Heyka. Przez ciekawość popatrzyłem co mam w nivce (wielopunkt) na lewym przednim słupku. Miało być OBD II a mam jakieś g...niane złącze dwurzędowe, dwunastopinowe. Pogadałem sobie z jednym gościem w serwisie BOSCHA. Gość poświęcił mi sporo czasu i wykopał informację, że Nivki produkowane na rynek europejski miały złącze diagnostyczne OBD II, natomiast te produkowane na rynek lokalny (radziecki) to coś czego nazwać nie sposób. Dla mnie to porażka, bo mam interfejs, który przydałby się.... ale się w tym przypadku tak łatwo nie przyda. Oglądałem sobie schematy i wynika z nich, że kontroler BOSCHA jest taki sam w obu dystrybucjach i komunikacja po tym złączu też jest identyczna - problem polega na fizycznym punkcie styku.
Mam w związku z tym pytanie: co to do diaska za rodzaj styku

Jak on się nazywa

Można gdzieś dorwać jakąś specyfikację tego złącza

Tam i tak są wykorzystywane cztery przewody - więc zrobiłbym sobie przejściówkę.
Wie ktoś może skąd to ściągnąć
Dzięki i pozdroofki
IdeL