tomaszpi pisze:dzikus pisze:Wiatam!
Jestem po raz pierwszy na forum ale sledze od dawna,odkad mam nivke (krowa pieciodrzwiowa

1.7 gażnik , gaz,1999).
Ostatnio wymienialem pompe wody i wentylator bo ciekło i ł opatka byla złamana. Nie mogę złapac temperatury 90przy normalnej jeżdzie po szosie. Mam góra 80stopni. A w kabince nie grzeje najlepiej.Czy da sie jakos przerobic wentylator na czujniki bo mój sie kręci non stop,jest na sztywno z pompą

.
ja mam na stałe podłączony za pomocą paska, i temperatura w środku jest ok. a czy sprawdzałeś regulatory nawiewu, podobno ktoś na forum pisał, że tam coś się urywa. nie jestem pewien gdzie to było
Wentylator na pasku, wersja 1,7 na gaźniku, to normalna sprawa

. Nic tu dziwnego.
Sprawny termostat otwiera się w przedziale: 80+-2 do 83+-2 stopni. Nie wierz tak bezgranicznie wskaźnikowi, gdyż jego wskazania nie są labolatoryjnie precyzyjne

.
Sprawdź po pierwsze poziom płynu, na zimnym silniku!
Po drugie, być może termostat rzeczywiście klękł?
Niedogrzanie wnętrza, może być spowodowane również:
-złym wyregulowaniem cięgna sterującego zaworkiem!! Tak, tak. Być może nie zwróciłeś uwagi w jakiej pozycji była linka i ramię zaworka, jak skręcałeś całość. Może po prostu, nie otwierać się do końca.
-Mogło spaść cięgno sterowania klapką zimnego powietrza (zaznaczone strzałką). Dość gówniane rozwiązanie. Jak spadło, to może nie być ciągu zimnego powietrza, przez nagrzewnicę i grzeje jak kaloryfer w domu

. Jest lepiej jak włączysz wentylator. Wtedy wymuszasz obieg powietrza.
Radzę sprawdzić
