nie działa licznik ani obrotomierz dlaczego?

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

gdsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:29 am
Lokalizacja: Trójmiasto

nie działa licznik ani obrotomierz dlaczego?

Post autor: gdsm » czw maja 22, 2008 11:01 pm

Witam
Czy ktos może mi powiedzieć jaka może być przyczyna nie działającego prędkościomierza i obrotomierza?
dzięki za poradę

Awatar użytkownika
Snuffer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn mar 17, 2008 7:39 pm
Kontaktowanie:

Post autor: Snuffer » czw maja 29, 2008 11:53 am

Onegdaj nie działał mi obrotomierz bo zgubił plusa z powodu pęknięcia ścieżki. Dolutowalim kawałek kabelka i jest OK.

Awatar użytkownika
goslawen
 
 
Posty: 271
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: goslawen » sob cze 07, 2008 10:28 pm

Mam mały problem. Wykręciłem zegary bo nie działa mi prędkościomierz. Nie kręciła się jak okazało linka więc wlazłem pod Nivkę i wykręciłem ją. Jak złapałem ją kombinerkami i pokręciłem to działała. Wsadziłem ją z powrotem i teraz pytanie, co jest nie tak?
http://www.anfakable.pl - instalacje elektryczne, monitoring, alarmy, inteligentny dom

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Post autor: bartekbp01 » ndz cze 08, 2008 5:08 pm

podłączam się pod temat z następującym pytaniem
-jak się wyjmuje zegary aw starym typie? bo nie chce czegoś urwać i szczerze mówiąc ide na łatwizne pytając bo nie chce mi się tam zatapiać łba bo gorąco :)21
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Post autor: bartekbp01 » wt cze 10, 2008 12:47 pm

dobra nie to nie :( .....
sam se już wyjąłem :)2 8)
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

Awatar użytkownika
goslawen
 
 
Posty: 271
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: goslawen » wt cze 10, 2008 12:56 pm

Ja nadal nie mam pojęcia :)
http://www.anfakable.pl - instalacje elektryczne, monitoring, alarmy, inteligentny dom

Awatar użytkownika
silverstone
 
 
Posty: 1017
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: silverstone » wt cze 10, 2008 6:09 pm

Zobacz czy nie obrobił się kwadrat na końcu linki od strony skrzyni. Może nie przenosić napędu, a kombinerkami jak złapiesz, to się kręci.
1,6 '92, 1,7i '98.....

gdsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:29 am
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: gdsm » wt wrz 30, 2008 11:06 pm

reaktywacja tematu
czy ktoś może mi powiedziec do czego wpiety jest przewod od obrotomierza? jakos po schemacie elektrycznym nie potrafie dojsc do tej tajemnej wiedzy
dzieki za porade

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » śr paź 01, 2008 5:42 am

zwykle obrotomierz wpina się do cewki zapłonowej, do zacisku idącego od przerywacza i kondensatora, chyba że masz wtrysk.

gdsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:29 am
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: gdsm » czw paź 02, 2008 2:49 pm

wtrysku niemam
za odpowiedź dziękuje w sobote postaram się sprawdzić
pozdrawiam

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » pt paź 03, 2008 7:27 am

u mnie padł predkościomierz i wymiana linki nie pomogła. Wnikliwe zbadanie tematyu wykazało wyrobienie sie napędu linku w reduktorze. Plastykowe kóleczko takie jeśli pamięć mnie nie myli.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

Awatar użytkownika
goslawen
 
 
Posty: 271
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: goslawen » pt paź 03, 2008 7:43 am

jarcion pisze:u mnie padł predkościomierz i wymiana linki nie pomogła. Wnikliwe zbadanie tematyu wykazało wyrobienie sie napędu linku w reduktorze. Plastykowe kóleczko takie jeśli pamięć mnie nie myli.
Wymieniałeś je czy dałeś sobie spokój? Jest jakaś szansa na wymienienie tego bez rozbebeszania reduktora?
http://www.anfakable.pl - instalacje elektryczne, monitoring, alarmy, inteligentny dom

Awatar użytkownika
Radvarin
 
 
Posty: 153
Rejestracja: czw sty 24, 2008 4:43 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Radvarin » pt paź 03, 2008 6:07 pm

nie trzeba rozbebeszać reduktora aby wymienić napęd linki prędkościomierza - jest on pod taką klapką na 3 śruby... jedyne co trzeba zrobić to kupić albo dorobić uszczelkę pod tę klapkę i kupić tzw. trybik napędu prędkościomierza... dostępny np. na allegro za 19zł.

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » sob paź 04, 2008 8:57 pm

dałem sobie spokój, bo korka wlewowego oleju do reduktora nie moge odkrecić i na sucho nie chciłem jeździć :cry:
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

Awatar użytkownika
Sniper
Posty: 2028
Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
Kontaktowanie:

Post autor: Sniper » wt paź 07, 2008 11:59 pm

Chyba go dość dawno nie odkręcałeś :wink:

Spróbuj go siknąć jakimś powszechnie dostępnym WD czy cuś a może wpierw Cola lub Pepsi :D
Ręce precz od GENERAŁA!...
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości