Problemy z odpaleniem!!!

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » ndz sty 30, 2011 9:23 pm

Teraz to mam problem z odpaleniem :D

Gaźnik zapluł się paliwem i wylał je wszędzie wokół na silnik i kolektory
uwaliłem wczoraj wlew od gazu i nie da się zatankować
dzisiaj przy kręceniu rozrusznikiem coś się uwaliło i już nawet bendiks nie wbija
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: Svenson » ndz sty 30, 2011 10:13 pm

kocureq pisze:Teraz to mam problem z odpaleniem :D

Gaźnik zapluł się paliwem i wylał je wszędzie wokół na silnik i kolektory
uwaliłem wczoraj wlew od gazu i nie da się zatankować
dzisiaj przy kręceniu rozrusznikiem coś się uwaliło i już nawet bendiks nie wbija
1 - pływak i zaworek iglicowy
2 - zamontować nowy zaworek u gazownika
3 - sprawdz kabelek od automatu

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » ndz sty 30, 2011 10:38 pm

jasne, wszystko do zrobienia, tylko tak się pos... na raz że nie ma z czym ruszyć. pewnie się upalił kabelek, ale sam kabelek mi nic nie da, bo nie mam paliwa, żeby odpalić - a do gaźnikowców czy gazola trzeba jakoś podjechać :)
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: bartekbp01 » pn sty 31, 2011 10:27 pm

Za kolegą na lince do gazownika założyć wlew potem za kolegą na lince odpalić i zatankować lpg , potem o własych siłach do elektryfikatora z rozruchem (bo za zimno żeby samemu robić) następnie jezdzić do wiosny na lpg, potem wymontować gaźnik i zmotać go na zestawach naprawczych...itd aż do ścięcia białek w oczkach , następnie zmądrzeć i sprzedać dziade za rozsądną kasę jakiemuś zapaleńcowi :)21
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » pn sty 31, 2011 10:39 pm

bartekbp01 pisze:odpalić i zatankować lpg
Nie ma na czym odpalić, nie ta kolejność :)21
bartekbp01 pisze:zmądrzeć i sprzedać dziade za rozsądną kasę jakiemuś zapaleńcowi :)21
E, do "zmądrzeć" to jeszcze trochę mi trzeba.
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: bartekbp01 » pn sty 31, 2011 10:42 pm

No to delikatnie zmodyfikuj kolejność , a co do zmądrzenia to ja sobie bardzo dobrze z tego zdaję sprawę :)21
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: Svenson » wt lut 01, 2011 1:03 am

nie gadaj bo wychodzi na to, że Ty zmądrzałeś :P

:)21

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » sob lut 19, 2011 12:30 pm

Gaźnik wymieniony na Ładowski, przy okazji panowie gaźnikowcy podmienili dysze i zaworek od pływaka na lepsze. Trzeba też było nowy gaźnik podokręcać tu i tam :)21

Z rozrusznikiem chyba będzie ok, bo po naładowaniu aku bendiks wbija i kręci.

Ale teraz ma kopa :)2


Niestety pozbyłem się przy tym gazu, bo mikser już nie pasuje.
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: Svenson » sob lut 19, 2011 5:27 pm

kocureq pisze:Gaźnik wymieniony na Ładowski, przy okazji panowie gaźnikowcy podmienili dysze i zaworek od pływaka na lepsze. Trzeba też było nowy gaźnik podokręcać tu i tam :)21

Z rozrusznikiem chyba będzie ok, bo po naładowaniu aku bendiks wbija i kręci.

Ale teraz ma kopa :)2


Niestety pozbyłem się przy tym gazu, bo mikser już nie pasuje.
No to czekamy na raporty spalania :)21

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » sob lut 19, 2011 9:14 pm

najpierw muszę koło zmienić z powrotem na nie-zapas :)

zaczęło mi schodzić powietrze. najpierw w tydzień, ostatnio szybciej. wczoraj ok. północy nabiłem pompką nożną do ponad bara, dzisiaj o 8 rano przyjeżdża kumpel z linką a tu flak. A hi lifta pożyczyłem drugiemu kumplowi "na kilka dni" :evil:

Wziąłem żabę zwykłą, zapiąłem o mocowanie rury do progu, podniosłem na maksa, flaka udało się zdjąć. sukces :) Biorę zapas i ... nie wchodzi, bo z powietrzem brakuje ok. 1 cm podniesienia. Złapałem za rury z przodu, podniosłem nivę łapami i mówię kumplowi "zakładaj". Założył :)21
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: bartekbp01 » ndz lut 20, 2011 5:44 pm

kocureq pisze:najpierw muszę koło zmienić z powrotem na nie-zapas :)

zaczęło mi schodzić powietrze. najpierw w tydzień, ostatnio szybciej. wczoraj ok. północy nabiłem pompką nożną do ponad bara, dzisiaj o 8 rano przyjeżdża kumpel z linką a tu flak. A hi lifta pożyczyłem drugiemu kumplowi "na kilka dni" :evil:

Wziąłem żabę zwykłą, zapiąłem o mocowanie rury do progu, podniosłem na maksa, flaka udało się zdjąć. sukces :) Biorę zapas i ... nie wchodzi, bo z powietrzem brakuje ok. 1 cm podniesienia. Złapałem za rury z przodu, podniosłem nivę łapami i mówię kumplowi "zakładaj". Założył :)21
powinniśmy do ciebie mówić pan Mariusz , Mariusz Pudzianowski :lol:
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

szymon milimetr
Posty: 612
Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: szymon milimetr » ndz lut 20, 2011 5:50 pm

kocureq pisze:najpierw muszę koło zmienić z powrotem na nie-zapas :)

zaczęło mi schodzić powietrze. najpierw w tydzień, ostatnio szybciej. wczoraj ok. północy nabiłem pompką nożną do ponad bara, dzisiaj o 8 rano przyjeżdża kumpel z linką a tu flak. A hi lifta pożyczyłem drugiemu kumplowi "na kilka dni" :evil:

Wziąłem żabę zwykłą, zapiąłem o mocowanie rury do progu, podniosłem na maksa, flaka udało się zdjąć. sukces :) Biorę zapas i ... nie wchodzi, bo z powietrzem brakuje ok. 1 cm podniesienia. Złapałem za rury z przodu, podniosłem nivę łapami i mówię kumplowi "zakładaj". Założył :)21
Mozna tak sobie utrudniac :o Mysllem ze to jest łatwiejsze
cale zycie z wariatami

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » ndz lut 20, 2011 6:29 pm

Jak się ma lifta to jest łatwiejsze. Ale kumpel pożyczył "bo tobie i tak się przez weekend nie przyda" (chodziło o poprzedni weekend) - musi jakiś czujnik wymienić w smarcie :lol:

Powiedziałem, żeby dał fotki smarta podniesionego na maksa liftem :)
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

2Kółka
 
 
Posty: 1275
Rejestracja: czw sty 17, 2008 3:20 pm
Lokalizacja: WROCŁAW

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: 2Kółka » ndz lut 20, 2011 8:23 pm

Żabkę pod wahacz, panie, a z tyłu np. pod mocowanie amorka albo most. Jakbyś techniką użytą chciał tył zmienić - nie ma bata :)21

dandan
Posty: 596
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 8:35 pm
Lokalizacja: warm-mazurskie

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: dandan » ndz lut 20, 2011 8:48 pm

Zaba to potezna bron w walce z niva.Tylko wiedziec,jak jej uzyc.Chcesz zmienic kolo z tylu-zaba pod most z odpowiedniej str., z przodu-pod dolny wahacz + ogolnie znane zasady zabezpieczenia wlasnej zdrowotnosci.
Pare ruchow dzwignia i kolo w gorze.

Cos tam z pompami robiles.Niektorzy juz nie pamietaja,ale stara szkola mowi , ze cisnienie tloczenia ustawia sie uszczelkami odpowiedniej grubosci.Zalac plywak mozna bez problemu.
A moze znasz jakiegos fachmajstra starszego goscia,ktory jak nie nivy to pf125p jeszcze robil?
Taki warsztacik kieszeni nie zrujnuje a i podpatrzysz cos tam.
Warto zrobic gruntowny I przeglad.
Niestety,zdobywanie wiedzy kosztuje,ale potem masz satysfakcje.

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » ndz lut 20, 2011 8:54 pm

Wiem, że uszczelkami, ale nie posiadam zaplecza części więc użyłem tych co były przy starej pompie.

Przegląd się nivie należy, na razie robię na zasadzie "co padło to naprawiam", reszty nie tykam - a przydałoby się, bo luzy mam już chyba na wszystkim co może mieć luzy :) ale to tam "na kiedyś" odkładam, jak będzie więcej kasy czy czasu.
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

Awatar użytkownika
LTK
 
 
Posty: 206
Rejestracja: wt cze 02, 2009 5:39 pm
Lokalizacja: Kalisz

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: LTK » śr lut 23, 2011 4:07 pm

Obok mojego miejsca zamieszkania jest taki jeden koleś co robi przy gaźnikach. Po naprawie i regulacji u niego nie poznałem własnej nivki :)9
Russian Panzer Łada Niva....

Awatar użytkownika
poborcapodatkowy
Posty: 2324
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: poborcapodatkowy » śr lut 23, 2011 11:27 pm

Pozazdrościć. Jak jeszcze miałem pb+lpg, nie poznawałem łajzy po każdej wizycie u "specjalisty". Z tym, że zdecydowanie nie były to zmiany na lepsze :)21
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: Svenson » czw lut 24, 2011 12:23 am

LTK pisze:Obok mojego miejsca zamieszkania jest taki jeden koleś co robi przy gaźnikach. Po naprawie i regulacji u niego nie poznałem własnej nivki :)9
miała kopa i paliła 30 na 100 :)21

Awatar użytkownika
poborcapodatkowy
Posty: 2324
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: poborcapodatkowy » czw lut 24, 2011 12:46 am

Moja miała kopa na benzynie, jak pochrzaniłem coś przy składaniu jednego gaźnika z dwóch i benzyna lała się strumykiem :)21
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: Svenson » czw lut 24, 2011 1:00 am

ja raz miałem wyciek , ale to zapodałem pompkę elektryczną i paliwo wypełniło mi puszkę filtra :)21

Awatar użytkownika
LTK
 
 
Posty: 206
Rejestracja: wt cze 02, 2009 5:39 pm
Lokalizacja: Kalisz

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: LTK » czw lut 24, 2011 3:38 pm

Svenson pisze:
LTK pisze:Obok mojego miejsca zamieszkania jest taki jeden koleś co robi przy gaźnikach. Po naprawie i regulacji u niego nie poznałem własnej nivki :)9
miała kopa i paliła 30 na 100 :)21
15 przy kapciach 195 :)21
Russian Panzer Łada Niva....

Awatar użytkownika
Krzysiek-74
Posty: 1853
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: Krzysiek-74 » pt lut 25, 2011 3:43 pm

bartekbp01 pisze: ....(bo za zimno żeby samemu robić)...
Nie przesadzajmy 8) Rok temu podczas zlotu w Bieszczadach ,w NIVIE Trzesika, to dopiero walka z zimnem i instalacja rozrusznika byla :)2 :)21
Wesolo tez bylo :)21

Sorrki za brak polskich liter :wink: . Taki sprzet.

Awatar użytkownika
kocureq
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: kocureq » czw kwie 21, 2011 10:06 pm

Gaźnik wymieniony, wyregulowany - teraz leci 145 km/h :D

Rozrusznik wymieniony, kręci ładnie tylko dziwnie gwiżdże przy tym :)

Został gaz do zrobienia, muszę zmienić mikser.



przy okazji łażenia pod podwoziem znalazłem urwany krótki wahacz od tylnego mostu :)21 odkręciłem coby nie dyndał smutno i łada dalej jeździ :)2
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus :)

Awatar użytkownika
gornek
Posty: 619
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 11:27 am
Lokalizacja: Zakliczyn/nD

Re: Problemy z odpaleniem!!!

Post autor: gornek » pt kwie 22, 2011 4:30 pm

kocureq pisze:Gaźnik wymieniony, wyregulowany - teraz leci 145 km/h :D

Rozrusznik wymieniony, kręci ładnie tylko dziwnie gwiżdże przy tym :)

Został gaz do zrobienia, muszę zmienić mikser.



przy okazji łażenia pod podwoziem znalazłem urwany krótki wahacz od tylnego mostu :)21 odkręciłem coby nie dyndał smutno i łada dalej jeździ :)2
hmm 145 km/h i urwany drążek... witam wśród żywych :)21
Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość