Strona 1 z 1

Nie równo pracuje

: śr sty 09, 2008 5:36 pm
autor: marceli
Mam pytanko moz e ktoś wie co moze byc przyczyna ze moja nivka chodzi nie równo na gazie obroty jej skacza z 1000 do 1200 i tak na okrągło cały czas.

: śr sty 09, 2008 5:37 pm
autor: Mroczny
a w jakim jest kolorze?

: śr sty 09, 2008 5:46 pm
autor: marceli
jaka róznica jakiego jesst koloru

: śr sty 09, 2008 5:47 pm
autor: Mroczny
uuu panie
spora
bo może przy okazji podasz jaki silnik
i z jakiego roku
czy z gazem
i czy na gazie pływa

: śr sty 09, 2008 6:06 pm
autor: bartekbp01
Mroczny pisze:...
i czy na gazie pływa
czy brodzi...?? :lol:

: śr sty 09, 2008 7:07 pm
autor: silverstone
Nivy w kolorze czerwonym jako auta produkowane w kraju który miał czerwoną flagę były robione najstaranniej i sie nie psuły. Wiem, bo moja była fabrycznie czerwona póki jakiś matoł nie przemalował na niebiesko :)21 :)21 :)21

: śr sty 09, 2008 7:42 pm
autor: Sniper
heh... moja fabrycznie tez była czerwona :)

później była biała a następnie srebrna - ale i tak w końcu została na powrót czerwona - tyle że już w sumie nie czerwona bo niektóre elementy w tym kolorze już nie pozostały - itd. itp itd. itp. :)21 :lol: :)23

: czw sty 10, 2008 12:50 am
autor: watażka
panowie!!! widać, że nowy kolega potrzebuje pomocy.
nie wiem czy moje doświadczenia są wystarczające i czy powinienem to powiazywać ale, jak gdzie indziej wspominalem jeździłem na trzech cylindrach i obrotomierz w tym czasie też mi pokazywał różne cuda mimo że nie słyszałem różnicy w pracy silnika??? - może sprawdź czy silnik pracuje na cztery baniaki

: czw sty 10, 2008 1:03 am
autor: silverstone
Chetnie koledze pomożemy, na ile potrafimy, ale niech napisze to co Mroczny wymienił.
Jakbyś zadwonił do weterynarza i powiedział "moje zwierze ma sraczkę" to równie dobrze może być to chomik co sie marchewki obżarł, albo pyton, co sie chomików obżarł. Objawy takie same, ale leczenie odmienne :)23

: czw sty 10, 2008 1:09 am
autor: watażka
no ale wiemy, że to pyton tylko sprawa w tym czy oliwkowo-zielony, czy zielono-oliwkowy

: czw sty 10, 2008 1:15 am
autor: silverstone
no ale nic nie wiemy... gaźnik, wtrysk, gaz...jaki...jaki....komputer cy cuś...

: czw sty 10, 2008 1:21 am
autor: watażka
jasna, jasne tylko mówię, że nie mogę zasnąć

: czw sty 10, 2008 2:34 am
autor: Sniper
Pyton :)21 !! dobre :)20

Nocne pogawędki o pytonach :)20 :)20 :)20

Ale fakt faktem że cholera wie co on tam może mieć - może stado Murzynów zamiast silnika :D

tak jak w tym w dowcipie co to pod maską w nivie było 5 Murzynów i tylko jeden z nich uśmiechnięty - bo robił za wsteczny :lol:

Też nie śpie :)21

: czw sty 10, 2008 1:50 pm
autor: marceli
Nivke mam w gazie instalcja nowa załozona jakieś 3 miechy temu.Autko jest z roku 90 i skaczą jej obroty nie wiem co mam z tym zrobić prosze o pomoc

: czw sty 10, 2008 1:52 pm
autor: Sniper
A wymieniałeś już w niej tzw. elektromagnetyczną dysze wolnych obrotów w gażniku??

: czw sty 10, 2008 2:05 pm
autor: marceli
i oczywiscie gaźnik moze to gaxnik felerny

: czw sty 10, 2008 2:05 pm
autor: marceli
no nie wymieniałem pomoże to coś

: czw sty 10, 2008 2:15 pm
autor: Sniper
Sprawdź czy na rozgrzanym silniku po przełączeniu na benzynę objawy nierównej pracy silnika na wolnych występują ciągle takie same.

: czw sty 10, 2008 3:37 pm
autor: marceli
na rozgrzanym silniku podobnie obroty skaczą nie zaleznie czy na benzynie czy na gazie

: czw sty 10, 2008 4:39 pm
autor: Sniper
No to jeśli próbowałeś już bawić się w ustawianie obrotów biegu jałowego i nie dało to rezultatu żadnego to jeszcze bardziej przemawia to za ta dysza o której napisałem.

Niestety one często się psują czasem wręcz są sprzedawane już zepsute jako nowe - niestety to jest ta rosyjska jakość ... średnio co druga z tych nowych dysz jest walnięta... trochę ich wymieniłem przez te wszystkie lata to wiem o czym piszę :) w sumie to u siebie doszedłem do przekonania że wszystkie ewentualne problemy z ustawieniem wolnych obrotów wiążą się z zawodnością tej dyszy - i to niestety zawsze jest słuszne. :)3

: czw sty 10, 2008 7:27 pm
autor: bartekbp01
Ja osobiście dopatrywałbym się jakiejś usterki w zapłonie ponieważ jezeli takie same objawy są na gazie i na benzynie to oznacza ża układ zasilania paliwem jest sprawny natomiast szwankuje jakis elementukładu zapłonu mieszanki np. świece , kable , kopułka platynki w ap. zapł.
A PO PIERWSZE TO SPRAWDZ CZY TWOJA NIVKA NIE łYKA GDZIEś LEWEGO POWIETRZA np czy nie odpioł ci się jakiś przewodzik przy kolektorze lub czy gaziarze nie wkręcili czegoś na hama i teraz to coś odpadło...sprawdz czy po otwarci maski coś ci nie syczy
pozdrawiam :lol:

: czw sty 10, 2008 8:00 pm
autor: silverstone
Też stawiam na aparat zapłonowy. Sprawdź przerwę na przerywaczu, ewentualnie może paść palec, być brudna kopułka(iskra skacze gdzie chce), i jeszcze wyprzedzenie zapłonu. Przy zbyt małym kącie wyprzedzenia też silnikpotrafi nie równo pracowac.