Mam natomiast pytanie czy nie ma ktoś informacji ( lub sam nie ma ) silnika do dziwki ewentualnie 2107 1500cm3
oczywiscie chodzi mi o dzałające jednostki

Moderator: Albert_N
ale ja chce jezdzić na LPGpoborcapodatkowy pisze:Jakbys poczekał z awarią jakieś 2 miesiące, to bym poratował![]()
na liczniku mam 04050 km , czyli może być 104050 lub 204050 , a nawet może 304050 .wloczykij83 pisze:Svenson ile zrobiłeś na tym silniku? przestał działac czy jak?
Taaa.... pewnie ma już 304wloczykij83 pisze:...jeśli by miał te 104 tysiące km to by to mało było...
Zgadzam się, trzeba mieć naprawdę prawdziwy talent by zarżnąć stare ładowskie 1,5/1,6wloczykij83 pisze:... moja ladzia 2107 1500 miała ponad 140 tysięcy i to silnik był jej najmocniejszą stroną... ślicznie pracował, spalał 8,5 litra lpg, nie brał oleju itd.
Zapasowy silnik?Svenson pisze:I tak wszystko robie sam , ale musze mieć jakis zapasowy silnik bo to moj jedyny samochód .
A jak robić to wszystko jak nalezy ...
Ja próbujęSniper pisze: Zgadzam się, trzeba mieć naprawdę prawdziwy talent by zarżnąć stare ładowskie 1,5/1,6![]()
Mnie się nie udało
Może po prostu oddaj SvensonowiIvul pisze:Ja próbujęSniper pisze: Zgadzam się, trzeba mieć naprawdę prawdziwy talent by zarżnąć stare ładowskie 1,5/1,6![]()
Mnie się nie udało![]()
Szlif cylindrów, chyba wału też+ planowanie głowicy+ części* praktycznie tylko na allegro = ok. 700 zł.IdeL pisze:...remont silnika to spora trauma i duży wydatek...
Zawsze to jednak ta sama jednostka.
rodziny jeszcze nie załozyłem wiec wystarczy , a po co płaski jak i tak bym niva jezdziłSniper pisze:
Zapasowy silnik?
Serio, może łatwiej, lepiej, racjonalniej, ekonomiczniej drugi samochód? jakikolwiek płaskacz będzie gut![]()
przecież one teraz tanie jak barszcz![]()
i zawsze łatwiej je opchnąć dalej i odzyskać cześć kasy chociaż![]()
Nivki sa OK ale dla mnie nivka jako jedyne auto w rodzinie - szczególnie już kilkunastoletni egzemplarz i przy obecnych cenach płaskaczy - to trochę małoracjonalne![]()
jako drugie, trzecie auto jak najbardziej TAK-> jako jedyne raczej NIE
zapomnijIvul pisze:@Svenson:
Ty szukasz silnika, a ja skrzyni.. może jedną z dwóch złożymy
2.9 EFI montowane w scorpio , do tego uwielbia gazownia, v6 nie do zajechania do tego gazownia I generacji i chodzi jak przecinak.Nawiązując do tytułu
Co myslicie o 2.3 albo 2.5 ze starych Fordów? Mowa oczywiście o francuzach, nie VMach. 2.5 były też z turbiną i miały całkiem przyzwoite parametryWejdzie to razem z fordowską skrzynią do Nivy
http://www.allegro.pl/item907949789_for ... aucie.htmlWojt@s pisze:2.9 EFI montowane w scorpio , do tego uwielbia gazownia, v6 nie do zajechania do tego gazownia I generacji i chodzi jak przecinak.Nawiązując do tytułu
Co myslicie o 2.3 albo 2.5 ze starych Fordów? Mowa oczywiście o francuzach, nie VMach. 2.5 były też z turbiną i miały całkiem przyzwoite parametryWejdzie to razem z fordowską skrzynią do Nivy
Idel , zebyś wiedział jeką dyskusje prowadze odnośnie tego silnika od soboty na PWIdeL pisze:Svenson jest coś alledrogo, może warto się chociaż popytać![]()
http://moto.allegro.pl/item915152856_ni ... k_1_6.html
no co mały czołg byłby (paliły 100 na 100 )heheSvenson pisze:http://www.allegro.pl/item907949789_for ... aucie.htmlWojt@s pisze:2.9 EFI montowane w scorpio , do tego uwielbia gazownia, v6 nie do zajechania do tego gazownia I generacji i chodzi jak przecinak.Nawiązując do tytułu
Co myslicie o 2.3 albo 2.5 ze starych Fordów? Mowa oczywiście o francuzach, nie VMach. 2.5 były też z turbiną i miały całkiem przyzwoite parametryWejdzie to razem z fordowską skrzynią do Nivy
no ciekawe nawet , 13 / 17 LPG
czyli w Nivie 30 / 50 LPG
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość