niva 1,9 D....a może nie??

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » wt mar 20, 2007 7:08 pm

dziczek pisze: Wszędzie ślady krwi
Poprzedni właściciel cos sobie pociął w akcie desperacji :wink:

Awatar użytkownika
dziczek
 
 
Posty: 1136
Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca

Post autor: dziczek » wt mar 20, 2007 7:42 pm

Piotr Karcz pisze:
dziczek pisze: Wszędzie ślady krwi
Poprzedni właściciel cos sobie pociął w akcie desperacji :wink:
nie sobie ,ale komuś. :lol: Myślę,że nawet zabił... :o woził ciało ,a potem je zjadł..... :)24
Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100

Awatar użytkownika
Uzbekko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:37 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Uzbekko » wt mar 20, 2007 8:02 pm

Mysle ze to byla bryka Yoorka Killera :P
Błoto... rowy... las i krowy... 8)

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » czw mar 22, 2007 12:11 am

dziczek pisze:Myślę,że nawet zabił... :o woził ciało ,a potem je zjadł..... :)24
Pewnie sceptyczny był...wobec rosyjskiej myśli technicznej :wink:

Wydaje mi się, że jak ktoś na codzień jeździ zadbanym plaskaczem, to niektóre problemy związane z eksploatacją Nivy moga go wkurzać (trwałość nowych części, różne dziwne stuki, niewielkie wycieki, korozja, itp.)
Ale z dobrych rąk to bym pewnie kupił, z LP nawet za grosze jakoś mnie nie korciło...

Awatar użytkownika
Robal30
 
 
Posty: 290
Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:45 am
Lokalizacja: Lubelszczyzna

Post autor: Robal30 » pt mar 23, 2007 12:20 am

Piotr Karcz planuję Nive ok 97r 1,9D, jezdziles czyms takim pare lat? Jezdzilem juz rozpadajacymi sie autami (Kadett 90r) dziurawy, stary kapec, ale nie dopuszczalem do tego aby cos w nim stukało i mam nadzieję, ze z Niva tez mi sie to uda, bo decyzja juz podjęta :D Czekam na dostawe Ladacznicy....

Awatar użytkownika
Sniper
Posty: 2028
Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
Kontaktowanie:

Post autor: Sniper » pt mar 23, 2007 1:05 pm

petercapri pisze:dajcie sobie buzi i spokoj ;-)
dobra dobra :)
a Ty miałeś już dawno dokończyć odpowiedzi tutaj 8) http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 4&start=75
no chyba że się pogodziłeś z niebalalnością moich argumentów tam - to wtedy ok :)21 :)23
Ręce precz od GENERAŁA!...
Obrazek

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » pt mar 23, 2007 3:51 pm

Robal30 pisze:planuję Nive ok 97r 1,9D, jezdziles czyms takim pare lat?
Jeździłem tylko okazjonalnie, ale w mojej firmie swego czasu było nawet 5 Nivek - służbowych oczywiście, które to po 5-6 latach na bardzo przyjaznych zasadach sprzedano leśniczym.
Tak więc mam trochę informacji z drugiej ręki (od mechaników też, bo wiekszość napraw była robiona na miejscu).
Ale naprawy często były robione po łebkach, a poza tym kto szanuje służbowe samochody :-?
Robal30 pisze: (Kadett 90r) dziurawy, stary
Opis, model i rocznik się zgadza, juz trzeci rok moja ślubna stara się go wykończyć i jak na razie się jakoś trzyma :wink:

Szczęścia przy zakupie i cierpliwości nad instrukcją w cyrylicy życzę :)2

Awatar użytkownika
mql
 
 
Posty: 215
Rejestracja: śr sie 31, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: mql » pt mar 23, 2007 3:58 pm

Na 90% będzie (jeśli w ogóle) instrukcja po niemiecku, włosku lub francusku. U Ruskich toto chyba wcale nie występowało.

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » pt mar 23, 2007 5:20 pm

mql pisze: U Ruskich toto chyba wcale nie występowało.
Występuje, ale jako tajne specjalnego znaczenia, więc sam rozumiesz...

BTW
Jak już wspomniałem ros. myśl techniczną :wink: to pamiętam podziałkę przy aparacie zapłonowym - po zatankowaniu benzyny o większej/mniejszej ilości oktanów można było prosto zmienić wyprzedzenie zapłonu...
I instrukcję ustawiania luzu na zaworach: szczelinomierz 0,08 i 0,10 mm, a w przypadku jego braku na grubość żyletki...

Darek70
 
 
Posty: 130
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 11:57 am
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Darek70 » sob mar 24, 2007 7:53 pm

polecam diesla jak najbardziej mój miał ponad 136tyś pod moim kopytem i chodził a nivka przeżyła
300tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości