akumulator żelowy

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
mentor187
 
 
Posty: 287
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 6:25 pm
Lokalizacja: olsztyn

akumulator żelowy

Post autor: mentor187 » sob sty 27, 2007 1:45 am

akumulator żelowy? co na ten temat myslicie drodzy uzytkownicy ?? czy warto??

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob sty 27, 2007 7:05 am

a w jakim celu - bo jesli tylko po to zeby go tam wlozyc to nie warto :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Rycio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: czw lut 09, 2006 11:32 am

Post autor: Rycio » sob sty 27, 2007 8:08 pm

warto jesli duzo jezdzisz po wybojach napewno trwalszy niz zwykly obslugowy niewychlaptuje mu sie z cel woda co za tym idzie nie trzeba kontrolowac zreszta teraz wiekszosc aku jest juz bezobslugowa choc nie koniecznie zelowa

Awatar użytkownika
Sniper
Posty: 2028
Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
Kontaktowanie:

Post autor: Sniper » śr sty 31, 2007 1:41 pm

większość jest bezobsługowa to fakt dlatego nie warto - szkoda kasy na taki akumulator do nivki - lepiej ją wsadzić w oponki albo dobre amorki :)2
albo w akumulator standartowy ale 72A/h gdzie 1 A · h = 3600 C :wink: :)21
Ręce precz od GENERAŁA!...
Obrazek

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr sty 31, 2007 1:53 pm

na allegro masz troche zelowych akumlatorow np yuasa albo dynasty
ceny ok 200 zl a sprawdzone juz w niejednym aucie . ( zwlaszcza yuasa , widzialem sa po 169 zl uzywki )
na optime a zwlaszcza exida szkoda kasy

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr sty 31, 2007 5:59 pm

no tak tyle ze te akumulatory o ktorych mowisz maja zupelnie inne przeznaczenie poniewaz to sa akumulatory stosowane najczesciej do napedu wozków widlowych i innych silnikow elektrycznych dlatego posiadaja z reguly duza pojemnosc a maly prad rozruchy. Stad z reguly takie baterie laczy sie w ogniwa :wink: Łade odpala ale z wyciagarka to nie radze eksperymentowac :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr sty 31, 2007 8:59 pm

eee wlasnie najsmieszniejsze jest to ze one robia.
Mam yase od dwoch lat. auto odpalanane zadko , jak juz jezdzi to jest katowane , uzywana winda itp. absolutnie nigdy nie zdarzylo sie zeby chocby zacykal. nie tylko ja je uzywam , misiul ma w kozie i inni tez.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr sty 31, 2007 10:17 pm

no to ciekawostka :)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » czw lut 01, 2007 12:51 am

A mi sie zawsze wydawalo, ze zelnik szczegolnie nadaje sie do terenowki, bo jest odporny na wstrzasy i niskie temperatury.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lut 01, 2007 8:46 am

bo tak jest - ale sa rozne akumulatory zelowe i wiekszosc z nich niestety nie nadaje sie do terenowki. Drako mowi ze te o ktorych pisal robia, natomiast ja swego czasu dzwinilem nawet do fabryki w Bielsku ktora produkuje takie akumulatory i kilku ludzi mi zgodnie powiedzialo ze te akumulatory nie nadaja sie do katowania wysokim pradem bo szybko sie je zameczy :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

icelander
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 5:49 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

żółta opti

Post autor: icelander » pt maja 11, 2007 10:52 am

ja mam u siebie żółtą optimę. największy problem w tym że klemy do lebiodki wychodzą do tyłu i trzeba to b dobrze zaizolować i zrobić takie śmieszne śruby M10 z bardzo płaskim łbem 19 mm.
Ogólnie polecam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość