie zawsze z polki
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » śr lut 26, 2014 11:10 pm

Misiek Cypr pisze:32" jest malo popularne, bo niewiele daje w stosunku do 31" bo tylko 1.25cm wiecej przeswitu. Stad niska popularnisc, ale nie jest bialym krukiem. Jest dostepna, ale nie zawsze z polki
A no właśnie, 31 i 33 dostępne w przysłowiowym mięsnym na każdym rogu i ceny przewidywalne a taki 32 calowy rodzynek może się cenić jeśli w ogóle będzie dostępny wtedy kiedy jest potrzebny.

Poprzeglądam zaraz ogłoszenia ale skoro to 1,25cm to chyba bezsensu bo różnica w cenie będzie już pewnie mocniej widoczna.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: simex 33" galloper

Post autor: Misiek Cypr » śr lut 26, 2014 11:12 pm

Tak na marginesie to lift sie robi po to, zeby zapodac wieksze kola. Wieksze kola, sie zapodaje zeby miec wiekszy przeswit.

Wieksze kola to:

1 Wiekszy przeswit, co za tym idzie lepsze wlasciwosci terenowe
2 Gorsze prowadzenie na asfalcie
3 Gorzej sie hamuje! Roznica bywa przerazajaca
4 Gorzej, nawet duzo gorzej sie przyspiesza
5 zakrety staja sie wyzwaniem
6 Kury gdacza, kobiety pacza na ciebie


Jesli punkt 1 Cie nie interesuje, zysk jest tylko w punkcie 6
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: simex 33" galloper

Post autor: Misiek Cypr » śr lut 26, 2014 11:14 pm

Marcingalloper pisze:
Misiek Cypr pisze:32" jest malo popularne, bo niewiele daje w stosunku do 31" bo tylko 1.25cm wiecej przeswitu. Stad niska popularnisc, ale nie jest bialym krukiem. Jest dostepna, ale nie zawsze z polki
A no właśnie, 31 i 33 dostępne w przysłowiowym mięsnym na każdym rogu i ceny przewidywalne a taki 32 calowy rodzynek może się cenić jeśli w ogóle będzie dostępny wtedy kiedy jest potrzebny.

Poprzeglądam zaraz ogłoszenia ale skoro to 1,25cm to chyba bezsensu bo różnica w cenie będzie już pewnie mocniej widoczna.
Roznicy w cenie nie ma, raczej cena miedzy 31, a 33. Trzeba czasem poczekac kilka dni i tyle
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: simex 33" galloper

Post autor: Marcingalloper » śr lut 26, 2014 11:27 pm

Misiek Cypr pisze:Tak na marginesie to lift sie robi po to, zeby zapodac wieksze kola. Wieksze kola, sie zapodaje zeby miec wiekszy przeswit.

Wieksze kola to:

1 Wiekszy przeswit, co za tym idzie lepsze wlasciwosci terenowe
2 Gorsze prowadzenie na asfalcie
3 Gorzej sie hamuje! Roznica bywa przerazajaca
4 Gorzej, nawet duzo gorzej sie przyspiesza
5 zakrety staja sie wyzwaniem
6 Kury gdacza, kobiety pacza na ciebie


Jesli punkt 1 Cie nie interesuje, zysk jest tylko w punkcie 6
Punkt 6 i wsio jasne, muszę to mieć i nie o kury mi chodzi, będę macho pod przekształconym z GS-u sklepie spożywczorolnoprzemysłowometalowym.

Czy naprawdę aż tak się pogarszają właściwości na zwykłych drogach po lifcie dwucalowym ?? . Dane mi było zasiąść za sterem i Y60 z 35 to oprócz zerowej dynamiki i przenikającego szumu z opon nic dziwnego się nie działo. Hamowało to jako tako (nie mam porównania do serii), przyśpieszało bardzo mizernie w porównaniu nawet do Gallopera. W zakręty też nie planuję wchodzić z setką na budziku bo nawet seryjnym i sprawnym Galloperem jest to już jakieś wyzwanie, zresztą jak każdym samochodem z wysoko zawieszonym punktem ciężkości. Jak pisałem wcześniej, wszystko muszę sobie dokładnie na spokojnie przemyśleć żeby nie wywalić kasy w coś czo tylko będzie wyglądało a nie jeździło. Mi zależy najbardziej na bezawaryjności i aby pojechać i wrócić, w ciężki teren pchał bez wyraźnej potrzeby się nie będę.

PS: muszę wynaleźć gdzieś Gallopera po 2 calowym lifcie zawieszenia i budy na 33 calowych AT-kach BFG i najzwyczajniej się nim przejechać - podejdzie to zrobię takiego sobie :wink: .

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: simex 33" galloper

Post autor: Misiek Cypr » śr lut 26, 2014 11:41 pm

Latwiej znalezc Pajero w takiej konfiguracji, a zachowuje sie identycznie.

Dla Patrola 33" to powinno byc seryjne ogumienie. 35" to dla patrola mniej, niz 33" dla Pajero. Patrol jest pol metra szerszy od Pajero, a jest w sumie nizszy. Patrol GR jest niewywrotny, Pajero z liftem pod 33" juz latwo wywalic. Robi sie naprawde wywrotne.

Pajero w serii, jest duzo zwawsze od Patrola w serii. patrol jest ponad pol tony ciezszy od Pajero.

Ja w Jeepie 5.2 V8 po przejsciu z 29" na 31" mocno odczuwam spadek dynamiki, slabe hamulce daja sie we znaki, i zakrety daja duzo wiecej emocji niz w serii.

Nie potrzebujesz wiekszego przeswitu, nie zwiekszaj go
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyundai”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości