2 litry w NIVIe

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Walis
  
  
Posty: 206
Rejestracja: wt sty 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Walis » wt wrz 30, 2003 11:52 am

Walis pisze:Upragniony artykuł Wojtka Walkowskiego do poczytania pod adresem:
http://www.walis.xnet.com.pl/index.php? ... ID=6&mID=2
Dodałem fotki ...
WALIS
już nie NIVA'84 ;-(

Awatar użytkownika
Kate
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 26, 2003 12:24 am
Lokalizacja: Milanówek
Kontaktowanie:

Post autor: Kate » pt paź 03, 2003 4:13 pm

pilmar pisze:W połowie przyszłego tygodnia postaram się to odszukać i Ci podesłać.
dotarło 8)
wielkie dzięki
w najbliższym czasie zostanie udostępnione ogółowi :wink: 8)
od 2003 NIVKI '84 niet

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » wt paź 07, 2003 3:39 pm

W Zomisie kolo Daewoo-FSO stoi takie ladne Mirafiori z 2.5 litrowym silnikiem :wink: . Moze kogos zainteresuje....
NIVA 1990@boreg

Awatar użytkownika
Walis
  
  
Posty: 206
Rejestracja: wt sty 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Walis » pt paź 17, 2003 8:07 am

pilmar pisze:Wracając do literatury ,to kiedyś miałem orginalnego poloneza 2,0 z 1989r chyba na fiacie 131 ,był to silnik na gaźniku, 2 wałki , 8 zaworów...
i była taka czarna instrukcja napraw POLONEZA ,a na końcu rozdział poświecony 2,0 na fiacie, były w niej dokładne opisy,dane i regulacje tego silnika. Rozdział 2,0 miałem zxerowany,być może że go gdzieś znajdę, jakby kogoś to zainteresowało...
Wreszcze znalazłem chwilkę żeby poskanowac ...
Zamieszczone w dokumentacji na mojej stronie http://walis.no-ip.org do ściągnięcia >>>tutaj<<<

Jeśli to ten sam co zastosował Wojtek to dajcie znać.

PS:
WOJTEK i TIERI któremu z was bardziej potrzebna papierowa wersja tej dokumentacji :)5
Dostałem zeskanowałem, jest mi już zbędna więc prześlę dalej, który chce :)5 - chyba że mam odesłać właścicielowi :)5
WALIS
już nie NIVA'84 ;-(

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » pt paź 17, 2003 11:43 am

ja dziekuje sciaglem juz sobie wersje elektroniczna pozatym ja mam silnik na wtrysku jak by ktos mial cos do niego szczegulnie jakis schemat to by bylo fajnie
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » sob paź 18, 2003 5:18 pm

boreg pisze:W Zomisie kolo Daewoo-FSO stoi takie ladne Mirafiori z 2.5 litrowym silnikiem :wink: . Moze kogos zainteresuje....
A za jedyne...? Benzynka oczywiście?

POzdr.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » sob paź 18, 2003 5:54 pm

2.5 to chyba bedzie diesel
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » pn paź 20, 2003 8:20 am

chyba tak... :cry:
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pn paź 20, 2003 12:58 pm

2.5 to oczywiscie dieselek :wink: rozpoznawalny po charakterystycznym przetloczeniu na masce. ...a za ile, to jakby ktos byl zainteresowany to moge podjechac i popytac sie - a jezeli ktos jest z Wawki to moze sam zobaczyc...
NIVA 1990@boreg

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » pt paź 31, 2003 2:37 pm

Przejechałem już 1000 km, po czarnym bo się przeprowadzam Łódź-Końskie. Chodzi zajebiście, wreszcie nie mam duszy na ramieniu przy wyprzedzaniu i przyprawiam innych o palpitacje, jak moim złomem jadę 130. Spod świateł też już mogę jechać z lewego pasa i równo z innymi. Odejście na drugiej gardzieli tak, jakby włączyło się turbo... Można ruszać z piskiem, tylko po co? Most wytrzymuje - jeżdżę dla oszczędności z odłączonym przodem (zdjęty wał). W terenie nie sprawdzałem, bo odrzucili mi na przeglądzie za dziury w błotnikach i dopiero wczoraj przeszło. W związku z tym minęły mnie Bieszczady, na które się szykowałem - a'propos : jest jakiś wyjazd niebawem? Prędkość przelotowa ok 100km/h, na gierkówce trochę lepiej.

Ma tylko jedną wadę - pijaczek.

Wyszło mi na 15l/100km. Ale to chyba u mnie wrodzone. Mam cegłę zamiast prawej stopy i nie mogę się opanować... Na zwykłym silniku wychodziłem na 12l/100
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » pt paź 31, 2003 3:35 pm

mi na zwyklym silniku na asfalcie lykal 22-24 a w terenie to bez umiaru i 50 raz lyknol mam nadzieje ze ten silniczek bedzie oszczedniejszy bo juz nie wyrabialem przy tamtym pijaku
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » pt paź 31, 2003 3:56 pm

To jesteś lepszy! Mój rekord to 35/100 na Wartburgu 1000 - średnia z 300 kilometrowego rajdu. Ciekaw jestem, jak wtedy wyszło na OS-ach
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » ndz lis 02, 2003 7:54 pm

Mam malo off-roadowe pytanie do mojego imiennika, a mianowicie jak szybko rozpedza sie Twoja niviasta do 100km/h ?

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » pn lis 03, 2003 9:21 am

Bo ja wiem?
Trzeba by mieć stoper, przeskalować licznik - inne opony i inna średnica....
Za dużo roboty.
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pn lis 03, 2003 11:23 am

Wojtku, wystarczy porownac wskazania licznika ze slupkami przy drodze :wink: . Moj predkosciomierz dodaje 10% na 205/75R15. A jak wasze?
NIVA 1990@boreg

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » pn lis 03, 2003 3:11 pm

Mój podobnie, ale czy to chce się tak ciężko pracować?
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pn lis 03, 2003 3:41 pm

:)2 . Racja, mnie sie tez nie chce. Poza tym linke od szybkosciomierza mam ze skrzynki (poldek). Wiec reduktor tez jest ominiety i wskazania w terenie musze przez niego podzielic. Ale jak ladnie wyglada 100 na liczniku nw lesnej drozce... ...mozna sobie pomazyc...
NIVA 1990@boreg

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » pn lis 03, 2003 4:44 pm

Gdzieś pod Miedzianą Górą (tor wyścigowy "Kielce") jest automatyczny radar :lol: :lol: :lol:
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pn lis 03, 2003 4:56 pm

Mam tez taki, kolo domu. Niestety w osiedlowej uliczce. Moge testowac gdzies do 80 :wink: . Ale obliczenia z trasy sie zgadzaja...
NIVA 1990@boreg

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt lis 04, 2003 1:53 am

a nie prosciej bujnac sie ladacznica za znajomym jadycym setke, zapamietac jaka predkosc wskazywal predkosciomierz i potem zmierzyc ??

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » wt lis 04, 2003 4:15 pm

Jak ja jade "setka", to Boreg mowi, ze u Niego 80 .... :evil: :)21 . I nie mozemy sie dogadac. 8)
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » wt lis 04, 2003 4:41 pm

Jak ja jechałem 100, to moja żona podobno 110... A czy kto babie wierzy :P
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » wt lis 04, 2003 5:04 pm

Kobietom nie nalezy wierzyc, nawet przy wiekszych predkosciach oraz obrotach ... :wink: :roll: :roll: :roll:
pozdrawiam,
YJ 4.0

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » wt lis 04, 2003 5:07 pm

Przemek wawa pisze:Jak ja jade "setka", to Boreg mowi, ze u Niego 80 .... :evil: :)21 . I nie mozemy sie dogadac. 8)
Myslisz, ze tak latwo policzyc te slupki przy drodze przy tej predkosci :D :D :D . Poza tym w lesie nie stawiaja...
NIVA 1990@boreg

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » wt lis 04, 2003 5:16 pm

Myslisz, ze tak latwo policzyc te slupki przy drodze przy tej predkosci . Poza tym w lesie nie stawiaja...
Borciuchu? W lesie nie stawiaja. Ale po "grzybobraniu" z Toba zawsze liczyc sie trzeba, ze nalezy wymieniac klakson ... :)16
I ... ? Ty masz inna skrzynie ... bo jak ja i Kacper jedziemy "stowka" to u Ciebie zawsze mniej ... :o :o :o
pozdrawiam,
YJ 4.0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości