
Pozdro
Moderator: Albert_N
Nie dostaje, jak wyciągniesz półośkę z zerwanego przegubu żeby nie robiła spustoszeń to możesz tak spokojnie jeździć do wymiany. Oczywiście w terenie możliwości żadne z samym tyłem.mrx pisze:Wróciłem do domu na zapiętej blokadzie około 20 km. Czy w takiej sytuacji mocno układ dostaje po nosie?
Mamy jakieś dwa zyliony uwag, wszystkie zapisane w niezliczonych wątkach na forummrx pisze: Chciałbym naprawić usterkę samodzielnie więc może macie jakieś szczególne uwagi wyniesione doświadczeniem?
Cobym trafił w nakrętkę a nie po kciukach jak zwyklerączki do bozi i pilniczek
kiepsko to widzę , a tak w ogóle to przeliczyłeś ile masz wypustów na półosi i przegubie może kupiłeś nie to co trzeba?!?mrx pisze:Właśnie kupiłem dwa dodatkowe. Stwierdziłem, że będzie lepiej jak wyciągnę półoś i ją wbiję do przegubu a nie odwrotnie.
nie ogarniammrx pisze:Właśnie kupiłem dwa dodatkowe. Stwierdziłem, że będzie lepiej jak wyciągnę półoś i ją wbiję do przegubu a nie odwrotnie.
Też się jasno wyraziłem. przegub w imadle + ośka w pionie.fizyki newtonowskiej nie żadnego znaczenia
I to był klucz do sukcesu. Dziękuję! Zrobione.bierzesz młotecek pińćKghmaminimum
A tobie?Svenson pisze:chodzi mi o to czy nie przeszkadzał ci ten dinks![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość