obrotomierz

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

radek_michalski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: teraz Pruszków a dawniej Legionowo
Kontaktowanie:

obrotomierz

Post autor: radek_michalski » śr lut 04, 2004 8:56 am

Może ktoś będzie wiedział o co chodzi. POostaram sięjasno opisać sytuację.

Nivka sobie jezdziła i prawie wszystko było OK. Kiedyś powoili zaczoł jednak wariorać obrotomierz. Po drodzez był przegląd i wymiana kabli WN, świec itd. Spalanie poszło w górę, ale uspokoił sie obrotomierz.
Wczoraj wściekłem się w końcu na spalanie i założyłem pożądne przewodyt WN(silikonowe??) i problem obrotomierza powrócił, ale zato jakby silnik chodzi równiej i jest minimalnie żwawszy(ale może to autosugestia). Co do spalania to tródno narazie coś powiedzieć, będę wiedział za tydzień.

Dla ułatwienia to nivka 1.7 z monowtryskiem.
Gdzie szukać powodów wariowania obrotomierza ???
ex łada niva 1.7 1998

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » czw lut 05, 2004 11:30 pm

Cześć,

sprawdź kondensator i połączenia na cewce. Tak miałem w 1.6 +problemy z pracą silnika.

POzdr.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

radek_michalski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: teraz Pruszków a dawniej Legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: radek_michalski » pt lut 06, 2004 10:25 am

tyle że silik chodzi idealnie.

i jeszcze jedo pytanie - kolejność podłączenia przewodów WN do tego czegoś co zastępuje aparat zapłanowy

Teraz mam 4123
Zaminiełem 1 z 4 i nie maiło to słuchopwo wpływu na pracę silnika
Wieć jak one powinny być podpięte ???

no i czy ktoś wie gdzie może być u mnie cewka ???
Z tego paskudzwtwa są tylo 4 przewody WN i dochodzę dwie wiązki cienkich przewodów związanych z instalacją wtrysku
ex łada niva 1.7 1998

gaz67b
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: bochnia

Post autor: gaz67b » sob lut 07, 2004 4:17 pm

to co zastępuje aparat zaplonowy to są właśnie cewki,(po jednej na cylinder).Jeżeli je sobie wyczyścisz to zobaczysz na nich cyfry 1,2,3,4, które będą odpowiadać kolejności zapłonu.U mnie też kiedyś wariował obrotomierz,a przyczyną była zaśniedziała wtyczka przy tablicy rozdzielczej.

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » sob lut 07, 2004 4:48 pm

Witam
Przyczyna lezy napewno w układzie zapłonowym j.w. w ładzie majczęściej siada moduł mocy (zaplonowy) ewentualnie wystarczy przejzeć polączenia wtyczek i poprawność masy sterownika i jnnych podzespołów.
Miłej zabawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość