Niva bardziej off roadowa

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
bartek-89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn maja 25, 2009 1:45 pm
Lokalizacja: Żary

Niva bardziej off roadowa

Post autor: bartek-89 » wt kwie 02, 2013 9:41 pm

Czy ktoś przerabiał swojego niveratora na mocniejsze taplanie w błotku ?? Ja właśnie zastanawiam sie nad wyniesieniem chłodnicy na tył i nad wywaleniem drzwi a wspawaniem rozpurek (coby się nie złozyła) bo ciężko się desantuje z błota.
Fronterka sport 2.0 PB+ GAZ 1992 ale dobrze się trzyma.
Łada Niva 1.6 GAZ rok bliżej nie określony

matix21
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn lis 29, 2010 8:35 pm
Lokalizacja: Annopol

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: matix21 » śr kwie 03, 2013 8:56 am

Ja niestety póki co swojej nie przerabiałem, ale już dawno miałem się zapytać. Co daje takie wyniesienie chłodnicy na tył? W wielu samochodach już to widziałem (właśnie tych bardziej off-roadowych) i za każdym razem się zastanawiam :oops:

Awatar użytkownika
GENDOR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: pn cze 28, 2010 7:02 pm
Lokalizacja: północny zachód

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: GENDOR » śr kwie 03, 2013 9:31 am

Jak wjedziesz w bagno po lampy to sam zobaczysz :D . Chłodnica "na plecach" nie zakleja się błotem. O pourywanych wiatrakach od badziewstwa wszelakiego złowionego w szuwarach nie wspomnę. No i +50 do lansu :wink:
Niva 1,7i 2000r. Biodegradowalna w każdym calu

Awatar użytkownika
bartek-89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn maja 25, 2009 1:45 pm
Lokalizacja: Żary

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: bartek-89 » śr kwie 03, 2013 8:12 pm

ja wynosze chłodnice bo drugi raz weszła gałązka i woda znikła a moja nivka jeździ 98% teren, 2% szosa więc myśle że się przyda.
Fronterka sport 2.0 PB+ GAZ 1992 ale dobrze się trzyma.
Łada Niva 1.6 GAZ rok bliżej nie określony

Awatar użytkownika
tomek
 
 
Posty: 919
Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: tomek » śr kwie 03, 2013 10:08 pm

zmień samochód...
UAZ 78 r (dawno temu)>czerwona niva 91r>biała niva 98 r >Disco 300, 98 r

Awatar użytkownika
bartek-89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn maja 25, 2009 1:45 pm
Lokalizacja: Żary

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: bartek-89 » śr kwie 03, 2013 10:42 pm

jak na samuraja to bardzo dziękuje przerabiałem już ten temat ale taczką się ciężko jeździ
Fronterka sport 2.0 PB+ GAZ 1992 ale dobrze się trzyma.
Łada Niva 1.6 GAZ rok bliżej nie określony

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: s3R » pt kwie 05, 2013 6:36 pm

Może Cię to zdziwi ale są jeszcze inne samochody :)21
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
bartek-89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn maja 25, 2009 1:45 pm
Lokalizacja: Żary

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: bartek-89 » sob kwie 06, 2013 2:41 pm

jak bym chciał zmienic auto to bym nie pytał o to czy ktoś nivke przerabiał ;-)
Fronterka sport 2.0 PB+ GAZ 1992 ale dobrze się trzyma.
Łada Niva 1.6 GAZ rok bliżej nie określony

Awatar użytkownika
tomek
 
 
Posty: 919
Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: tomek » sob kwie 06, 2013 6:28 pm

Zmień samochód, mówię raz jeszcze...

zanim na allegro w dziale Niva pojawi się ogłoszenie

"sprzedam pomnik"... :wink:
UAZ 78 r (dawno temu)>czerwona niva 91r>biała niva 98 r >Disco 300, 98 r

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: s3R » sob kwie 06, 2013 8:11 pm

bartek-89 pisze:jak bym chciał zmienic auto to bym nie pytał o to czy ktoś nivke przerabiał ;-)
No to ćwicz. Będziesz prawie jak prekursor.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
bartek-89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn maja 25, 2009 1:45 pm
Lokalizacja: Żary

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: bartek-89 » sob kwie 06, 2013 9:44 pm

tomek pisze:Zmień samochód, mówię raz jeszcze...

zanim na allegro w dziale Niva pojawi się ogłoszenie

"sprzedam pomnik"... :wink:
To ogłoszenie może się nigdy nie pojawić bo szybciej odwioze ją na złom niż sprzedam. Bo moja niva już troszke przeszła. I napewno nie zmienie samochodu
Fronterka sport 2.0 PB+ GAZ 1992 ale dobrze się trzyma.
Łada Niva 1.6 GAZ rok bliżej nie określony

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: kb-autostyle » ndz kwie 07, 2013 10:28 am

przeróbki nivy..
jak daleko chcesz pójść, bo koniec usprawniania zdaje się nie istnieje :)

pochód po stronie Denisa nivy, natchnienie złapiesz:
http://denniva.ru/

chłop regularnie startuje w offroad wszelkiego rodzaju. Nawet na Ładogę przyjeżdża z odległego Władywostoku.

Awatar użytkownika
bartek-89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn maja 25, 2009 1:45 pm
Lokalizacja: Żary

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: bartek-89 » ndz kwie 07, 2013 12:49 pm

kb-autostyle pisze:przeróbki nivy..
jak daleko chcesz pójść, bo koniec usprawniania zdaje się nie istnieje :)

pochód po stronie Denisa nivy, natchnienie złapiesz:
http://denniva.ru/

chłop regularnie startuje w offroad wszelkiego rodzaju. Nawet na Ładogę przyjeżdża z odległego Władywostoku.

O dzięki kolego o coś takiego mi chodziło ja swoją nive będe przerabiał po trochu ale cały czas bo ma już u mnie dożywocie
Fronterka sport 2.0 PB+ GAZ 1992 ale dobrze się trzyma.
Łada Niva 1.6 GAZ rok bliżej nie określony

Awatar użytkownika
escorciarz
Posty: 377
Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:35 am
Kontaktowanie:

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: escorciarz » pt kwie 12, 2013 8:17 pm

Ja bym zaczął raczej od dołu, a nie od góry. Wzmocnij podłużnice i mocowania amorów, lift z dłuższymi amorami i oderwaniem przedniego mostu od silnika (najlepiej stalowa obudowa zrobiona z tylnego mostu), polibusze, wzmocnione drążki, opony MT, zmiana przełożeń w mostach (dostępne nawet 5,38, a może i więcej, nie śledzę) , skrzynia z innymi przełożeniami, reduktor 3.0 lub więcej, blokady, synchronizator skrzyni redukcyjnej, wzmocnione półosie, inne łożyska przednich kół, przeniesienie alternatora wyżej, chłodnica w innym miejscu, zmiana silnika na inny lub inwestycja w oryginalny, stalowe zderzaki z odpowiednimi uchwytami, wyciągarka. Opcji jest mnóstwo. Wszystkie części dostępne za wschodnią granicą.
Ja cały czas powoli przygotowuję moją Nivę do ciężkiego terenu. Jest podniesiona z dłuższymi amorami, przedni most oderwany od silnika, na felgach kopie Simexa, polibusze, regulowany drążek poprzeczny, wzmocnione mocowanie amorów i drążka poprzecznego, trochę podcięta buda, stalowe zderzaki. Jutro przychodzą główki mostów z przełożeniem 4.3, latem skrzynia od 2101 z przerobioną jedynką na 4.02. Później najprawdopodobniej reduktor 3.0.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz części zza wschodniej granicy, pisz na priv.
Pozdro.

Awatar użytkownika
bartek-89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn maja 25, 2009 1:45 pm
Lokalizacja: Żary

Re: Niva bardziej off roadowa

Post autor: bartek-89 » śr kwie 24, 2013 10:05 pm

Moja niva ma załozone opony sahara 15" na felgach z odsadzeniem, z tyłu wzmocnione drążki i założone amorki rancho.
Fronterka sport 2.0 PB+ GAZ 1992 ale dobrze się trzyma.
Łada Niva 1.6 GAZ rok bliżej nie określony

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość