Dobrze ze taki temat powstał to się podepne

Panowie mam taki problem niva jest z silnikiem 1.9 XUD9(citroen,polonez) nie zmieścił mi się silnik z vacum pompa-tą na głowicy więc ją wywaliłem na wałek dałem simmering i zaslepiłem otwór olejowy(powrót bodajże), teraz nie mam podciśnienia to wywalam serwo z pompą i dałem pompe od uaza 469 dwustopniową one prawdopodobnie nie miały serwa(
http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-dwust ... 57662.html ) ok teraz jak wszystko prawie gotowe bam miało hamować a nie hamuje hamulec jest twardy i słabo hamuje- układ podłączony w sposób: prawe koło+lewo-dwa trojaki i od nich na jeszce jeden i na pierwszy stopien do pompy na drugi stopien tył.
I teraz pytanie co zrobić z tymi hamulcami zeby to sprawnie działało???
-Czy wywalic tą pompe dać oryginalną ze serwem tylko teraz serwo mi sie nie za bardzo zmiesci, moze od innego auta? jakiego??? i kombinować coś z vacum tylko co i jak???
-przegladałem internety i natknąłem sie na vacum elektryczne tylko czy to bedzie wydajne i czy moze cały czas pracować?, do tego jakiś akumulator podcisnienia...,
-czy jakoś dorobić mocowanie do tej oryginalnej pompy jakas szajba na wałku głowicy i paskiem na pompe tylko wtedy nie bedzie smarowania i pompke pewnie zatre
-wczesniej mialem taką pompe membranową na szajbke(pierburg) połączoną z silniczkiem 12V- coś takiego
http://www.sklepy24.pl/sklep/samcar_pl/ ... 0-0/269438 tylko to strasznie terkotało i bylo bardziej słychać jak silnik więc to wywaliłem, a moze to tylko ta jedna juz sie wyrobiła i poszukać drugiej i z tym coś kombinować na pasek do głowicy???
- do kolektroa dolotowego jak podepne to raczej to nie bedzie działac...
Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić mi się już pomysły skończyły...