wymiana półosi
Moderator: Albert_N
wymiana półosi
Witam wszystkich, wczoraj zniosło mnie z drogi i wylądowałem w gigantyczenej zaspie, przy próbie usilnego uwolnienia się z uścisku śniegu szlag trafił przednią półoś od strony kierowcy( dokładnie przegób wewnętrzny).Myślalem że poszedł dyfer, bo kiedy wyłączyłem blokadę samochód ani drgnął mimo że wał przedni się kręcił, po załączeniu blokady ruszyłem z wielkim trudem. W związku z tym iż nigdy nie wymieniałem półośki wielka prośba o szybką szkołę naprawy, czy aby wyciągnąć półoś i wymienić przegób wewnętrzny trzeba rozebrać pół zawieszenia, tj wybić sworzenie przegubów i "rozlużnić zawieszenie?? Odkręciliśmy nakrętkę pod kapslem przy kole, odkręciliśmy śruby przy dyfrze a ta cholera nie chciała wyleźć, więc doszliśmy do wnisku żę trzeba wybiś przeguby, czy się mylę??Zanim cokolwiek powybijam wolę zapytać Proszę o pomoc, dzieki.
- Marek D.
-
- Posty: 6613
- Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
- Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty
Re: wymiana półosi
jest na forum
krok po kroku
krok po kroku

Re: wymiana półosi
gdzie te czasy , kiedy to opcja szukaj była używana
a motacze siedzieli przy kompie 20 min i znajdowali nawet więcej niż im potrzeba

a motacze siedzieli przy kompie 20 min i znajdowali nawet więcej niż im potrzeba

Re: wymiana półosi
EhhhSvenson pisze:gdzie te czasy , kiedy to opcja szukaj była używana![]()
a motacze siedzieli przy kompie 20 min i znajdowali nawet więcej niż im potrzeba

Re: wymiana półosi
Ja wyciągałem sprężyny nawet. Ale tylko dlatego, że akurat je wymieniałem. Gdybym nie musiał, to bym próbował bez.
Russian Panzer Łada Niva....
Re: wymiana półosi
Da się bez wyciągania 

Re: wymiana półosi
dokładnie bez wyciągania się zrobi , a najlepiej po prostu wyjąc komplet do przegubu wew.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość