wszystko o niwce
Moderator: Albert_N
-
gdsm
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:29 am
- Lokalizacja: Trójmiasto
Post
autor: gdsm » czw maja 22, 2008 11:01 pm
Witam
Czy ktos może mi powiedzieć jaka może być przyczyna nie działającego prędkościomierza i obrotomierza?
dzięki za poradę
-
Snuffer
- jestem tu nowy...

- Posty: 80
- Rejestracja: pn mar 17, 2008 7:39 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Snuffer » czw maja 29, 2008 11:53 am
Onegdaj nie działał mi obrotomierz bo zgubił plusa z powodu pęknięcia ścieżki. Dolutowalim kawałek kabelka i jest OK.
-
goslawen
-

- Posty: 271
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
- Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goslawen » sob cze 07, 2008 10:28 pm
Mam mały problem. Wykręciłem zegary bo nie działa mi prędkościomierz. Nie kręciła się jak okazało linka więc wlazłem pod Nivkę i wykręciłem ją. Jak złapałem ją kombinerkami i pokręciłem to działała. Wsadziłem ją z powrotem i teraz pytanie, co jest nie tak?
-
bartekbp01
-

- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Post
autor: bartekbp01 » ndz cze 08, 2008 5:08 pm
podłączam się pod temat z następującym pytaniem
-jak się wyjmuje zegary aw starym typie? bo nie chce czegoś urwać i szczerze mówiąc ide na łatwizne pytając bo nie chce mi się tam zatapiać łba bo gorąco

JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI

-
bartekbp01
-

- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Post
autor: bartekbp01 » wt cze 10, 2008 12:47 pm
dobra nie to nie

.....
sam se już wyjąłem

JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI

-
goslawen
-

- Posty: 271
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
- Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goslawen » wt cze 10, 2008 12:56 pm
Ja nadal nie mam pojęcia

-
silverstone
-

- Posty: 1017
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: silverstone » wt cze 10, 2008 6:09 pm
Zobacz czy nie obrobił się kwadrat na końcu linki od strony skrzyni. Może nie przenosić napędu, a kombinerkami jak złapiesz, to się kręci.
1,6 '92, 1,7i '98.....
-
gdsm
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:29 am
- Lokalizacja: Trójmiasto
Post
autor: gdsm » wt wrz 30, 2008 11:06 pm
reaktywacja tematu
czy ktoś może mi powiedziec do czego wpiety jest przewod od obrotomierza? jakos po schemacie elektrycznym nie potrafie dojsc do tej tajemnej wiedzy
dzieki za porade
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » śr paź 01, 2008 5:42 am
zwykle obrotomierz wpina się do cewki zapłonowej, do zacisku idącego od przerywacza i kondensatora, chyba że masz wtrysk.
-
gdsm
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:29 am
- Lokalizacja: Trójmiasto
Post
autor: gdsm » czw paź 02, 2008 2:49 pm
wtrysku niemam
za odpowiedź dziękuje w sobote postaram się sprawdzić
pozdrawiam
-
jarcion
-

- Posty: 879
- Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: jarcion » pt paź 03, 2008 7:27 am
u mnie padł predkościomierz i wymiana linki nie pomogła. Wnikliwe zbadanie tematyu wykazało wyrobienie sie napędu linku w reduktorze. Plastykowe kóleczko takie jeśli pamięć mnie nie myli.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
-
goslawen
-

- Posty: 271
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
- Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goslawen » pt paź 03, 2008 7:43 am
jarcion pisze:u mnie padł predkościomierz i wymiana linki nie pomogła. Wnikliwe zbadanie tematyu wykazało wyrobienie sie napędu linku w reduktorze. Plastykowe kóleczko takie jeśli pamięć mnie nie myli.
Wymieniałeś je czy dałeś sobie spokój? Jest jakaś szansa na wymienienie tego bez rozbebeszania reduktora?
-
Radvarin
-

- Posty: 153
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 4:43 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Radvarin » pt paź 03, 2008 6:07 pm
nie trzeba rozbebeszać reduktora aby wymienić napęd linki prędkościomierza - jest on pod taką klapką na 3 śruby... jedyne co trzeba zrobić to kupić albo dorobić uszczelkę pod tę klapkę i kupić tzw. trybik napędu prędkościomierza... dostępny np. na allegro za 19zł.
-
jarcion
-

- Posty: 879
- Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: jarcion » sob paź 04, 2008 8:57 pm
dałem sobie spokój, bo korka wlewowego oleju do reduktora nie moge odkrecić i na sucho nie chciłem jeździć

W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
-
Sniper

- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sniper » wt paź 07, 2008 11:59 pm
Chyba go dość dawno nie odkręcałeś
Spróbuj go siknąć jakimś powszechnie dostępnym WD czy cuś a może wpierw Cola lub Pepsi

Ręce precz od GENERAŁA!...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości