JAK SKUTECZNIE USZCZELNIĆ MOSTY i SKRZYNIE !!! HELP !!!

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

jery1973
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:54 am
Lokalizacja: Żyrardów, Mazowieckie

JAK SKUTECZNIE USZCZELNIĆ MOSTY i SKRZYNIE !!! HELP !!!

Post autor: jery1973 » pt kwie 28, 2006 10:16 am

witam :)
Mam problem jak widać odwieczny w ładzie czyli szczelność tylnego mostu, reduktora i skrzyni biegów.
Co możecie mi poradzić :cry: ?? Łada 30 000km- salon.
1. Jaki olej.
2. Jakiej firmy simeringi.
3. Co można poprawić.
Potrzebuje szybkiej pomocy, bo muszę nią jeżdzić codziennie :D .
Pozdrawiam Robert
JEEP RUMUN - Aro 243 2,5TDi 2004r.
ŁADA NIVA 2004r. 1,7i + Gaz
"Nie pogrzebiesz nie pojedziesz"

Awatar użytkownika
RadekR
 
 
Posty: 181
Rejestracja: sob sie 20, 2005 2:26 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: RadekR » pt kwie 28, 2006 8:01 pm

Fabryczny rozmiar uszcelniaczy w reduktorze i na wałku atakującym w mostach to 35,8x68x10 z odrzutnikiem prawoskrętnym ale w/g mnie te orginalne są do bani.
Ja założyłem simering 35x68x10 AO (AO czyli 2-wargowy bez odrzutnika) firmy ERIKS i zapomniałem o problemie - dostaniesz je w każdym poważnym sklepie z łożyskami i uszczelniaczami ( Mało prawdopodobne żebyś je dostał w sklepach mot. Mogą być również firm Yej). Firm Inco, Simbo (a nie daj Boże) MG nie polecam bo to prawie takie samo g... jak ruskie.
A co do oleju to tak jak przewidziała fabryka.

Oczywiści e nawet najlepszy simer nie będzie dawał rady jeśli masz zoraną powierzchnie na której on pracuje.
TEAM POMORZE 4x4
TLC KZJ 73

jery1973
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:54 am
Lokalizacja: Żyrardów, Mazowieckie

Post autor: jery1973 » sob kwie 29, 2006 8:28 am

obecnie mam olej castrol 80/90 jest on zalany na przeglądzie i zastanawiam się nad zastosowaniem oleju przekładniowego od samochodów ciężarowych w tym celu wybieram się do mechaników pracujących w Żyrardowskim PKS. Zobacze co mi poradzą na temat oleju a za wskazówki na temat simeringów serdeczne dzięki bo mi już ręce opadły do kostek (przebieg 30 000km fabryczny!).
Pozdrawiam Robert :)
JEEP RUMUN - Aro 243 2,5TDi 2004r.
ŁADA NIVA 2004r. 1,7i + Gaz
"Nie pogrzebiesz nie pojedziesz"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości