problem z zapalaniem i jazdą
Moderator: Albert_N
Re: problem z zapalaniem i jazdą
tak, tak jednocześnie. I cieszyć się (osiągi) i płakać (zużycie).
Mikser zdjałem jeszcze na starym gaźniku i tez nie robiła. Natomiast kiedyć na chwilkę był zdjęty i faktycznie śmigała lepiej niż z mikserem dławiącym, ale nie tak jak teraz.
Zastanawiam sie nad większą rzeźbą: za filtrem "na błotniku" rozgałęzienie na dwie rury: na jednej klapa zamykająca, na drugiej palnik/mikser do gazu, później znowu przed gaźnikiem połączenie w jedną. Idea taka, że po przełaczeniu na gaz zamknięta klapa w rurze bez palnika, a więc filtr- mikser- gaźnik, po przełaczeniu na benzynke otwarta klapa w rurze bez miksera, powietrze dolatuje przez obie rury (zawór gazowy zamknięty, więc przez palnik nie ciągnie gazu tylko przelatuje powietrze).
Ale najpierw z instalacją gazową muszę dojść do porozumienia. Membrana uszkodzona? Czyściłem ostatnio, wydwała sie cała...
Co o tym sądzicie, oprócz tego, że zabawy sporo?
Mikser zdjałem jeszcze na starym gaźniku i tez nie robiła. Natomiast kiedyć na chwilkę był zdjęty i faktycznie śmigała lepiej niż z mikserem dławiącym, ale nie tak jak teraz.
Zastanawiam sie nad większą rzeźbą: za filtrem "na błotniku" rozgałęzienie na dwie rury: na jednej klapa zamykająca, na drugiej palnik/mikser do gazu, później znowu przed gaźnikiem połączenie w jedną. Idea taka, że po przełaczeniu na gaz zamknięta klapa w rurze bez palnika, a więc filtr- mikser- gaźnik, po przełaczeniu na benzynke otwarta klapa w rurze bez miksera, powietrze dolatuje przez obie rury (zawór gazowy zamknięty, więc przez palnik nie ciągnie gazu tylko przelatuje powietrze).
Ale najpierw z instalacją gazową muszę dojść do porozumienia. Membrana uszkodzona? Czyściłem ostatnio, wydwała sie cała...
Co o tym sądzicie, oprócz tego, że zabawy sporo?
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
Re: problem z zapalaniem i jazdą
Tak jak myslałem to to jest niezly polykacz paliwajarcion pisze:tak, tak jednocześnie. I cieszyć się (osiągi) i płakać (zużycie).


Co do reszty to nie wiem czy bedzie banglac , mini lewe powitrze i starcisz sporo mocy , a przysłona zawsze pusci

- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Re: problem z zapalaniem i jazdą
warto pamiętać że gaz potrzebyje dużego podciśnienia nad gażnikiem jeżeli odsuwasz mikser od przepustnic to możesz mieć kłopoty z jazdą
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI
CHREATIW TECHNOLOŻI

Re: problem z zapalaniem i jazdą
przy palnikach 100% powietrza w gaznik musi isc przez gardziele 

- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: problem z zapalaniem i jazdą
Drugi z kolei gazownik nie chciał uwierzyć, że "standardowo montowany" mikser nie robi
ale w końcu, chyba pchnięty ciekawością, zgodził się coś pomotać. Jak dobrze pójdzie, za tydzień odstawię mu Nivkę i niech się męczy 


Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: problem z zapalaniem i jazdą
eh, te subiektywne odczucia
zmierzyłem z sekundnikiem i gpskiem do stówki 44 sekundy, do 80 w 30
W rosyjskiej książeczce 23s w dwie osoby od 0-100...
Wróciłem do gaźnika poniekąd oryginalnego - od łady ale z oznaczeniem ...10-7 na końcu. Na tym gaźniku nie mierzyłem osiągów, ale przynajmniewj nie muszę dorabiać obudowy fitra i z istalacją lpg kombinować. (Jak czas kiedyś pozwoli, to się pobawię). I autko ładnie pali i chodzi.
Natomiast mam pytanie odnośnie tego gaźnika ...10-7, a mianowicie: ma on trzy wyjścia do podciśnienia
- jedno do aparatu zapłonowego
- drugie większe (przy zatykaniu palcem czuć podciśnienie, ale nie wpływa to na pracę silnika na wolnych obrotach przynajmniej
- trzecie mniejsze (przy zatykaniu nic nie czuć i wpływu na pracę silnika niema)
Pytanie z czym połaczyć drugie i trzecie? Zaślepić? Czy z atmosferą (przez jakiś filtr)?


Wróciłem do gaźnika poniekąd oryginalnego - od łady ale z oznaczeniem ...10-7 na końcu. Na tym gaźniku nie mierzyłem osiągów, ale przynajmniewj nie muszę dorabiać obudowy fitra i z istalacją lpg kombinować. (Jak czas kiedyś pozwoli, to się pobawię). I autko ładnie pali i chodzi.
Natomiast mam pytanie odnośnie tego gaźnika ...10-7, a mianowicie: ma on trzy wyjścia do podciśnienia
- jedno do aparatu zapłonowego
- drugie większe (przy zatykaniu palcem czuć podciśnienie, ale nie wpływa to na pracę silnika na wolnych obrotach przynajmniej
- trzecie mniejsze (przy zatykaniu nic nie czuć i wpływu na pracę silnika niema)
Pytanie z czym połaczyć drugie i trzecie? Zaślepić? Czy z atmosferą (przez jakiś filtr)?
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
Re: problem z zapalaniem i jazdą
a nie zaczyna sie od 2108 , najlepiej podaj caly numer
Re: problem z zapalaniem i jazdą
niestety na pewno środek jest starty- początek spróbuję za kilka dni odczytać.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
Re: problem z zapalaniem i jazdą
Mam juz fotki:
tutaj jest pierwszy zagadkowy króciec: http://img5.imageshack.us/img5/9697/zdjcie064p.jpg
u drugi: http://img163.imageshack.us/img163/9704/zdjcie065.jpg
a tu ich rozmieszczenie: http://img263.imageshack.us/img263/6837/zdjcie067.jpg
gaźnik sowiecki, końcówka oznaczenia -08, środek zatarty. Do czego to przyłaczyć? zaślepić, czy otwarte zostawić? Zatkanie palcem na wolnych obrtach niczym nie skutkuje, podciśnienie wyczuwalne.
tutaj jest pierwszy zagadkowy króciec: http://img5.imageshack.us/img5/9697/zdjcie064p.jpg
u drugi: http://img163.imageshack.us/img163/9704/zdjcie065.jpg
a tu ich rozmieszczenie: http://img263.imageshack.us/img263/6837/zdjcie067.jpg
gaźnik sowiecki, końcówka oznaczenia -08, środek zatarty. Do czego to przyłaczyć? zaślepić, czy otwarte zostawić? Zatkanie palcem na wolnych obrtach niczym nie skutkuje, podciśnienie wyczuwalne.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
Re: problem z zapalaniem i jazdą
szukałem i nic sie nie doszukałem , ale moze cos ci pomoge w ten spoob
czytaj i eliminuj
http://img256.imageshack.us/img256/1523/52839375.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/8660/33898425.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/4059/22089964.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/6964/72252732.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/1739/55629043.jpg
mozesz miec samarowski

czytaj i eliminuj

http://img256.imageshack.us/img256/1523/52839375.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/8660/33898425.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/4059/22089964.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/6964/72252732.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/1739/55629043.jpg
mozesz miec samarowski
Re: problem z zapalaniem i jazdą
dzięki piękne
niestety nie moge się doszukać 100% zgodności. Też mi coś dzwoni, że to może samara, ale mój nie ma elektrozaworu.

niestety nie moge się doszukać 100% zgodności. Też mi coś dzwoni, że to może samara, ale mój nie ma elektrozaworu.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
Re: problem z zapalaniem i jazdą
ja na poczatku miałem dwa elektrozawory , a teraz mam zero
poprostu zamienilem na dysze bo i tak na LPG pociskam

ta czesc nie nalezy brac pod uwage


ta czesc nie nalezy brac pod uwage

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość