Witam wszystkich niwkowiczów!
Moja ukochana Niwka ma paskowy feler. Od samego początku (odkąd wpadła w moje rączki) są kłopoty z paskiem klinowym. Piszczy i ślizga się. W efekcie przez rok użytkowania niezbyt intensywnego wymieniłem już trzy paski. Teraz po kolei:
ani pompa, ani alternator nie mają żadnych oporów na wałkach. Kółka pasowe są w jednej linii i do tego nie wyrobione. Regularnie kontroluję napięcie paska.
Miał ktoś podobny problem? Jeśli tak to jak się z tym uporać?
pozdróffka
Babuj
Problem z paskiem klinowym
Moderator: Albert_N
Problem z paskiem klinowym
Ni-va 1,7i zagazowana - fajowa całkiem
Re: Problem z paskiem klinowym
Tak.babuj pisze:Miał ktoś podobny problem?
Poprzedni właściciel kupił pasek za długi o 15 mm i to już wystarczyło że się nie dawał napinać. Trza kupić oryginalny wymiar i powinno banglać

Re: Problem z paskiem klinowym
Pasek wymiarowy a i jego napięcie w porządku. A nie bangla tak jak powinien. Podejrzewam że któreś z kółek mimo wszystko jest wyrobione (????!!!!)
Babuj
Babuj
Ni-va 1,7i zagazowana - fajowa całkiem
Re: Problem z paskiem klinowym
sprawdz ile wchodzi klin , i czy czasem nie dotyka do podstawy koła
- silverstone
-
- Posty: 1017
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Problem z paskiem klinowym
A oleju z uszczelniacza na wale głównym silnika nie rzuca ? Pięknie smaruje pasek i efekt taki jak mówisz 

1,6 '92, 1,7i '98.....
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: Problem z paskiem klinowym
Aczkolwiek niekonieczniesilverstone pisze:A oleju z uszczelniacza na wale głównym silnika nie rzuca ? Pięknie smaruje pasek i efekt taki jak mówisz


Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości