Akumulatory - regeneracja i obsługa

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
cekpetap3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr cze 10, 2009 3:46 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Akumulatory - regeneracja i obsługa

Post autor: cekpetap3 » wt cze 16, 2009 12:39 pm

Jeżeli coś będzie niejasne - piszcie, zrobię więcej zdjęć :wink:

a tutaj zamieszczam inne schematy prostowników dużej mocy:
http://www.fototube.pl/pictures/poeijp2.jpg
http://www.fototube.pl/pictures/lkjjp.jpg

tranzystory p-n-p i n-p-n dużej mocy dowolne, tyrystory również duża moc 8)
ЛАДА НИВА - автомобиль для каждого ... почти

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: Akumulatory - regeneracja i obsługa

Post autor: A.F. » wt cze 16, 2009 8:06 pm

cekpetap3 pisze:Jeżeli coś będzie niejasne - piszcie, zrobię więcej zdjęć :wink:
a tutaj zamieszczam inne schematy prostowników dużej mocy:
http://www.fototube.pl/pictures/poeijp2.jpg
http://www.fototube.pl/pictures/lkjjp.jpg
tranzystory p-n-p i n-p-n dużej mocy dowolne, tyrystory również duża moc 8)
Wszystko fajnie i może być przydatne.
Ale może napisz:
- jaki musi być przekrój kol. śr. trafo, żeby przenieść założony prąd, bo ktoś na TS5 będzie robił i się zdziwi,
- jaki przekrój drutu na uzwojeniu wtórnym trafo, bo ktoś nawinie 0,1 mm i będzie chciał 20A wyciągnąć :)21
- że diody, tranzystory i tyrystory przenoszące prądy parę A muszą być na radiatorach ( wymiary trzeba by podać )
I że na schemacie to pikuś, ale w realu już niekoniecznie :wink:
Ale idea OK :)2
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
kugel2
Posty: 431
Rejestracja: sob mar 04, 2006 2:54 pm
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Akumulatory - regeneracja i obsługa

Post autor: kugel2 » śr cze 17, 2009 10:21 am

A.F. pisze:
cekpetap3 pisze:Jeżeli coś będzie niejasne - piszcie, zrobię więcej zdjęć :wink:
a tutaj zamieszczam inne schematy prostowników dużej mocy:
http://www.fototube.pl/pictures/poeijp2.jpg
http://www.fototube.pl/pictures/lkjjp.jpg
tranzystory p-n-p i n-p-n dużej mocy dowolne, tyrystory również duża moc 8)
Wszystko fajnie i może być przydatne.
Ale może napisz:
- jaki musi być przekrój kol. śr. trafo, żeby przenieść założony prąd, bo ktoś na TS5 będzie robił i się zdziwi,
- jaki przekrój drutu na uzwojeniu wtórnym trafo, bo ktoś nawinie 0,1 mm i będzie chciał 20A wyciągnąć :)21
- że diody, tranzystory i tyrystory przenoszące prądy parę A muszą być na radiatorach ( wymiary trzeba by podać )
I że na schemacie to pikuś, ale w realu już niekoniecznie :wink:
Ale idea OK :)2
Znawcy tematu się spotkali :)2
Coś z tego będzie. Mam nadzieję ,że dla dobra ogółu. :D
kugel NIVKA 2,1 TD

Awatar użytkownika
cekpetap3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr cze 10, 2009 3:46 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Akumulatory - regeneracja i obsługa

Post autor: cekpetap3 » czw cze 18, 2009 8:42 pm

Z uwagami się zapoznałem :)
Z powodu braku wolnego czasu za kilka dni opiszę budowę prostownika ze szczegółami i fotami krok po kroku :wink: .
Pozdrawiam !!
ЛАДА НИВА - автомобиль для каждого ... почти

Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: Akumulatory - regeneracja i obsługa

Post autor: Marek D. » czw cze 18, 2009 9:52 pm

kugel2 pisze:
A.F. pisze:
cekpetap3 pisze:Jeżeli coś będzie niejasne - piszcie, zrobię więcej zdjęć :wink:
a tutaj zamieszczam inne schematy prostowników dużej mocy:
http://www.fototube.pl/pictures/poeijp2.jpg
http://www.fototube.pl/pictures/lkjjp.jpg
tranzystory p-n-p i n-p-n dużej mocy dowolne, tyrystory również duża moc 8)
Wszystko fajnie i może być przydatne.
Ale może napisz:
- jaki musi być przekrój kol. śr. trafo, żeby przenieść założony prąd, bo ktoś na TS5 będzie robił i się zdziwi,
- jaki przekrój drutu na uzwojeniu wtórnym trafo, bo ktoś nawinie 0,1 mm i będzie chciał 20A wyciągnąć :)21
- że diody, tranzystory i tyrystory przenoszące prądy parę A muszą być na radiatorach ( wymiary trzeba by podać )
I że na schemacie to pikuś, ale w realu już niekoniecznie :wink:
Ale idea OK :)2
Znawcy tematu się spotkali :)2
Coś z tego będzie. Mam nadzieję ,że dla dobra ogółu. :D
zacier, mimo że buzuje, zawze jest dla dobra ogółu :wink: :)21
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

Qsy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 24, 2008 10:01 pm
Lokalizacja: W-wa

Re: Akumulatory - regeneracja i obsługa

Post autor: Qsy » pt cze 19, 2009 6:54 pm

a wiesz moze gdzie zdobyc taki ladny, maly, amperomierz,
bo mi sie spalil w calkiem fajnym radzieckim sprzecie z regulacja
Życie jest krótkie, a pić sie chce.
Pajero 2.6 87r. Darek

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Akumulatory - regeneracja i obsługa

Post autor: Bart03 » sob cze 20, 2009 11:24 am

na allegro albo w kazdym dobrym elektroniku
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość