Dawno już nic nie pisałem, ponieważ jak dotąd było wszystko ok




Jak myślicie, lepiej go całkiem usunąć, czy zrobić uszczelkę z węża czy coś w tym stylu



Moderator: Albert_N
Właśnie, zaczyna się, tyle, że niektórzy mają droższe, dłuższe lub supermegatjuningwypas amory (pewien kolega obecny zresztą na forum wybulił za amorki do nivy ponad 2,5 kołaPIOTRek NIVA pisze: koszt nowego kompletu zaczyna się od 60 pln chyba nie majątek
2Kółka pisze:Właśnie, zaczyna się, tyle, że niektórzy mają droższe, dłuższe lub supermegatjuningwypas amory (pewien kolega obecny zresztą na forum wybulił za amorki do nivy ponad 2,5 kołaPIOTRek NIVA pisze: koszt nowego kompletu zaczyna się od 60 pln chyba nie majątek), w których jakość elementów gumowych nie zawsze dorównuje reszcie ustrojstwa.
U siebie z tyłem miałem notorycznie problem (z przodem nigdy), dopóki nie zapodałem tulei z oryg. ruskich amort. ( właściwie to nawet nie tuleja, ale dwie połówki zakończone stożkiem) i Pany bajka i święty spokój, a już byłem tak zdesperowany, że zamierzałem z ertalonu wytoczyć (droga impreza niestety
). Nie wiem, z czego ruskie te gume robio
![]()
, ruskich opon nigdy też nie udało mi się pociąć ani mocniej uszkodzić
![]()
Element występuje w katalogu, znaczy można je kupić![]()
http://www.catalog.niva4x4.ru/kt2131/d320.htm
P.S.
gornek, posta Ci wczoraj wycięli
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość