
to wątek o snorkelach wiec tutaj pasuje i możesz śmiało szrajbnąć


Osobiście raczej nigdy nie potrzebowałem snorkela wiec dla mnie on byłby i jest raczej zbędny...

ale ten Twój wygląda estetycznie i mocno lansersko wiec czemu by go nie zmotać




Moderator: Albert_N
Sprawa jest prosta ale dla cierpliwych, gdyż żywica ma swój czas do obróbki. Jak pisałem około 1 litr żywicy. Mata szklana lub tkanina szklana około 1 m2. szpachla, i farba. Robienie zacząłem od odcinka prostego wzdłużSniper pisze:@ kugel2 opisz to tutaj publicznie![]()
to wątek o snorkelach wiec tutaj pasuje i możesz śmiało szrajbnąć![]()
![]()
Osobiście raczej nigdy nie potrzebowałem snorkela wiec dla mnie on byłby i jest raczej zbędny...![]()
ale ten Twój wygląda estetycznie i mocno lansersko wiec czemu by go nie zmotać![]()
![]()
![]()
bartekbp01 pisze:Bardzo mi się podobała wstawka o wiaderku po śledziach![]()
![]()
No się witam ja też takiej końcówki szukam(chociaż na zlocie troszkę suk byłobartekbp01 pisze:I jeszcze końcówka do zasysu
http://picasaweb.google.pl/bartekbp01/N ... 8289685202
Witaj Tomkutomaszpi pisze:No się witam ja też takiej końcówki szukam(chociaż na zlocie troszkę suk byłobartekbp01 pisze:I jeszcze końcówka do zasysu
http://picasaweb.google.pl/bartekbp01/N ... 8289685202![]()
)
Tylko i wyłącznie po śledziach i tych w oleju z cebulkąSniper pisze:@kugel2 a czy to wiaderko musi być koniecznie po śledziach czy może być też po czymś innym![]()
![]()
![]()
![]()
sorry nie mogłem sie powstrzymać![]()
W mojej zmieniłem silnik na diesla,Ivul pisze:Głównie chodzi mi o to zeby sprowokować prowokatorów co sie ze snorklem wożą zeby sie pochwalili jak załatwili silnik coby im we wodzie nie 'stanął'
no jakies zabezpieczenie to juz jest ale cos mi tu czuc ze nie z tego wzgledu zmieniles:>kugel2 pisze:W mojej zmieniłem silnik na diesla,Ivul pisze:Głównie chodzi mi o to zeby sprowokować prowokatorów co sie ze snorklem wożą zeby sie pochwalili jak załatwili silnik coby im we wodzie nie 'stanął'
Oczywiście, ale przy wyborze silnika tak że brałem pod uwagę jazdę w wodzie. Poza tym starszy typ silnika więc bez elektroniki. Dodatkowo wentylator chłodnicy dostał dodatkowy wyłącznik gdyby się kręcił przed wjazdem do wody. Mam także kontrolkę która mnie o tym informuje.melanrz pisze:no jakies zabezpieczenie to juz jest ale cos mi tu czuc ze nie z tego wzgledu zmieniles:>kugel2 pisze:W mojej zmieniłem silnik na diesla,Ivul pisze:Głównie chodzi mi o to zeby sprowokować prowokatorów co sie ze snorklem wożą zeby sie pochwalili jak załatwili silnik coby im we wodzie nie 'stanął'
No... i tu musze przyznac ze pelna professionalka byla. Ja narazie o nivce moge tylko pomarzyc ale... wiadomo marzenia sie spelniaja:) Sluchaj moglbys podac przyblizopny koszt calej modyfikacji? Zapewne miales nivke w benzynie. Chcialbym bys napisal mi krok po kroku ile co kosztowalo, raz zeby kazdy kogo to interesuje mial jakis odnosnik, a dwa zebys napisal doslownie wszystko co bylo wymieniane i od czego by nivka mogla smigac na kle kle kle kle kle kle klekugel2 pisze: Oczywiście, ale przy wyborze silnika tak że brałem pod uwagę jazdę w wodzie. Poza tym starszy typ silnika więc bez elektroniki. Dodatkowo wentylator chłodnicy dostał dodatkowy wyłącznik gdyby się kręcił przed wjazdem do wody. Mam także kontrolkę która mnie o tym informuje.
Sniper pisze:@ melanrz, a my byśmy chcieli abyś używał opcji: SZUKAJ![]()
![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość