REGULACJA ZAWORÓW W NIVIE 1.7

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

REGULACJA ZAWORÓW W NIVIE 1.7

Post autor: Gorbi » sob lis 11, 2006 6:08 pm

pogielo mi zawory bo lancuch pekl wiec teraz nie mam pojecia jak wyregulowac luzy i jakie wartosci powinny tam bym
na 1 cylindrze mi znaki sie nie zgrywaja a na 4 pasuja ??? od 4 sie zaczyna ?? moze ktos to przerabial......
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob lis 11, 2006 9:37 pm

czekaj czekaj - powoli
co to znaczy ze na 1 cylindrze ci sie znaki nie zgrywaja - znaki sa tylko na kole pasowym i kole rozrzadu a 1 cylinder powinien miec wtedy zaplon

luzy:
zawory wydechowe - 0,20
zawory ssace - 0,15

zawory pogiete oczywiscie wymieniles i sprawdziles prowadnice zaworowe :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

janek4411
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: sob sie 20, 2005 4:22 pm

Post autor: janek4411 » ndz lis 12, 2006 10:38 am

To zaczynaj od czwartego z zachowaniem dalszej kolejności. To nie przeszkadza.
Myślenie nie boli!

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » ndz lis 12, 2006 11:44 am

nom sprawdzilem i odrazu uszczelniacze powymienialem......
no ale to jak zaczynac regulacje od 4 pozniej 321 czy 4231 ? a znaki na rozrzadzie jak probowalem zaczac regulacje na 1 to zdawalo mi sie ze kapnalem sie o 180 *( zlozylem na wydechu ) no ale odpalila ... wiec chyba dobze
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lis 12, 2006 12:02 pm

sory pomylilem sie - zaplony sa - 4,2,1,3

polozenie walu korbowego w stopniach i zaplon na kolejnym cylindrze oraz poszczegolne zawory do regulacji napisalem ci ponizej:
0 - zaplon na 4 cylindrze - zawor 8 i 6
180 - zaplon na 2 cylindrze - zawor 4 i 7
360 - zaplon na 1 cylindrze - zawor 1 i 3
540 - zaplon na 3 cylindrze - zawor 5 i 2
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » ndz lis 12, 2006 6:19 pm

hmm Bart powedz mi jeszcze jedno luz miezymy miedzy zaworem a dzwigienka czy dzwigienka a walkiem rozrzadu ;]... bo juz zglupieje z ta ladacznica.
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lis 12, 2006 6:24 pm

Miedzy walkiem a dzwigienka.

Powodzenia :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » ndz lis 12, 2006 6:27 pm

normalnie piwo ci wisze ... Dzieki kolego;] ps . ladne masz fotki w galeri
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lis 12, 2006 6:29 pm

a dziekuje - staram sie :)21 chos nie wszystkie auta z warsztatu wychodza blysk - ale jezdza bdb :)2
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości