brac czy nie?

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

brac czy nie?

Post autor: chiquito83 » śr maja 14, 2003 6:40 pm

prosze o rade... mam do wziecia niwke za 10 tys. i nie wiem czy to brac czy nie, chodzi mi czy ten samochod w ogole sie nadaje do czegos czy lepiej brac cos innego (nie chodzi mi o ten konkretny woz tylko tak ogolnie)

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » śr maja 14, 2003 6:45 pm

http://www.4x4.rally.com.pl/forum/viewt ... 23cbfe91df

Tu jest powiedziane chyba wszystko.


A osobiscie uwazam ze jesli chcesz ja katowac w ostrym terenie to znajdz cos na ramie. Do lightowej jazdy jest ok i czesci tanie :)21
Pozdrawiam
Kuszman
http://www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » śr maja 14, 2003 6:59 pm

malo... malo ale dzieki :D

do katowania mam juz uaza, niwka by zastapila wysluzonego fiata uno :)

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » śr maja 14, 2003 11:01 pm

bierz, bierz. Tylko zagazować nie zapomnij :-)
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

Awatar użytkownika
PitR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 01, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PitR » czw maja 15, 2003 5:16 am

kup SAMURAJA !!!

:)21
PitR
Disco II td5
"Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi."

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » czw maja 15, 2003 12:17 pm

sam nie wiem... jak ja w to wejde?

Awatar użytkownika
PitR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 01, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PitR » czw maja 15, 2003 1:34 pm

w co wejdziesz ????

jeżeli myślisz, że niva jest duża to ...

:)21 :)21 :)21
PitR
Disco II td5
"Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi."

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » czw maja 15, 2003 1:38 pm

Wejdź i sam się przekonaj...
LR2 - jej
LR3 - jego

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » czw maja 15, 2003 2:26 pm

Niva jest samochodem terenowym!!! Przyjemnosc jazdy zaczyna sie po zjezdzie z asfaltu. Jazda nia na dluzsze trasy, to zadna przyjemnosc - wolno i glosno. Uzywanie jej jako auta typowo osobowego nie ma sensu.
NIVA 1990@boreg

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » czw maja 15, 2003 3:14 pm

Niva w przeciwienstwie do samuraja JEST DUZA. Ja mam 195 cm wzrostu a i na boki maly niejestem,a w nivie jeszcze ciasno mi niebylo nigdy.

Kierowca i pasazer maja full miejsca. Z tylu moze ciasniej ale to normalka.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » czw maja 15, 2003 4:00 pm

no jak na osobowke to nivka jest calkiem fajna :)21

Awatar użytkownika
PitR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 01, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PitR » pt maja 16, 2003 5:33 am

a ja to 160 cm w kapeluszu i w butach na obcasach ...

dlatego mam samiego?

mam bo:

jest to nieprzecietny samochod terenowy!!!
PitR
Disco II td5
"Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi."

Awatar użytkownika
PitR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 01, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PitR » pt maja 16, 2003 5:35 am

o CHOLERA to jest forum lada niva :oops:
PitR
Disco II td5
"Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi."

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » pt maja 16, 2003 6:50 am

Kuszman pisze:Niva w przeciwienstwie do samuraja JEST DUZA.
:evil:
Kuszman pisze:Kierowca i pasazer maja full miejsca.
:)21
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt maja 16, 2003 3:32 pm

ty se za te 10koła kup młotków i niech ojciec ci wybije durne pomysły ze łba :)21 :)21 :)21 :)21
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » pt maja 16, 2003 5:05 pm

to byl jego pomysl :D a teraz ma jeszcze glupszy... kupic honkera :)21

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » pt maja 16, 2003 5:38 pm

OO widze ze koledze tez ojciec samochod qpuje :)21. :wink:

Powiem Ci tyle ze na poczatku chcialem UAZ'a potem GAZ'a, a przez ojca pomykam Niva :)21

Niedaj sie wkrecic w cos na "chwile". Potem bedziesz chcial poszalec w terenie na powaznie a tu doopa bo ramy niemasz :)21

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » pt maja 16, 2003 5:53 pm

ja juz mam uaza... on chce cos dla siebie ale wiem ze i tak wiecej ja bede nim mykal :D

Awatar użytkownika
Walis
  
  
Posty: 206
Rejestracja: wt sty 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Walis » sob maja 17, 2003 10:13 am

Ja katuję NIVKę głównie na asfaltach, dzień w dzień do pracy, szkoła , wakacje itp.
Czasem teren (z weekenda jak szkoły nie mam) :-?

To już prawie 2 rok ....

Mimo że chla ze 13l/100 gazu to i tak na osobówkę bym nie zamienił :)21
WALIS
już nie NIVA'84 ;-(

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw maja 22, 2003 11:20 pm

miałem,jeżdziłem, porażka z napędem na cztery koła,a i z tym miejscem to żeś pokazał kumpel jest twoich rozmiarów i namówiłem go na suze i będzie mnie jeszcze długo po d....... całował do ma czym w teren wyjechać i nietrzeba go ciągać za sobą jak to mam z kumplem któ :)3 ry się upiera przy niewiaście,

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr sie 13, 2003 8:41 pm

Jako osobowo-terenowe Niva jest O.K. ,ale w terenie Suzuka lepsza jest tysiąc razy.Po roku posiadania Nivy kupiłem Sukę 1.3.Wiem co piszę.

Awatar użytkownika
ATON
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
Lokalizacja: Łapanów

Post autor: ATON » śr sie 13, 2003 10:02 pm

Babcia :)6 To już dowaliłeś z tym 1000X lepszą suką w terenie :)6 . W terenie to te auta są akurat porównywalne, a nawet bym powiedzial że ciut lepsza jest Ładzianka bo ma spirale w zawiasie i lepiej wybiera nierówności i koło tak łatwo nie traci kontaktu z podłożem.( sam to sprawdziłem w terenie).( oczywiście nie mówie o wyliftowanych suczych potworach, ale i tak są sytuacje gdzie je to gubi np. trawers :)2 ) Jeśli zaś chodzi o awaryjnośc to fakt ze zwłaszcza leciwe egzemplarze niviast ustępują sukom. :wink:
Sprawa ramy- Nie wiem czemu pokutuje mit że w teren to tylko rama , bo sztywna. Jest to największa bzdura jaką słyszałem. Nikt mi nie wmówi że płaska konstrukcja jaką jest w sumie ,w porównaniu z karoserią rama, jest sztywniejsza o konstrukcji przestrzennej jaką jest karoseria samonośna. Są to prawa fizyki i mitami ich nie zmienimy :)6 . Inna sprawa to wykonanie tej karoserii, tu czasami można mieć cos do zarzucenia. A tak na marginesie to w mojej Ładziance drzwi a nawet tylna klapa otwierają ( i zamykają :lol: ) sie nawet przy nadzikszych wykrzyżach.
Prawdziwa zaletą ramy jest to że moze być ona poddawana naprężeniom skrętnym bezkarnie wiele razy bo się właśnie im poddaje. I tu jest jej zaleta zwłaszcza w leciwych egzeplarzach samochodów terenowych.
ZA PRAWDE WAM POWIADAM WAM....... :wink: houk
ATON
PS; Tak na codzień to wolał bym jeździć Ładzianką niż suka, bo to i miejsca więcej, i bagażnik jaki taki, zawias przyjaźniejszy kręgosłupowi a i w zakętach pewniejsza. A ostatnio na autostradzie jechałem 140 km/h i to na ciut większych kolach więc licznik niewiele kłamal :)2 ( ale nie pytajcie mnie ile wtedy paliła :o )
Nivką też można

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr sie 13, 2003 10:45 pm

Drogi Kolego ! jestem pełen szacunku dla Twych terenowych dokonań (Kozackie Wertepy itd.),ale zdania nie zmienię.To fakt.Moja Suka posiadała koła 31x10.5x15,blokadę tylnego mostu,duży lift,bardzo mocny motor itd.Prześwit dużo większy od ładowskiego.Nie był to oryginał.W terenie była dużo szybsza i mocniejsza od Nivy,a zwłaszcza mniej awaryjna.Czytaj-delikatna.Porównanie mej byłej Suki do Nivy to wielka pomyłka.O ile pamiętam to przecież widziałeś zdjęcia Suki i Nivy.Video taśmy również udostępnię.Bardzo miło wspominam Ładę ,ale staram się być obiektywny w swych osądach.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sie 13, 2003 11:01 pm

BABCIA I pisze:Porównanie mej byłej Suki do Nivy to wielka pomyłka.
fakt...babciowa niva to sie tylko do wyswietlania filmów telewizorem nadawała...a suką jezdził i tyle nie gadał :)21
co w prostej lini dowodzi ze suka jednak była 1000x lepsza
:)21
#noichuj

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr sie 13, 2003 11:05 pm

Wykład o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia :lol: :lol: a decyzję i tak podejmiesz sam :)6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość