Mam Nive
Moderator: Albert_N
Mam Nive
hej witam.
mam nivke a chce pobawic sie w offradzie. takie marzenie:D
nie wiem kompletnie jakie przrobki zrobic w nivce zeby jakos tak miło smigała, jest to niva 1,7 2004r. zagazowana(taniej na asfalcie)
dodam jeszcze za jako auto tylko na polowania wymagalo juz wymiany cewki i elementow wtrysku bosha, moduł i jakies tam regulacje gazu.
czy to auto w ogolu nadaje sie na offroad? niestety innego miec nie bede.
wiec jak mozecie to prosze o pomoc. z jakimi kosztami musze sie liczyc zeby zaczac przygode offroadu?
mam nivke a chce pobawic sie w offradzie. takie marzenie:D
nie wiem kompletnie jakie przrobki zrobic w nivce zeby jakos tak miło smigała, jest to niva 1,7 2004r. zagazowana(taniej na asfalcie)
dodam jeszcze za jako auto tylko na polowania wymagalo juz wymiany cewki i elementow wtrysku bosha, moduł i jakies tam regulacje gazu.
czy to auto w ogolu nadaje sie na offroad? niestety innego miec nie bede.
wiec jak mozecie to prosze o pomoc. z jakimi kosztami musze sie liczyc zeby zaczac przygode offroadu?
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: Mam Nive
Witamy SerdecznieCoglet pisze:hej witam.
mam nivke a chce pobawic sie w offradzie. takie marzenie:D
nie wiem kompletnie jakie przrobki zrobic w nivce zeby jakos tak miło smigała, jest to niva 1,7 2004r. zagazowana(taniej na asfalcie)
dodam jeszcze za jako auto tylko na polowania wymagalo juz wymiany cewki i elementow wtrysku bosha, moduł i jakies tam regulacje gazu.
czy to auto w ogolu nadaje sie na offroad? niestety innego miec nie bede.
wiec jak mozecie to prosze o pomoc. z jakimi kosztami musze sie liczyc zeby zaczac przygode offroadu?

Generalnie, aby rozpocząć przygodę z offroadem, pobawić się w terenie, wbrew pozorom wcale nie musisz robić, Bóg wie jakich przeroóbek

Najważniejsza sprawa, to odpowiednie opony i zdrowy rozsądek

Niva, wbrew różnym,pojawiającym się opiniom, daje bardzo dobrze radę w terenie, nawet w seryjnej specyfikacji

Interesuje mnie powód, dlaczego musiałeś zmieniać elementy wtrysku?
Monowtrysk, jak sądzę po roczniku?
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
cześć sebaskasebaska pisze:Przyjedź na zlot. Paru rasowych upalaczy będzie.
Ja to mogę najwyżej pouczyć jak dać sobie radę z ruską milicją i to bez łapówek
pzdr
\Sebi
to normalnie jakiś magik jesteś

Coglet witaj na forum a co do jazdy to się nie przejmuj poprostu jeżdzij az do bólu a na samym początku zalecałbym dobre oswojenie z samochodem(gabaryty itp.) i delikatną jazde

JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI
CHREATIW TECHNOLOŻI

- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
ja to myślę, że jazdy w terenie można nauczyć się samemu jeżdżąc po różnych wertepach, jak kilka razy nie zabiedujesz to nie pojmiesz ani tematu, ani samochodu jakim by nie był, i nie słuchaj rad "starych wyjadaczy" twierdących, że zamontowanie tego czy owego uczyni samochód zdolnym do wszystkiego, bo zawsze znajdzie się coś czego nie pokonasz, no ale potrzeba matką wynalazku więc kombinuj może i inni skorzystają kiedyś z twoich doświadczeń. POWODZENIA!!!
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Święte słowa. W terenie, najważniejszym czynnikiem jest rozum. Zdrowy rozsądek. Zawsze i każdemu to powtarzam, od wielu lat. Dokładnie jak piszesz watażkawatażka pisze:ja to myślę, że jazdy w terenie można nauczyć się samemu jeżdżąc po różnych wertepach, jak kilka razy nie zabiedujesz to nie pojmiesz ani tematu, ani samochodu jakim by nie był, i nie słuchaj rad "starych wyjadaczy" twierdących, że zamontowanie tego czy owego uczyni samochód zdolnym do wszystkiego, bo zawsze znajdzie się coś czego nie pokonasz, no ale potrzeba matką wynalazku więc kombinuj może i inni skorzystają kiedyś z twoich doświadczeń. POWODZENIA!!!


Witaj!
Mozna się niwką dobrze w terenie bawić, tylko ze względu na brak ramy ze skakaniem nie przesadzaj
W terenie oryginalne rosyjskie oponki są całkiem OK. Zmienić zawsze zdążysz. Szkoła- tak jak piszą koledzy- jedź w teren! Od lekcji 4
, jak już będzie Cię coraz głębsze błotko kusić, umów się z kimś, kto w razie wtopy Cię wyciągnie. Miłej zabawy 
Mozna się niwką dobrze w terenie bawić, tylko ze względu na brak ramy ze skakaniem nie przesadzaj



W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
To zasugeruj tacie, że może się wyrwać z domu, na koniec maja.Coglet pisze:no wiec mieszkam w prusicahc kolo legnicy przy trasie jawor złotoryja.
no narazie to ja na zlot nie zabardzo bo prawka jeszcze nie mam:P
a autem jezdzil tato i go niezle pomęczyl.

Ty byś miał radochę, Tato też wiatr we włosy

sebaska-zdjęcia z wypraw

- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Marek D. pisze:niwa w teren?
a co z napędami bo słyszałęm ze sa słąbe i po zapięciu reduktora i pełnym skręcie na asfalcie można je zmielić![]()
ad teza - jak każde 4x4 z zapiętą blokadą między osiową![]()
wiem jakie jest dzialanie blokad, chodzi mi o trwałosc elementów![]()
[/list]
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
Jak zapniesz sam reduktor to się nic nie stanie. Niva ma międzyosiowy dyfer. Jak zablokujesz to coś napewno klęknie. Ale to jak w każdym 4x4 ze bez dyfra między osiami.skorek pisze:niwa w teren?
![]()
a co z napędami bo słyszałęm ze sa słąbe i po zapięciu reduktora i pełnym skręcie na asfalcie można je zmielić
GU4
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
jak można pytać czy niva nadaje sie w teren .....a do czego ma służyć??? do lansowania sie pod dyskoteką to ona istotnie sie nie nadaje ale w terenie robi robotę
no chyba ze wpadnie w ręce rzeźnika dla którego jazda w terenie ogranicza się do zakatowania sprzętu przy pomocy własnej głupoty

no chyba ze wpadnie w ręce rzeźnika dla którego jazda w terenie ogranicza się do zakatowania sprzętu przy pomocy własnej głupoty



JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI
CHREATIW TECHNOLOŻI

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości