pytanie o reduktor

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
poborcapodatkowy
Posty: 2324
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem

Re: pytanie o reduktor

Post autor: poborcapodatkowy » pn gru 14, 2009 9:05 pm

Czyli 1.9 PSA lepiej? Kurcze szkoda, Fordy tanie :roll:
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Svenson » pn gru 14, 2009 9:10 pm

oplowsko volkswagenowski 1.6TD mnie interesuje jak narazie
80KM i też tanie , pozatym bardziej dostepne niz poldoloty 1.9 ZAMULACZE :)21

i czekam na fotki tego silniczka 1.6D z Gofra

Awatar użytkownika
Wojt@s
Posty: 370
Rejestracja: wt mar 04, 2008 1:40 pm
Lokalizacja: Łódź/Pabianice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Wojt@s » pn gru 14, 2009 9:43 pm

maxers mówimy o tym silniku:
Silnik 1905cm
Oznaczenie fabryczne XUD 9 A
Moc 70KM
Pompa Bosch VE R 272-2

??
Niva 1.9D Ironman 2" Kumho KL-71 29''
Jeep XJ 4.0 HO Rancho 4,5'' 5000HD Duratrack 31''

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » pn gru 14, 2009 10:44 pm

Wojt@s pisze:maxers mówimy o tym silniku:
Silnik 1905cm
Oznaczenie fabryczne XUD 9 A
Moc 70KM
Pompa Bosch VE R 272-2

??
no ten silnik był bez turbinki a ja mam na mysli tego TD czyli
1.9TD PSA DHY (XUD9TE) 1905 90 (66)/4000 196/2250
tu zamieszczam fotki silników polda 1,9D,vw 1,6 i orygialnego jaki był montowany w niewistkach (ten co ma pompe podcisnieniowa na pasek)
http://img15.imageshack.us/g/793948173.jpg/

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » pn gru 14, 2009 10:49 pm

poborcapodatkowy pisze:Czyli 1.9 PSA lepiej? Kurcze szkoda, Fordy tanie :roll:
no najłatwiej idzie je wpakowac ,a co do fordowskich to mulacze sa jedynie tego 1,8TD w wersji z IC bo bez ma 75KM a z 90KM jest mozliwosc podrecania na te 100KM ale niestety sporo tam elektroniki i czujników (pompa równiez juz sterowana elektronicznie)

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Svenson » pn gru 14, 2009 11:13 pm

maxers pisze:tu zamieszczam fotki silników polda 1,9D,vw 1,6 i orygialnego jaki był montowany w niewistkach (ten co ma pompe podcisnieniowa na pasek)
http://img15.imageshack.us/g/793948173.jpg/
Normalnie człowiekowi ślinka cieknie na te klekoty ...

Awatar użytkownika
Wojt@s
Posty: 370
Rejestracja: wt mar 04, 2008 1:40 pm
Lokalizacja: Łódź/Pabianice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Wojt@s » pn gru 14, 2009 11:24 pm

To francuskie 1.9 chyba najbardziej prosta konstrukcja i najmniej plątaniny pod maską, wiadomo że uturbione to będzie przyjemnie gwizdać, jeździłem kiedyś uturbionym berlingo, całkiem przyjemnie i spalanie smieszne bo koło 5-6 litrów or/on 50%/50%. :)21 :)21 Ale jak patrzyłem cenowo to dość drogo.
Niva 1.9D Ironman 2" Kumho KL-71 29''
Jeep XJ 4.0 HO Rancho 4,5'' 5000HD Duratrack 31''

przemo650
 
 
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 17, 2009 9:00 pm
Lokalizacja: okolice Słupska

Re: pytanie o reduktor

Post autor: przemo650 » pn gru 14, 2009 11:25 pm

Svenson pisze:
maxers pisze:tu zamieszczam fotki silników polda 1,9D,vw 1,6 i orygialnego jaki był montowany w niewistkach (ten co ma pompe podcisnieniowa na pasek)
http://img15.imageshack.us/g/793948173.jpg/
Normalnie człowiekowi ślinka cieknie na te klekoty ...

Ejjj ejjj wypraszam sobie ta z silniczkiem z golfa to moja... 8) :wink:

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Svenson » pn gru 14, 2009 11:30 pm

przemo650 pisze:
Svenson pisze:Ejjj ejjj wypraszam sobie ta z silniczkiem z golfa to moja... 8) :wink:
Własnie Przemo może opiszesz jak sie sprawuje , jaka skrzynia , jakie przerobki :D wiecej fot z każdej strony Nivki ( silnika najwiecej )
Prosze :)25

przemo650
 
 
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 17, 2009 9:00 pm
Lokalizacja: okolice Słupska

Re: pytanie o reduktor

Post autor: przemo650 » pn gru 14, 2009 11:34 pm

Spoko jeszcze z dwa tygodnie i bedzie poskładana bo musiałem to przerobić troszku a i przy okazji walczę z rudą.... :)21 :wink:

Awatar użytkownika
Wojt@s
Posty: 370
Rejestracja: wt mar 04, 2008 1:40 pm
Lokalizacja: Łódź/Pabianice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Wojt@s » wt gru 15, 2009 12:39 am

Maxers jak Ci wyszedł silnik plus skrzynia plus osprzęt cały kasowo??

Bo tak przerzuciłem allegro to za 1000zł można kupić poldka w klekocie, wyrzucamy silnik+osprzęt+skrzynia a resztę popychamy za 50zł handlarzom byle mięc z głowy rejestr na siebie. Bo tak patrząc to silniki chodzą od 600zł, a do tego jak się doliczy osprzęt plus skrzynia to troszku przekraczamy budżet a nie mieliśmy okazji nawet tym jechać. Dobrze kalkuluję?
mówimy o wolno-ssącym :)21

Tutaj ładne zdjęcie poglądowe 1.9D:
http://allegro.pl/item850444036_silnik_ ... zynia.html

Może dość dziwnie podchodzę do tematu, ale to co jest oferowane na rynku, to jest ładnie umyte, i w 70% kupujemy na piękne oczy. Jakby nie patrzęć jak mamy silnik w budzie to można sprawdzić wszystko, począwszy od ciśnienia sprężania, ciśnienia obiegu oleju to widać czy się poci na pompie, czy wtryski leją jak powalone, czy przepala olej, jak się zachowuje jak pójdzie w robotę , czy nie wciąga cieczy, żeby nie tracić czasu i nerwów. Co z tego że sprzedawca da gwarancję 14 dni, jak dopiero po 100-300km wyjdzie czy daliśmy D czy nie.
Niva 1.9D Ironman 2" Kumho KL-71 29''
Jeep XJ 4.0 HO Rancho 4,5'' 5000HD Duratrack 31''

2Kółka
 
 
Posty: 1275
Rejestracja: czw sty 17, 2008 3:20 pm
Lokalizacja: WROCŁAW

Re: pytanie o reduktor

Post autor: 2Kółka » wt gru 15, 2009 1:15 am

Jeśli to ten silnik to w fiaciorze się zmieścił, ale nie jestem pewien bo z forda tylko durateki i zeteki rozróżniam :o


Obrazek




Fotka z forum poloneza :wink:

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » wt gru 15, 2009 8:04 am

Wojt@s pisze:Maxers jak Ci wyszedł silnik plus skrzynia plus osprzęt cały kasowo??

.
mne hmm za silnik z osprzetem od w miare uczciwego goscia dałem cos z 700-800zł
za calego polda 600
i za skrzynie 100

http://img46.imageshack.us/g/dsc00021o.jpg/
to moje silniki

Awatar użytkownika
Wojt@s
Posty: 370
Rejestracja: wt mar 04, 2008 1:40 pm
Lokalizacja: Łódź/Pabianice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Wojt@s » wt gru 15, 2009 10:40 am

2Kółka to jest 2.9 EFI V6 - występowało np w scorpio

Maxers no to nie dużo dałeś, a jak się ma całego polda to już swap to bajka, jak postepy z rudą i dziurami po kałaszu??:)
Niva 1.9D Ironman 2" Kumho KL-71 29''
Jeep XJ 4.0 HO Rancho 4,5'' 5000HD Duratrack 31''

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » wt gru 15, 2009 12:56 pm

Wojt@s pisze:2Kółka to jest 2.9 EFI V6 - występowało np w scorpio

Maxers no to nie dużo dałeś, a jak się ma całego polda to już swap to bajka, jak postepy z rudą i dziurami po kałaszu??:)
no nie (kupiłem go od goscia z poddebic ) a całego polda lepiej sie opłaci wziasc niz np chcac zmontowac taki silnik w nivie czyli 1,9D bo za sam silnik dasz z 600-700xł ,podtem policz sobie skrzynie,układ kierwoniczy i inne duperele to i tak o wiele drozej cie wyniesie niz kupno całego poldolota
w moim przypadku jeszcze elektyka sie przyda z polda bo u mnie naprawde makabra zreszta naje...e tych kabli nie wiem po co

Awatar użytkownika
Wojt@s
Posty: 370
Rejestracja: wt mar 04, 2008 1:40 pm
Lokalizacja: Łódź/Pabianice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Wojt@s » wt gru 15, 2009 1:29 pm

Ktoś tam poruszył temat 1.8TD od forda, tam siedzi rotacyjna pompa wtryskowa Lucasa jak mnie pamięć nie myli a ona potrafi zdziałać cuda.

Dobrze ze w poldolocie siedzi najprostszy Bosch też rotacyjny i tyle. Maxers a jak rozwiązałeś temat elektryki?? bo wiadomo że klekotowi nie straszne nurkowanie byle wody nie zaciągnał, chodzi mi gdzie wpakowałeś przekaźniki, sterowniki, wszystkie ustrojstwa?? do kabiny?? Muszę tam kiedyś przykulać się do Ciebie po nowym roku :)21
Niva 1.9D Ironman 2" Kumho KL-71 29''
Jeep XJ 4.0 HO Rancho 4,5'' 5000HD Duratrack 31''

Awatar użytkownika
poborcapodatkowy
Posty: 2324
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem

Re: pytanie o reduktor

Post autor: poborcapodatkowy » wt gru 15, 2009 2:34 pm

Wojt@s pisze:Ktoś tam poruszył temat 1.8TD od forda, tam siedzi rotacyjna pompa wtryskowa Lucasa jak mnie pamięć nie myli a ona potrafi zdziałać cuda.
I już więcej o nim nie wspomnę :)21
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była

Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Marek D. » wt gru 15, 2009 2:54 pm

nie zapomnijcie wziąć sterownika świec żarowych :wink:
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » wt gru 15, 2009 5:46 pm

Wojt@s pisze:. Maxers a jak rozwiązałeś temat elektryki?? bo wiadomo że klekotowi nie straszne nurkowanie byle wody nie zaciągnał, chodzi mi gdzie wpakowałeś przekaźniki, sterowniki, wszystkie ustrojstwa?? do kabiny?? Muszę tam kiedyś przykulać się do Ciebie po nowym roku :)21
ale przeciez moj silnik tez nie jest az tak bardzo skomplikowany przeciez to zwykły TD a nie tam zaden HDi :)21 wiec nie ma tylu czujników :)21

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » wt gru 22, 2009 9:51 pm

no i stało sie (nieszczescie w rodzinie) znajomemu padł reduktor .jakby ktos miał badz wiedzał kto ma w miare rozsadnej cenie to prosze dac znac.pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Marek D. » śr gru 23, 2009 7:45 am

Jak to padł reduktor ?? :o
Żeby to curestwo zakatować to trzeba mieć cochones ze stali i od cholery samozaparcia 8)
dawaj opis - bo gotów jestem postawić orzechy przeciw dolarom, że to pierdoła do ogarnięcia :)21
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » śr gru 23, 2009 12:19 pm

hmm no własnie mnie nic na ten temat nie jest za duzo wiadomo.
Znajomy wczoraj mówił mojemu ojcu ze padł mu reduktor i ze chyba nie da sie uratwoac wiec chce zebym ofiarował mu mojego (na czas puki nie znajdzie) dlatego szukam :)21

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Ivul » śr gru 23, 2009 1:30 pm

A wajcha nie wskoczyła na N-eutral przypadkiem? :)9

Awatar użytkownika
maxers
Posty: 470
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Piotrków tryb

Re: pytanie o reduktor

Post autor: maxers » sob gru 26, 2009 11:34 am

nie wiem ,w ogole jeszcze jej nie ogladałem ,teraz swieta wiec znajomy pojechał do rodzinki a ładzianka stoi zamknieta w garazu(niestye nie zdałzyłem wziac od niego kluczy)

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: pytanie o reduktor

Post autor: Svenson » sob gru 26, 2009 12:23 pm

maxers pisze:nie wiem ,w ogole jeszcze jej nie ogladałem ,teraz swieta wiec znajomy pojechał do rodzinki a ładzianka stoi zamknieta w garazu(niestye nie zdałzyłem wziac od niego kluczy)
Szkoda coś by ci sie napewno przydało :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość