sos...potrzebne łożysko

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Janek 44
Posty: 2385
Rejestracja: śr lut 21, 2007 8:43 pm
Lokalizacja: Podlasie.

Post autor: Janek 44 » śr cze 06, 2007 9:29 am

silverstone pisze: Szkłem dupy nie obetrze....
Obetrze, tylko trzeba to robić bardzo delikatnie. :oops:
Tak samo i z tym nacinaniem piasty. Są to stare sprawdzone sposoby z czasów, kiedy kupno nowej graniczyło z cudem.
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » śr cze 06, 2007 9:53 am

wymiana piast to chyba była pierwsza moja robota przy niwce. Chyba najpierw wymianiłem łożyska i nic to nie dało, wiec piasty zminiałem. Jak mi w leśnictwie powiedzieli, nowe piasty też potrafią być "za cieńkie". I coś w tym było, bo sklep w Gdańsku ściągnął mi z dwóch różnych hurtowni (kraków i jakieś inne miasto) i na jedną łożysko weszło dużo łatwiej niż na drugą. Ale obie są juz łaaadnych kilka lat ok.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » pt cze 08, 2007 12:11 am

Piasta o ktorej pisalem, nie ma nawet roku. Zrobila niecale 20tys km. Skoro i tak ma byc do wyrzucenia, nie widze przeciwwskazan aby potraktowac ja jakims przecinakiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość