Niva - reduktor, mosty itd.

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: leon zet » wt gru 29, 2009 9:26 pm

Artykuł jak artykuł...
Jak dla mnie lukru za dużo.

wiki_m
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 3:42 pm

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: wiki_m » wt gru 29, 2009 10:20 pm

http://ls1.demotywatory.pl/uploads/1255 ... ik_500.jpg
Nie mogłem się powstrzymać :D
Niva ma same plusy oprócz wyglądu moim zdaniem :D

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Svenson » wt gru 29, 2009 10:23 pm

Żurnaliści piszą bzdety tak naprawdę , zrób jak pisze Ivul i pooglądaj filmiki ze zlotów i inne na YouTube .
Niva wydaje się słaba , ale jak zrobi Patrola czy innego super woza to jest fajnie :)21

bobo1308
 
 
Posty: 232
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 3:34 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: bobo1308 » wt gru 29, 2009 10:24 pm

wiki_m pisze:http://ls1.demotywatory.pl/uploads/1255 ... ik_500.jpg
Nie mogłem się powstrzymać :D
Niva ma same plusy oprócz wyglądu moim zdaniem :D
no i tu się moim zdaniem mylisz. wielkim plusem jest wygląd bo za nivką obracają się ludzie nie mniej niż za wypasionymi brykami

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Svenson » wt gru 29, 2009 10:30 pm


Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Marek D. » wt gru 29, 2009 11:42 pm

E... cudaki - pragnę wam zwrócić uwagę,że przyczyniacie się do drastycznej zwyżki ceny części i wozów uzywanych :wink: :)21
zamieżone przez założyciela wątku cele można osiągnąć WV polo 1,0 na łysych, letnich kapciach :)17
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Ivul » wt gru 29, 2009 11:57 pm

Racja :oops:
VW Polo off road team'u :)2 :)21 :)21

Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Marek D. » śr gru 30, 2009 12:01 am

teraz wiem,, kto mi ostatnio w Bolesławcu szybę pomazał :)11 :wink:
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

Awatar użytkownika
poborcapodatkowy
Posty: 2324
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: poborcapodatkowy » śr gru 30, 2009 12:02 am

wiki_m pisze:
poborcapodatkowy pisze:126p :)20
Nie wiedziałem, że na forum zarejestrowani są 12-latkowie.
Taak, wieczne dzieci :)13
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Ivul » śr gru 30, 2009 12:05 am

Marek D. pisze:teraz wiem,, kto mi ostatnio w Bolesławcu szybę pomazał :)11 :wink:
To nie ja :roll:
A małej czarownicy osmalilem pięty.. :)21

Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Marek D. » śr gru 30, 2009 12:12 am

Ivul pisze:
Marek D. pisze:teraz wiem,, kto mi ostatnio w Bolesławcu szybę pomazał :)11 :wink:
To nie ja :roll:
A małej czarownicy osmalilem pięty.. :)21
:)21
to Jej przekaz, że kiedyś odkopię tą urnę i troszkę jeszce podpiekę, a i o wyrazach uszanowania i zapytania o zdrowie dla Szanownej nie zapomnij:)21
Coś, gdzieś, kiedyś ze Swensonem o zimowych manewrach myśleliście - coś się skliło?
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Ivul » śr gru 30, 2009 12:20 am

Na razie śniegu niet, więc i manewry raczej błotne, trasy jeszcze nie ma, ale jak się coś będzie miało dziać to zadzwonimy do Pana :)2 :)17

wiki_m
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 3:42 pm

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: wiki_m » śr gru 30, 2009 10:16 am

Mam jeszcze 1 pytanie.
Czytałem na wikipedii, że występowały także modele z silnikami peugeota 1.9D. Czy elementy mocowania silnika z niwy i np. 206 są w tych samych miejscach? Czy wiąże to się z dużymi przeróbkami? Czy masa samochodu drastycznie nie wzrośnie?

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Svenson » śr gru 30, 2009 10:17 am

Marek D. pisze:Coś, gdzieś, kiedyś ze Swensonem o zimowych manewrach myśleliście - coś się skliło?
ostatnio śniegu jest tyle co by w niedziele rekreacyjnie się pokręcić . Pan Ivul miał u siebie rozeznać się w terenach i ich dostępnością , ale jak dziwek mu nie bangla to problematyczne się to stało . Na razie razem z Alpigo rozjeżdżamy nasze podwórko i robi sie ciekawie , więc sądzę ze coś się wykluje .
Marku a jak z wypadem południa na " wysokie mazowieckie " :)21

wiki_m
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 3:42 pm

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: wiki_m » śr gru 30, 2009 10:18 am

Mam jeszcze 1 pytanie.
Czytałem na wikipedii, że występowały także modele z silnikami peugeota 1.9D. Czy elementy mocowania silnika z niwy i np. 206 są w tych samych miejscach? Czy wiąże to się z dużymi przeróbkami? Czy masa samochodu drastycznie nie wzrośnie?

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Svenson » śr gru 30, 2009 10:18 am

Marek D. pisze:Coś, gdzieś, kiedyś ze Swensonem o zimowych manewrach myśleliście - coś się skliło?
ostatnio śniegu jest tyle co by w niedziele rekreacyjnie się pokręcić . Pan Ivul miał u siebie rozeznać się w terenach i ich dostępnością , ale jak dziwek mu nie bangla to problematyczne się to stało . Na razie razem z Alpigo rozjeżdżamy nasze podwórko i robi sie ciekawie , więc sądzę ze coś się wykluje .
Marku a jak z wypadem południa na " wysokie mazowieckie " :)21

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Ivul » śr gru 30, 2009 10:33 am

wiki_m pisze:Mam jeszcze 1 pytanie.
Czytałem na wikipedii, że występowały także modele z silnikami peugeota 1.9D. Czy elementy mocowania silnika z niwy i np. 206 są w tych samych miejscach? Czy wiąże to się z dużymi przeróbkami? Czy masa samochodu drastycznie nie wzrośnie?
Wzrośnie ale nie drastycznie, a co do mocowań... Przyjedzie @Marek D. to będę oglądał jak wyglądają mocowania w dieslu :)21

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Svenson » śr gru 30, 2009 10:39 am

wiki_m pisze:Mam jeszcze 1 pytanie.
Czytałem na wikipedii, że występowały także modele z silnikami peugeota 1.9D. Czy elementy mocowania silnika z niwy i np. 206 są w tych samych miejscach? Czy wiąże to się z dużymi przeróbkami? Czy masa samochodu drastycznie nie wzrośnie?
się porobiło :roll:


Oryginał to oryginał , ale swapy Diesla są i nie tylko 1.9 bo i 1.6 oraz 2.1 .
Co chcesz można wsadzić byle z głowa

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Ivul » śr gru 30, 2009 10:41 am

Svenson pisze:
Marek D. pisze:Coś, gdzieś, kiedyś ze Swensonem o zimowych manewrach myśleliście - coś się skliło?
ostatnio śniegu jest tyle co by w niedziele rekreacyjnie się pokręcić . Pan Ivul miał u siebie rozeznać się w terenach i ich dostępnością , ale jak dziwek mu nie bangla to problematyczne się to stało . Na razie razem z Alpigo rozjeżdżamy nasze podwórko i robi sie ciekawie , więc sądzę ze coś się wykluje .
Marku a jak z wypadem południa na " wysokie mazowieckie " :)21
Taki owaki swenson co miał łańcuchy na tą okazję spawać. Trasę zapasową mam, latem klasa light, ale wystarczy 70 cm śniegu i jest hard. A na wysokie też się piszę :)21

wiki_m
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 3:42 pm

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: wiki_m » śr gru 30, 2009 10:43 am

Svenson pisze:
wiki_m pisze:Mam jeszcze 1 pytanie.
Czytałem na wikipedii, że występowały także modele z silnikami peugeota 1.9D. Czy elementy mocowania silnika z niwy i np. 206 są w tych samych miejscach? Czy wiąże to się z dużymi przeróbkami? Czy masa samochodu drastycznie nie wzrośnie?
się porobiło :roll:


Oryginał to oryginał , ale swapy Diesla są i nie tylko 1.9 bo i 1.6 oraz 2.1 .
Co chcesz można wsadzić byle z głowa
Mi chodzi o wersje fabryczne z 1.9D
Nie chodzi mi o przeróbki tylko wyjęcie 1.7i i włożenie 1.9D bez grzebania, spawania itd.

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Ivul » śr gru 30, 2009 10:53 am

Takie rzeczy tylko w erze.
Jak znajdziesz nivę dawcę to bez problemu, wystarczy przełożyć. Mając samego diesla trzeba dorabiać łapy mostu. albo dokupić.

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Svenson » śr gru 30, 2009 10:53 am

Ivul pisze:
Svenson pisze:
Marek D. pisze:Coś, gdzieś, kiedyś ze Swensonem o zimowych manewrach myśleliście - coś się skliło?
ostatnio śniegu jest tyle co by w niedziele rekreacyjnie się pokręcić . Pan Ivul miał u siebie rozeznać się w terenach i ich dostępnością , ale jak dziwek mu nie bangla to problematyczne się to stało . Na razie razem z Alpigo rozjeżdżamy nasze podwórko i robi sie ciekawie , więc sądzę ze coś się wykluje .
Marku a jak z wypadem południa na " wysokie mazowieckie " :)21
Taki owaki swenson co miał łańcuchy na tą okazję spawać. Trasę zapasową mam, latem klasa light, ale wystarczy 70 cm śniegu i jest hard. A na wysokie też się piszę :)21
Pan Svenson już nie potrzebuje łańcuchów wiec nie spawa ( zrobił by sobie kongo w nadkolach )
Natomiast Iwól narazie jeździ na prawym siedzeniu :roll: , mam nadzieje ze jak już zrobi potworka to nam trasę pokarze :)21
wiki_m pisze: Mi chodzi o wersje fabryczne z 1.9D
Nie chodzi mi o przeróbki tylko wyjęcie 1.7i i włożenie 1.9D bez grzebania, spawania itd.
bez grzebania nic nie zrobisz , 1.7i i 1.9D to całkowicie inne konstrukcje

wiki_m
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 3:42 pm

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: wiki_m » śr gru 30, 2009 11:30 am

Jeszcze mam pytanie :D
Czy jednostki 1.7 były tylko na wtrysku czy zdarzały się gaźniki?

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: Svenson » śr gru 30, 2009 11:41 am

wiki_m pisze:Jeszcze mam pytanie :D
Czy jednostki 1.7 były tylko na wtrysku czy zdarzały się gaźniki?
Co mieli , tak wsadzali ( nawet nie pytaj jakie sa mixy bo wyjdzie ze nie ma dwuch takich samych dziwek ) :)21

wiki_m
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 3:42 pm

Re: Niva - reduktor, mosty itd.

Post autor: wiki_m » śr gru 30, 2009 2:40 pm

A czy to prawda że w rosji nówka kosztuje 5000USD?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości