wszystko o niwce
Moderator: Albert_N
-
Druss1982
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 8:36 am
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: Druss1982 » czw sty 10, 2008 9:19 pm
Jakie jest osadzenie kierownicy w Nivie `96, ta która jest seryjna jest zdecydowanie z cieńka i sie rozpada.
-
petercapri

- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: petercapri » czw sty 10, 2008 11:05 pm
Kierownica sie rozpada??
Nie wiem czy cos sie zmienilo w nowszych modelach /po liftingu/, ale w starszych byl standardowy wieloklin Fiata, taki sam jak w maluchu, poldku itd.
Ja jezdzilem z mala, gruba kierownica "Monte Carlo" od malucha

-
Druss1982
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 8:36 am
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: Druss1982 » czw sty 10, 2008 11:13 pm
odpada z niej ta czesc do której zamontowany jest kalkson (o ile można to nazwać klaksonem)
-
Janek 44

- Posty: 2385
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 8:43 pm
- Lokalizacja: Podlasie.
Post
autor: Janek 44 » pt sty 11, 2008 9:49 pm
Kierownica od zwykłego maluszka pasuje, tylko musisz pokombinować z wyłącznikiem kierunków.
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
-
sebaska
-

- Posty: 928
- Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebaska » pt sty 11, 2008 11:51 pm
A jak z taką małą się jeździ bez wspomagania?
pzdr
\Sebi
-
FIX

- Posty: 450
- Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 7:36 pm
- Lokalizacja: Żyrardów WZY
Post
autor: FIX » sob sty 12, 2008 12:05 am
sebaska pisze:A jak z taką małą się jeździ bez wspomagania?
pzdr
\Sebi
Przy manewrowaniu bywa cieżko, ale nie ma tragedii.
GU4
-
Druss1982
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 8:36 am
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: Druss1982 » sob sty 12, 2008 11:31 am
W takim razie od malucha odpada, w zawiązku z moja pracą musze często zawracać na wąskich parkingach, są jakies inne opcje

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » sob sty 12, 2008 12:53 pm
Druss1982 pisze:W takim razie od malucha odpada, w zawiązku z moja pracą musze często zawracać na wąskich parkingach, są jakies inne opcje

ja mialem gumy 245 na felgach 7" i mialem kierownice z malacza - jakos nie narzekalem, potem wsadzilem 29" i tez nie bylo tragicznie
co innego jak ktos jezdzi po rajdach - to faktycznie mozna sie spocic i to niezle nawet po jednym krotkim OS-ie

-
Janek 44

- Posty: 2385
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 8:43 pm
- Lokalizacja: Podlasie.
Post
autor: Janek 44 » sob sty 12, 2008 2:10 pm
Druss1982 pisze:W takim razie od malucha odpada, w zawiązku z moja pracą musze często zawracać na wąskich parkingach, są jakies inne opcje

Zapodaj takową (koszt raptem 5zł!), pojeździsz i zobaczysz czy Ci pasuje. Jak nie założysz inną. Mnie , mojej żonie i córkom nie przeszkadzała, a podobno,, chłop jak żaba silniejszy niż baba".
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
-
Elmer75
-

- Posty: 167
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
- Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)
Post
autor: Elmer75 » sob sty 12, 2008 2:35 pm
ech...
"twardym trza być nie mientkim!" - jak głoszą klasycy gatunku

"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » sob sty 12, 2008 2:42 pm
pozatym kierownica z malacza pieknie pasuje - klakson dziala jak nalezy a zeby kierunki odbijaly wystarczy wkręcic dwa blachowkrety

-
bartekbp01
-

- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Post
autor: bartekbp01 » sob sty 12, 2008 6:07 pm
A dla takich mniej wymagających od swoich mięśni to proponawałbym taką kierowniczke od poldasza np caro nie najbrzydsza i troche większa
pozdrawiam
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI

-
bartekbp01
-

- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Post
autor: bartekbp01 » sob sty 12, 2008 6:09 pm
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI

-
Sniper

- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sniper » wt sty 15, 2008 1:38 pm
Coś opcja Szukaj bardzo słabo działa - bo jestem przekonany że już nie raz była mowa o kierownicach do Nivy na tym forum.

Ręce precz od GENERAŁA!...

-
Sniper

- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sniper » wt sty 15, 2008 2:21 pm
Ręce precz od GENERAŁA!...

-
petercapri

- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: petercapri » pt sty 18, 2008 12:28 am
sebaska pisze:A jak z taką małą się jeździ bez wspomagania?
pzdr
\Sebi
Bez problemu nawet w blocie i innych takich.
A na szosie, rewelacja!
-
kugel2

- Posty: 431
- Rejestracja: sob mar 04, 2006 2:54 pm
- Lokalizacja: podkarpacie
Post
autor: kugel2 » pt sty 18, 2008 10:35 pm
petercapri pisze:sebaska pisze:A jak z taką małą się jeździ bez wspomagania?
pzdr
\Sebi
Bez problemu nawet w blocie i innych takich.
A na szosie, rewelacja!
W błocie kierownica sama się kręci,
na szosie także bez wysiłku
a jak jest na ciasnych parkingach

kugel NIVKA 2,1 TD
-
bartekbp01
-

- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Post
autor: bartekbp01 » pt sty 18, 2008 11:32 pm
kugel2 pisze:
W błocie kierownica sama się kręci,
na szosie także bez wysiłku
a jak jest na ciasnych parkingach

troche gorzej jak ci w błocie wybije kierownice na koleinie można stracić palce

a przynajmniej je sobie wybić... ale ja też mam małą i nie nażekam
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI

-
petercapri

- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: petercapri » sob sty 19, 2008 12:53 am
kugel2 pisze:
W błocie kierownica sama się kręci,
na szosie także bez wysiłku
a jak jest na ciasnych parkingach

ja nie narzekalem
Niwka to auto male, zgrabne i zwrotne
nawiasem mowiac, na oponach 205 Goodyear krecilo sie latwiej, niz na 175 z dymbicy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość