Strona 1 z 1

obrotomierz

: śr lut 04, 2004 8:56 am
autor: radek_michalski
Może ktoś będzie wiedział o co chodzi. POostaram sięjasno opisać sytuację.

Nivka sobie jezdziła i prawie wszystko było OK. Kiedyś powoili zaczoł jednak wariorać obrotomierz. Po drodzez był przegląd i wymiana kabli WN, świec itd. Spalanie poszło w górę, ale uspokoił sie obrotomierz.
Wczoraj wściekłem się w końcu na spalanie i założyłem pożądne przewodyt WN(silikonowe??) i problem obrotomierza powrócił, ale zato jakby silnik chodzi równiej i jest minimalnie żwawszy(ale może to autosugestia). Co do spalania to tródno narazie coś powiedzieć, będę wiedział za tydzień.

Dla ułatwienia to nivka 1.7 z monowtryskiem.
Gdzie szukać powodów wariowania obrotomierza ???

: czw lut 05, 2004 11:30 pm
autor: jarcion
Cześć,

sprawdź kondensator i połączenia na cewce. Tak miałem w 1.6 +problemy z pracą silnika.

POzdr.

: pt lut 06, 2004 10:25 am
autor: radek_michalski
tyle że silik chodzi idealnie.

i jeszcze jedo pytanie - kolejność podłączenia przewodów WN do tego czegoś co zastępuje aparat zapłanowy

Teraz mam 4123
Zaminiełem 1 z 4 i nie maiło to słuchopwo wpływu na pracę silnika
Wieć jak one powinny być podpięte ???

no i czy ktoś wie gdzie może być u mnie cewka ???
Z tego paskudzwtwa są tylo 4 przewody WN i dochodzę dwie wiązki cienkich przewodów związanych z instalacją wtrysku

: sob lut 07, 2004 4:17 pm
autor: gaz67b
to co zastępuje aparat zaplonowy to są właśnie cewki,(po jednej na cylinder).Jeżeli je sobie wyczyścisz to zobaczysz na nich cyfry 1,2,3,4, które będą odpowiadać kolejności zapłonu.U mnie też kiedyś wariował obrotomierz,a przyczyną była zaśniedziała wtyczka przy tablicy rozdzielczej.

: sob lut 07, 2004 4:48 pm
autor: Lechtak
Witam
Przyczyna lezy napewno w układzie zapłonowym j.w. w ładzie majczęściej siada moduł mocy (zaplonowy) ewentualnie wystarczy przejzeć polączenia wtyczek i poprawność masy sterownika i jnnych podzespołów.
Miłej zabawy.