szybkie pytanie-szybka odpowiedz
Moderator: Albert_N
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Zalezy jak kreci rozrusznik, ale zasadniczo to jest wina zaplonu. Niwka powinna palic nawet jak rozruch ledwo kreci.
Zly kat wyprzedzenia, zla przerwa na platynkach, brudne albo stare swiece, zla przerwa na swiecach, stare kable WN, wypalone albo brudne styki kopulki, uszkodzony palec, uszkodzony wegielek w kopulce, brudne styki cewki i kabla niskiego napiecia z cewki do aparatu.
Jak sprawdzisz i skorygujesz w/w to powinna palic ladnie
Zly kat wyprzedzenia, zla przerwa na platynkach, brudne albo stare swiece, zla przerwa na swiecach, stare kable WN, wypalone albo brudne styki kopulki, uszkodzony palec, uszkodzony wegielek w kopulce, brudne styki cewki i kabla niskiego napiecia z cewki do aparatu.
Jak sprawdzisz i skorygujesz w/w to powinna palic ladnie

- silverstone
-
- Posty: 1017
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
- Lokalizacja: Wrocław
grzeje mi sie lewarek od reduktora...silverstone pisze:...eee, a to w jakiej kwestiimentor187 pisze:hmmmm z inz. punktu widzenia wzrost temeperatury moze byc spowodowany nadmiernym tarciem a nadmierne tarcie np zaniskim poziomem lub brakiem oleju.
ale faktycznie dzis obadalem olej i malo bylo.Dolalem i po jezdzie lewarek buyl spoko.Zalewalem 15/40 ale teraz kupilem 20/50 i zaleje tym.zobaczymy.
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Sniper
- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
- Kontaktowanie:
Sie narobiło... kazdy pisze o czyms innym
jeden o oleju silnikowym inny apropos oleju przekładniowego itd itp.
takie efekty zbiorczego tematu i pytania za pytaniem
michur do skrzyń i mostów służy olej przekładniowy -np. 85W/90 i nim masz uzupełnić braki a najlepiej zalać od nowa zarówno mosty jak i skrzynki - to powinno rozwiązać problem grzejącej się dzwigienki od reduktora...


takie efekty zbiorczego tematu i pytania za pytaniem

michur do skrzyń i mostów służy olej przekładniowy -np. 85W/90 i nim masz uzupełnić braki a najlepiej zalać od nowa zarówno mosty jak i skrzynki - to powinno rozwiązać problem grzejącej się dzwigienki od reduktora...
Ręce precz od GENERAŁA!...


reasumujac temat:
Do silnika zalalem 15/40 ale podobno najlepiej zalac 20/50 valvoline
Przepraszam za gaszcz pytan.Caly czas mi cos wyplywa i na bierzaco wole pytac o rade Ludkow bardziej obeznanych w temacie...
W ramach przeprosin zapraszam na
http://www.kapitanmisfit.ownlog.com
sobie wyciac mozna...
Do silnika zalalem 15/40 ale podobno najlepiej zalac 20/50 valvoline
Przepraszam za gaszcz pytan.Caly czas mi cos wyplywa i na bierzaco wole pytac o rade Ludkow bardziej obeznanych w temacie...
W ramach przeprosin zapraszam na
http://www.kapitanmisfit.ownlog.com
sobie wyciac mozna...
Ostatnio zmieniony ndz cze 03, 2007 12:52 pm przez michur, łącznie zmieniany 1 raz.
aby zalozyc piaste z reszta szpeju,brakuje jakies 4 cm....
Kupilem polosie z zalozonymi juz przegubami wew i zew osobno.Zalozylem wszytko do kupy i lipa za krotkie.
polos w stosunku do mojej starej ma mniejsza srednice o jakis cm...Ogolnie wszytko nowe firmy SBR (francuzy)
Koles ze skorpiona twierdzi ze sa dwa rozmiary .Ale nie wiem czy sa rozne dlugosci tej polosi czy tylko przegubu zew?
No jaja.Pogoda super a nivka stoi na kolkach...
Kupilem polosie z zalozonymi juz przegubami wew i zew osobno.Zalozylem wszytko do kupy i lipa za krotkie.
polos w stosunku do mojej starej ma mniejsza srednice o jakis cm...Ogolnie wszytko nowe firmy SBR (francuzy)
Koles ze skorpiona twierdzi ze sa dwa rozmiary .Ale nie wiem czy sa rozne dlugosci tej polosi czy tylko przegubu zew?
No jaja.Pogoda super a nivka stoi na kolkach...
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
K.pytanie-K.odpowiedź
Czy Panovie czynni NIViAże mają wiedzę na temat - Czy komputer, zintegrowana cewka, popma paliwowa pasują do niviasty 1,7 od poloneza również z monowtryskiem?
Pytam, bo polonezów takowych mnóstwo po kasacjach stoi , więc i manele za parę groszy wyrwać można.
Pytam, bo polonezów takowych mnóstwo po kasacjach stoi , więc i manele za parę groszy wyrwać można.
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Jakbyś kupował części na Kotlarskiej, to byś pewnie nie miał takiego problemu. Może trochę drożej , ale jak policzysz cenę + kuriera, to wychodzi na to samo. A Pan Leszek doradzi, sprawdzi i przyjmie zwrot, bez mrugnięcia powiekąmichur pisze:aby zalozyc piaste z reszta szpeju,brakuje jakies 4 cm....
Kupilem polosie z zalozonymi juz przegubami wew i zew osobno.Zalozylem wszytko do kupy i lipa za krotkie.
polos w stosunku do mojej starej ma mniejsza srednice o jakis cm...Ogolnie wszytko nowe firmy SBR (francuzy)
Koles ze skorpiona twierdzi ze sa dwa rozmiary .Ale nie wiem czy sa rozne dlugosci tej polosi czy tylko przegubu zew?
No jaja.Pogoda super a nivka stoi na kolkach...

- silverstone
-
- Posty: 1017
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
- Lokalizacja: Wrocław
O Panu Leszku to i prawda, ale części miewa gówniane. W końcu nie produkuje ich sam, tylko bierze chyba z Płocka.Półoś tylna niby nowa, raz wymieniana już w sklepie na drugą sztukę, przejechała koło 5 tyś. i zlom, a przeguby przednie rozsypały się po 10 tyś km. Cenowo Skorpion wychodzi podobnie, ale do tej pory nie miałem problemu z jakością. Zobaczymy ile pociągną komplety przegubów przednich, podobno francuskieKrzysiek-74 pisze:Jakbyś kupował części na Kotlarskiej, to byś pewnie nie miał takiego problemu. Może trochę drożej , ale jak policzysz cenę + kuriera, to wychodzi na to samo. A Pan Leszek doradzi, sprawdzi i przyjmie zwrot, bez mrugnięcia powieką![]()

- silverstone
-
- Posty: 1017
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Lepiej, tylko ze te ktore przejechaly 10tys podobno byly "oryginal". Niestety stracilem wszelkie zaufanie do dostawcow cześci. Co bys nie zamawial, i tak przyjdzie kot w worku. No i ceny. Za komplet ruski chcieli w Tarmocie okolo 1300 zl za strone, we Wroclawiu 750, w Skorpionie 550, tylko trzeba bylo czekac dosc długo. Niestety pozostale sklepy mialy wprawdzie tanio(podejrzanie) ale nie potrafiły/nie chcialy określić żródla pochodzenia.
- Sniper
- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
- Kontaktowanie:
Wybij sobie z głowy Tarmot
- dobra rada
(rozumiem ż eto było działanie w akcie rozpaczy
)
A co do części to różnie z bunu vtwa ale ogólnie jakość tych orginałów spadła w ostatnich latach bardzo... ehh kiedys to jeszcze mechaniczne trzymały jakiś tam poziom wykonania, ale dziś niska dość jakość użytych materiałów sprawia że produkowany i dostarczany jest czasem totalny szit. Gdyby te same części i elementy wykonywać z lepszego materiału i przy wyższej jakości to niwki stały by się mniej zawodne i wogóle milsze w użytkowaniu.



A co do części to różnie z bunu vtwa ale ogólnie jakość tych orginałów spadła w ostatnich latach bardzo... ehh kiedys to jeszcze mechaniczne trzymały jakiś tam poziom wykonania, ale dziś niska dość jakość użytych materiałów sprawia że produkowany i dostarczany jest czasem totalny szit. Gdyby te same części i elementy wykonywać z lepszego materiału i przy wyższej jakości to niwki stały by się mniej zawodne i wogóle milsze w użytkowaniu.
Ręce precz od GENERAŁA!...


- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
ok załóżmy ze to servo. czy jezdzenie z uszkodzonym serwem przez dzien lub dwa do czasu wymiany moze spowodowac uszkodzenie jakiegos innego elementu?????petercapri pisze:Na 99% serwo.mentor187 pisze:help. opis akcji -wciskam hamulec syczy, silnik zaczyna dziwnie pracowac zchodzi z obrotów. pedał twardy i nie hamuje za bardzo. serwo?? czy moze byc cos innego jakies tam przewody??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości