Regeneracja przepustnicy-1,7i

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
igor
Posty: 439
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 11:18 pm
Lokalizacja: Wysoka

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: igor » śr sty 23, 2013 1:50 pm

a umiesz czytać czy tylko pisać? :wink:
Większość moich postów mogła powstać pod wpływem używek zatem wyrażają jedynie moją aktualną opinię.

kamiloskop
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr mar 14, 2012 12:15 pm
Lokalizacja: Bełżyce

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: kamiloskop » śr sty 23, 2013 3:30 pm

Czyli pompa tak ?? bo już zgłupiałem :cry:
Mi się ten wtrysk nie podoba mimo to bo nie wierze ze on puszcza mimo większej wydajności pompy

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: kb-autostyle » śr sty 23, 2013 3:44 pm

nie może od puszczać paliwa bez impulsu - do wymiany jest.

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: Janusz73 » śr sty 23, 2013 9:12 pm

Kamiloskop moze zacznij od wtryskiwacza.Ja też już zgłupiałem o co chodzi z tymi pompami.Niektóre duże hurtownie motoryzacyjne maja w swoich katalogach pompy paliwa do 1.7i o cisnieniu 3 bar,a jeszcze inne hurtownie podają Łada Niva 1.7i-pompa paliwa,cisnienie robocze 3,8 bara.Juz nie wiem o co chodzi.

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: kb-autostyle » śr sty 23, 2013 9:26 pm

Janusz73 pisze:Kamiloskop moze zacznij od wtryskiwacza.Ja też już zgłupiałem o co chodzi z tymi pompami.Niektóre duże hurtownie motoryzacyjne maja w swoich katalogach pompy paliwa do 1.7i o cisnieniu 3 bar,a jeszcze inne hurtownie podają Łada Niva 1.7i-pompa paliwa,cisnienie robocze 3,8 bara.Juz nie wiem o co chodzi.
od wtryskiwacza zacząć i zaworu regulującego ciśneinie !
bo to on odpowiada za utrzymanie właściwego ciśnienia paliwa podawanego do wtryskiwacza.
Pompa pompuje zawsze duzó więcej, a zaworek ma doregulować wszystko.

Nie robi się róznych pomp, wszystkie sa identyczne, boscha, czy to motor 4,0 czy to motor 1,5 , regualcja przez zaworek ciśnienia w rampie.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: Janusz73 » czw sty 24, 2013 5:31 am

Kb-autostyle ja jak kupuje elektryczną pompe paliwa to dla mnie i dla sprzedawcy najważniejszym parametrem jest jej cisnienie robocze.Są układy wtryskowe gdzie pompa pracuje ponizej 1 bara,a są układy wtryskowe w których pompa musi podać 3 bary.Tu pojemność silnika nie gra roli.I na przykład jak weżmiesz pompe od Poloneza GLi gdzie pompa pracuje pod ciśnieniem 0,9 bara do np.BMW gdzie wymagane jest ciśnienie 3 bar to silnik chodził nie będzie.Tak,w układzie wtryskowym regulator cisnienia to bardzo ważna sprawa.I w wielopunkcie regulator może być na listwie z wtryskiwaczami lub przy samej pompie,a w jednopunkcie zazwyczaj jest on w obudowie wtryskiwacza.Tak jak piszesz na miejscu Kamiloskopa zacząłbym od wtryskiwacza i regulatora ciśnienia,ale niech on napisze czy na tej pompie od BMW jezdził dużo wcześniej,czy kłopoty zaczeły się w momencie wymiany pompy.

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: Janusz73 » czw sty 24, 2013 6:41 am

Kamiloskop pisze,ze już po właczeniu zapłonu z wtryskiwacza leci paliwo.Sytuacja wyjatkowa i bardzo niebezpieczna.A,przecież w obwodzie elektrycznym pompy jest przekażnik który powinnien ja wyłączyć momencie zapłon właczony,ciśnienie paliwa w normie,a wał silnika nie obraca się.Może w nim jakas usterka.Wyłączenie tego przekażnika słychać i jednocześnie milknie pompa,w swojej 1.7 ale MPi doskonale to słysze.Ogólnie nieciekawą sprawe ma Kamiloskop.

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: kb-autostyle » czw sty 24, 2013 9:31 am

masz rację, że pompa musi dawać przynajmniej to ciśnienie minimalne, dla prawidłowej pracy wtryskiwaczy, tutaj 1,9-2,1 (czyli 2,1 minimum pompka ma dawać).. a jeśłi daje więcej to zaworek ma za zadania doregulować ciśnienie.

wszystko proste u kamiloskop, powymieniać rozrypane elementy i cieszyć się pracujacym jak zegarek vostok, silnikiem. Już wiadomo co ma nie tak.
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2013 11:07 am przez kb-autostyle, łącznie zmieniany 1 raz.

kamiloskop
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr mar 14, 2012 12:15 pm
Lokalizacja: Bełżyce

Re: Regeneracja przepustnicy-1,7i

Post autor: kamiloskop » czw sty 24, 2013 11:01 am

Witam panowie !!
Przede wszystkim dzięki za zainteresowanie tematem bo to najważniejsze :)2
Wstępnie pościły oringi na wtrysku.Nie miałem w domu idealnych niestety taki akurat i dziś już zakupiłem ale w pracy jestem i nie sprawdziłem.
Wczoraj założyłem takie aby aby i już stanęło wszystko tylko lekko gdzieś jeszcze ciekło ale nie tak jak wczoraj.ok 0,5l przy probie odpalenia :)11
Wymienię oringi i dam znać.
Co do pompki-Czy ona będzie 2 czy 3 barowa ma chodzić i tyle.Zaworek ma wyrównać ciśnienie i tak tez jest.
Założę i sprawdzę czy już normalnie idzie mgiełka czy tez są jakieś inne dziwne zjawiska :)11
Co do regeneracji przepustnicy.
Dwa oringi kupione w sklepie motoryzacyjnym założone lekko na smar zamiast podkładek filcowych załatwiają temat.Wszystko ładnie chodzi nie rozklepane jak wcześniej oraz szczelnie.
Niestety dalej wtrysk podaje mgiełkę już po przekręceniu kluczyka więc do wymiany wtrysk i taki też zakupiłem wraz z przepustnicą
Jak tylko dojdzie w poniedziałek to dam znać :)11 :)11


Wymieniony i niby ok wyjdzie w praniu !
Po za tym przepustnica po otrzymaniu nowych oringów uszczelniona 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość