Przekladnia listwowa w nivie

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: meenia » czw gru 10, 2009 2:37 pm

No wlasnie, motal ktos moze ?? jakies za albo przeciw. Mam kilka maglownic i jak przymierzalem to powinna bez problemu jakas spasic, wspomaganie by bylo i mniej mozliwosci wystepowania luzow.

Pozdrawiam
sj 425 606468554

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: Ivul » czw gru 10, 2009 6:26 pm

Trza drążki dorobić, tak żeby się kółka w pług nie układały

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: meenia » czw gru 10, 2009 9:35 pm

Ivul pisze:Trza drążki dorobić, tak żeby się kółka w pług nie układały
Nie rozumiem, chodzi o dlugosc drazkow ??

Pozdrawiam
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: Bart03 » czw gru 10, 2009 10:46 pm

no to akurat najmniejszy problem 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: Svenson » czw gru 10, 2009 11:19 pm

Listwa jest najlepsza , tylko czy się opłaca i czy wytrzyma , poza tym jak było by to dobre to już by montowali ( Samara posiada )

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: meenia » czw gru 10, 2009 11:28 pm

Svenson pisze:Listwa jest najlepsza , tylko czy się opłaca i czy wytrzyma , poza tym jak było by to dobre to już by montowali ( Samara posiada )

Jak chodzi o wytrzymalosc to nie wydaje mi sie zeby ten pajak z drazkow byl wytrzymalszy od magla chocby z glupiego golfa, nie wiem czemu nikt tego nei zrobil jeszcze moze bede pierwszy :)21 no chyba ze faktycznie cos co przeoczylem mi to uniemozliwi.

Pozdrawiam
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: Svenson » pt gru 11, 2009 10:31 am

Listwa jest stosowana w starszych samochodach ( nawet nie wspominam o nowszych technologiach ) zazwyczaj z silnikiem poprzecznym , w Nivie masz wzdłużny + skrzynia . Którędy dasz maglownice :D

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: meenia » pt gru 11, 2009 10:42 am

Svenson pisze:Listwa jest stosowana w starszych samochodach ( nawet nie wspominam o nowszych technologiach ) zazwyczaj z silnikiem poprzecznym , w Nivie masz wzdłużny + skrzynia . Którędy dasz maglownice :D

Drazki razem z przekladnia i wspornikiem potrzebuja w czasie pracy wiecej miejsca niz maglownica, zobaczymy, jak narazie wyglada mi na to ze wszystko powinno sie zmiescic.

Pozdrawiam
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
Svenson
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:39 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: Svenson » pt gru 11, 2009 11:07 am

pracuj pracuj bo jak się sprawdzi to zrobię kopie ( moja przekładnia już jest na max skręcona i wiele nie pociągnie )

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: Ivul » pt gru 11, 2009 3:06 pm

Svenson pisze:pracuj pracuj bo jak się sprawdzi to zrobię kopie..
Raczej "zmieści". Problemem będzie zmieszczenie listwy pod skrzynią, tak żeby nie 'hoczyła' w terenie, bo będzie działać do pierwszego skalniaka :)3
Ale jak się już zmieści to będzie lepsza, mniej miejsc występowania luzów, wieksza dokładność i wspoma. Pomyśl nad amortyzatorem żeby ta dokładność Ci kciuków nie powybijała na wycieczce gorską, kamienistą drogą.

Obrazek


Szaleństwa nie ma jeśli chodzi o miejsce, tym bardziej że zdjęcie zrobione po zdemontowaniu przedniego dyfra.

Awatar użytkownika
poborcapodatkowy
Posty: 2324
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: poborcapodatkowy » pt gru 11, 2009 5:13 pm

Ivul pisze:Pomyśl nad amortyzatorem żeby ta dokładność Ci kciuków nie powybijała na wycieczce gorską, kamienistą drogą.
Na to też jest sposób - małpi chwyt :)
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: meenia » pt gru 11, 2009 6:37 pm

Po wstepnych przymiarkach wychodzi na to ze sie zmiesci, trzeba tylko bedzie zrobic nowy otwor w podlodze i lekko skrzywic padal hamulca. Jak cos poskladam to postaram sie porobic jakies fotki.

Pozdrawiam
sj 425 606468554

Ivul
Posty: 1526
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
Lokalizacja: z nienacka

Re: Przekladnia listwowa w nivie

Post autor: Ivul » pt gru 11, 2009 7:33 pm

meenia pisze:Po wstepnych przymiarkach wychodzi na to ze sie zmiesci, trzeba tylko bedzie zrobic nowy otwor w podlodze i lekko skrzywic padal hamulca. Jak cos poskladam to postaram sie porobic jakies fotki.

Pozdrawiam
Czekamy :)2 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość