W tej cenie to jeśli jest oryginalna to sprawdź jak każdy inny samochód, no mniej więcej ...
Jeśli coś ma innego np. koła to już gorzej, np. mogą obcerać ale tylko w terenie i przy dużych wykrzyżach, mogą przeciążać półosie, mogą robić jeszcze 100 innych rzeczy o których wie tylko właściciel
Poza tym poniżej 10 tys. to nie wiele jest do sprawdzania
Napewno spodziewaj się że: (i skreślaj sobie z listy)
- rdzewieje (tylko gdzie)
- cieknie (most, dyfer, skrzynia, reduktor)
- ma luzy
- kiepsko hamuje
- problemy z elektryką (zapal światła i popatrz na wskaźniki np. temp. silnika i paliwo czy skoczą w prawo)
- zgrzytają synchronizatory w skrzyni, wyskakują biegi
- wycieki w silniku, stukanie rozrządu
- przy 80,90 silne drgania budy (niewycentrowana skrzynia i reduktor)
- obrywa się przedni dyfer (przypadłość tylko łady), wyjąć koło wziąć szmatę i dwoma rękami poruszać za widoczny przegub. dyfer nie powinien drgać na mocowaniu ...
- skręć koła w jedną i w drugą, rusz i posłuchaj czy nie słychać przegubów
- sprawdź czy sprzęgło się ślizga
He jeszcze ze 100 rzeczy
Kup moją, mechanikę ma OK, trzeba tylko zrobić kapitalkę blacharki ... wyjdzie grubo poniżej 10 tys i na raty

(info na mojej stronie)