Bruner pisze:Pierwsze co zrobiłem to wziąłem ołówek i kartkę. Jak napisałem chodzi mi o to aby 'większa szerokość felgi (6 cali) rozłożyła się symetrycznie w nadkolu' (oczywiście w stosunku do standardowej felgi) a nie cała szerokość nowej felgi. Kombinowałem (i rysowałem sobie) tak: o cal szersza felga to +25mm, przy odsadzeniu standardowym nivowskim całe 25mm poszłoby do wewnątrz nadkola, żeby rozłożyło się symetrycznie to odsadzenie powinno być mniejsze w ideale o 12.5 mm, aby przesunąć płaszczyznę montażu o tyle na zewnątrz - stąd szukałem ET +30 do +35 mm. Czy się myliłem to się okaże niebawem bo felgi już zamówiłem.
No jak już zamówiłeś, to musi pasować

Ale ja w sumie nie bardzo rozumiem co znaczy: "rozłożyła się symetrycznie w nadkolu' (oczywiście w stosunku do standardowej felgi) a nie cała szerokość nowej felgi". Bo jeśli chodzi o to, aby pół cala poszło do wewnątrz i pół na zewnątrz, to warunek ten spełnia felga o identycznym et jak oryginał - 58 szersza o cal, choć do wewnątrz to tam za bardzo miejsca nie ma.
Jeśli już teoretyzujemy, to weźmy tak:
1. 5" et58 (oryg) - wewn. krawędź felgi od płaszczyzny mont. - 12cm
2. 6" et45 - wewn. krawędź 12cm, na zewnątrz cal więcej niż oryg.
3. 6" et35 - wewn. kr. 11cm, na zewn. 3.5 cm więcej niż oryg.
4. 6" et30 - wewn. kr. 10,5 cm, na zewn. 4 cm więcej niż oryg.
Liczyłem w pamięci na szybko, więc jest bez ułamków
